Skocz do zawartości
Gość nuniez

trudności z wymianą pompy paliwowej b3-benz.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nuniez

witam serdecznie!

Koledzy mam trudność z wymontowaniem pompy paliwowej ze zbiornika pal. w moim pasku kombi 1,8 rp

odpiąłem przewody paliwowe od góry: odkręciłem dużą plastykową nakrętke i według książki obsługi pompka powinna wyjść :ok: ....ale nic tego stoi sztywno jakby była przyklejona :kwasny: pogrzebałem łapą w zbiorniku szukając jakiś zabespieczeń i też nic

ani nakrętki ani nic kompletnie ...jakby ją zassało

może ktoś mi poradzi co z tym fantem zrobić

pozdrawiam Jarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My tez Cię witamy! Gdybys nacisnął "szukaj" i wpisał pompa paliwa to byś się dużo dowiedział a tak wracając do tematu to pompę trzeba obrócić o około 90 stopni w lewo chyba. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nuniez

dzięki za pomoc :hurra:

ide teraz grzebać!

napisałem,, szukaj" -pompa paliwowa ale tylko w dziale dla b-3i b-4 i niestety nic tam nie bylo :[

spróbuje poszukać na całym forum jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nuniez

:hurra: serdeczne dziękuje Kol.Waldek---pompa już w domku czeka na sprawdzenie!!!

pozdrawiam Jarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nuniez

witam!jeszcze raz

z zawody niestety(dot ,oczywiście aktualnej sytuacji) jestem ślusarzem --okazało sie ,że pompa na krótko zwarta - jest sprawna, jednak nie podawała paliwa (nie pracowała przy uruchomieniu silnika nie było jej slychać-chociaż zawsze słysząem ją dokladnie) a w związku z tym , że auto stalo prawie 4 m-ce pewnie bedzie to sprawa elektryczna -może sobie poradze(chyba brak masy)

mam troche doczynienia z pompami ,chociaż zupelnie innego przeznaczenia, i nie wiem czy po zalozeniu z powrotem pompy cały uklad nie bedzie zapowietrzony

probowałem znaleść na forum ten problem jednak albo robiłem to nie dokladnie

albo nie był poruszany soory za zawracanie glowy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było zacząć od sprawdzenia czy dochodzi prąd do pompy po włączeniu zapłonu (przez 3-5 sek.) albo kręceniu rozrusznikiem. Pompa jest chłodzona i smarowana paliwem.Nie bawimy się w benzynie z iskrzeniem prądem. Najpierw stacyjka potem bezpiecznik, przekaźnik, jakieś odcięcie zasilania pompy np alarmem. na końcu przy baku. W vw jest układ który wyłącza pompę po kilku sek. od zgaszenia silnika np w przypadku wypadku bo w minutę by wypompował cały bak na ulicę. W fordach peugeotach i jeszcze jakiś są wyłączniki wstrząsowe ale to inny temat. Jak ci pompa siadła to są zamienniki same wkłady mają różną wydajność i ciśnienia i inne wyprowadzenia wężyków ale to ostatnie nie jest takie istotne.Jeżeli chodzi o zapowietrzenie to tu jest łatwiej niż w dieslu i powietrze samo wyjdzie jak pompa podaje paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nuniez

dziękuje za wszystko!

zapakowałem pompe ; wyjałem przekaznik i bespiecznik

odpaliłem i chodzi :hurra:

niestety autko stalo długo i więkrzosć styków elektr. wymaga przeczyszczenia

pozdrawiam Jarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności