Skocz do zawartości
xplone

Problem z przekładnią kierowniczą maglownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam taki problem że co jakiś czas kasuję sam luzy układu kierowniczego, wspomaganie elenktyczne w b8, przy jeździe równo na wprost przy przyśpieszaniu na prostej powierzchni można wyczuć lekkie wibracje całego auta które pojawia się tylko w określonej prędkości i zaraz znika.

Drugim objawem jest na postoju przy skręcaniu w skrajne pozycje przy twardym podłożu jeśli nie ma żadnego piasku tylko sam asfalt czasem przeskakuje i stuka magiel.

Po dokręceniu luzów od spodu w maglu objaw znika ale po paru tysiącach wraca.

Ciekawe jest to że ta śruba nie ma żadnych zabezpieczeń jak w innych autach , muszę zaznaczyć mazakiem czy sie sama nie luzuje czy magiel juz jest na tyle zużyty że nadaje się już tylko ro regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności