Skocz do zawartości
peter0711

NOX - P2200 - dziwna praca NOx 1 na luzie

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,
2.0 TDI DFGA 150KM. Od jakiegoś czasu pojawia błąd czujnika NOx 1 P2200 przerwa w obwodzie.

Przelogowalem Car Scannerem prace obu sond i pierwsza dziwnie sie zachowuje mianowicie gdy auto jest pod obciążeniem to widać, że sondy pracują natomiast w monecie hamowania silnikiem i zdjęciem nogi z gazu sonda pokazuje maksymalna wartość.

Sonda była zmierzona multimetrem przez mechanika i stwierdził, że jest ok.

Gdzie ewentualnie jeszcze szukać przyczyny?

Poniżej screeny z działania czujników.

IMG_3973.png

IMG_3975.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to powiem Ci,że ten mechanior jest nie zły fachman jak mierzył noxa multimetrem :),no chyba ,że mowa o instalacji elektrycznej między nox a ecu...

Przyczyną może być usterka samego czujnika nox.

Podaj dokładny opis tego błędu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj zrzut z Car Scanner
 

09583 [0x00256F]
P220000: NOx Sensor Bank 1 Sensor 1, Circuit
Bity stanu: 1
Priorytet: 2
Częstotliwość: 22
Indeks: 255
Drogomierz: 172450 km
Data, godzina: 2024.04.14 10:10:27
Obroty silnika: 1619 rpm
Obliczona wartość obciążenia silnika: 22,35 %
Prędkość samochodu: 94 km/h
Temperatura płynu chłodniczego: 89 ℃
Temperatura oleju w silniku: 84 ℃
Ciśnienie barometryczne: 99 kPa
Klemme 30 voltage: 13
Paramteric values:  20 96 28 10 6C 03 11 A6 00 00 11 39 02 21 10 FB 0F F3 16 25 0B 69 12 FB 0C 46
Status: Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany)
----------------------------
09580 [0x00256C]
P220100: NOx Sensor Circuit Range/Performance Bank 1 Sensor 1
Bity stanu: 1
Priorytet: 2
Częstotliwość: 1
Indeks: 255
Drogomierz: 172649 km
Data, godzina: 2024.04.14 13:04:31
Obroty silnika: 2494 rpm
Obliczona wartość obciążenia silnika: 0,00 %
Prędkość samochodu: 146 km/h
Temperatura płynu chłodniczego: 91 ℃
Temperatura oleju w silniku: 113 ℃
Ciśnienie barometryczne: 99 kPa
Klemme 30 voltage: 15
Paramteric values:  20 96 28 10 26 17 C4 11 39 00 00 10 C2 00 00 15 29 0C 3F 14 E2 03 CD
Status: Test się nie powiódł, Oczekująca, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności