Don-Damiano Zgłoś #1 Napisano 29 Marca 2007 Witam Koledzy, moje pytanie jest takie odtawilem wczoraj auto do garazu i wysztko grało, dzisiaj rano wsiadam wkładam kluczyk kręce a tu nic , rozrusznik normalnie kręci a auto nie odpala po czym jak skoncze kręcic wyskakuje komunikat STOP arliente motor(moglem sie pomylić bo szybko gasnie ta kontrolka). co to moze być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don-Damiano Zgłoś #2 Napisano 29 Marca 2007 witam ponownie, jesli chodzi o zbyt ubogi opis to co mam wiecej napisac, tak jak napisalem wyzej wladalem kluczyk do stacyjki przekręcam wszytkie kontrolki sie swiecą, gasnie kontrolka od swiec zarowych krece rozrusznik noramlanie kręcił silnikem a sinik nie zaskakiwał, poczym jak przestalem kręcic był dzwiek piii i napisas na kompie STOP a pózniej arliiente motor czy cos takiego bo szybko gasnie.wiecej go nie kręciłem, bo myslalem ze cos bardziej popsuje:) pojecgalem na serwis przywiozlem serisanta z komputerem do domu, podpieli paska i zero błedów, servisant wsiadł zakrecił troche dłuzej i odpalil pochodził trpche zgasił i juz jest git, stwierdzili ze albo zamale napiecie na akumulatorze, albo do ukladu paliwa dostala sie woda(taka jakosc naszych paliw)pozdrwaim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubotek Zgłoś #3 Napisano 10 Kwietnia 2007 Widzę kolega z Siedlec Podjedź do Krzyśka ASO Skoda - on tam ma VAS-a i wszystko Ci powie co i jak, a koleś jest kumaty w tych sprawach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don-Damiano Zgłoś #4 Napisano 10 Kwietnia 2007 ok dzięki wielkie za odpowiedzi, sprawa juz jest rozwiązana (przez servis skody),a usterka to niedziałająca wcale jedna swieca żarowa, którą oczywiscie wymienili(beru) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #5 Napisano 10 Kwietnia 2007 Dziwne żeby jedna świeca rozkraczyła cały motor. Przecież taki motor powinien zapalić ze wszystkimi odłączonymi świecami czyli teoretycznie wszystkim niesprawnymi. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karson226 Zgłoś #6 Napisano 10 Kwietnia 2007 Zgadzam się jedna świeczka to żaden problem przy rozruchu (tym bardziej że mrozy za nami)być może kompresja uciekła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mular Zgłoś #7 Napisano 10 Kwietnia 2007 Ja jak jest wiecej jak -10 to nawet nie patrze na kontrolke od swiecy,tylko przekrecam kluczyk.Cos tu nie gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubotek Zgłoś #8 Napisano 10 Kwietnia 2007 przez servis skodySkodziarze się znają na tych rzeczach Swoje wezmą, ale robią porządnie (przynajmniej co niektórzy ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don-Damiano Zgłoś #9 Napisano 10 Kwietnia 2007 koledzy auto odpalalo za kazdym razem tylko jak dluzej postalo to poprostu trzeba było troche dluzej zakrecic, pozdrawaim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #10 Napisano 10 Kwietnia 2007 No to jak to się ma do tego co pisałeś wczesniej, że piszczy kilkukrotnie, wyświetla stop itp. Przecież wszystkie 4 niesprawne świece nawet nie doprowadzą do takiej dyskoteki w samochodzie. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don-Damiano Zgłoś #11 Napisano 10 Kwietnia 2007 napis stop i pisk był jak krecilem ok 5 sec i przestalem krecic, wtedy jeszcze nie wiedzialem ze trzeba troche dluzej zakrecic ok 10 seci i zalapywał,koles z servisu podpisał pod kompa i mówił ze nie ma zadnych bledów, dla pewnosci podpinał dwa razy i zadnych blewdów teraz juz jest wszystko git zadnych pisków zadnych stopów odpala na dotkiecie izapierdziela jak strzała;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2007 kolego życze Ci żeby za te niedomaganie w Twoim aucie była winna świeca ... u mnie była identyczna sytuacja, dosłownie jakbyś wyjmował mi słowa z ust ... miałem taką samą sytuację rok temu ... na początku w zależności od dnia raz odpalał dobrze a innym razem załapywał za pierwszym razem na 1-2 sek i gasł i trzeba było kilka razy długo zakręcić żeby znowu odpalił ... po wymianie wszystkich świec na nowe wyglądało że ok, do momentu gdy znowy postał około 2 dni bez jazdy sytuacja sie powtarzała i był problem z odpaleniem ... winna była pompa mechaniczna paliwa przy silniku - nieszczelność której nie dało rady usunąć, w grę wchodziła tylko wymiana pompy na nową (koszt 850zł) nie twierdze że w twoim przypadku to też pompa ale ja bym sprawdził następnym razem szczelność układu paliwa gdyby przez przypadek znowu pojawiła Ci się ta sama usterka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don-Damiano Zgłoś #13 Napisano 10 Kwietnia 2007 u mnie to bylo ze dwa razy w ciagu 2 miesiecy,tyle tylko ze jak dluzej zakrecilem to odpapał nie musialem go chechac i chechłać i wcale sie nie upieram ze nie masz racji pozyjemy zobaczymy,ja poprostu mówie to co uslyszalem od majstrów, bo az tak dobrze sie na tym nie zanm. to pewnie smierdzaiło ci ropa w aucie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #14 Napisano 10 Kwietnia 2007 nic nie śmierdziało ... powietrze dostawało się do pompy przez nieszczelność ... w okolicach pompy po około kilku dniach postoju pojawiały się śladowe ilości paliwa ... w większości to było właśnie winne powietrze które dostawało się do pompy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don-Damiano Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2007 czasami i tak bywa, ale miejmy nadziejze ze bedzie ok, tylko mnie nurtuje jedna mysl ze jesli było by cos z pompa to chyba było by bez róznicy czy na ciepłym czy na zimnym?? a u mnie to było tylko na zimnym.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don-Damiano Zgłoś #16 Napisano 11 Kwietnia 2007 witam ponownie, bylem dzisiaj w aso vw u zasady w warszawie na sprawdzeniu wszystkiego, i tak jak mówilem po podłaczeniu do kompa poza jakims tam błedem radia zadnego innego nie pokazało.po diagnozie powiedzieli ze jest wszystko w jak najlepszym porzadku i nic nie wkazuje na jaką kolwiek usterkę, ewentualnie jak bedzie sie to czesto przytrafiało to powiedzieli zeby przyjechać i wymienic zawór zwrotny paliwa,a jesli chodzi o napis stop, komunikat i mrugajaca kontrolke oleju na komputerze pokladowym to powiedzieli ze w kazdym pasku tak bedzie jesli sie go dłzuej zakreci i nie odpali(tak jak np zabraknie paliwa i bedzie sie go kreciło i wtedy włąsnie tez wyskoczy taki komunikat i napis stop) , poprostu informuje o braku smarowania czy jakos tam, oczywisice moglem cos poprezkrecac ale o ile dopbrze pamietam to własnie stwierdzili i mi powiedzieli.a czy maja racje to grom ich wie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #17 Napisano 11 Kwietnia 2007 czasami i tak bywa, ale miejmy nadziejze ze bedzie ok, tylko mnie nurtuje jedna mysl ze jesli było by cos z pompa to chyba było by bez róznicy czy na ciepłym czy na zimnym?? a u mnie to było tylko na zimnym.pozdrawiam kolego to raczje logiczne że jak auto stoi 2 dni to będzie zimne u mnie jak juz odpalił to później przez cały dzień odpalał aż do czasu gdy dłużej postał ... u mnie najpierw wymienili 4 świece, później zawór przy filtrze paliwa, sprawdzili wszystkie wężyki, sprawdzili też tą nieszczęsną pompę pod kątem podawanego ciśnienia podczas pracy silnika, ta pompa nazywają też pompa vacum jak dobrze pamiętam ... ciśnienie było ok ale miała nieszczelność która objawiała się że układ paliwowy najbliższy pompowtryskiwaczom zapowietrzał się, dlatego dopiero po dłuższym kręceniu w końcu odpalał gdy się odpowietrzył. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don-Damiano Zgłoś #18 Napisano 11 Kwietnia 2007 ok rozumiem. postawie auto na kilka dni w garaz i zobacze jak to bedzie,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotr145 Zgłoś #19 Napisano 4 Lipca 2008 pomocy mam paska 1.9tdi 2004 r 100KM 83000mil niechce odpalic wczoraj odpalil na 2 gary po chwili zaczol palic na 4 bylo ok zaczeła palic sie kontrolka ASP nigdy tego niebyło! dzis niechce wogule sie odezwac czy ktos mial podobny problem pomozcie prosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michas28 Zgłoś #20 Napisano 27 Lipca 2008 dlatego dopiero po dłuższym kręceniu w końcu odpalał gdy się odpowietrzył jak dlugo musiales krecic zeby odpalil ?mam podobny objaw samochod stal noc i caly dzien i niemoge go odpalic kece i nic dodam tylko ze nie zapala mi sie kontrolka swiec zarowych co moze byc przyczyna nieszczelnosc w pompie jak piszesz czy moze cos innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach