xplone Zgłoś #1 Napisano 12 Maja 2020 Koledzy mam taki problem że co jakiś czas kasuję sam luzy układu kierowniczego, wspomaganie elenktyczne w b8, przy jeździe równo na wprost przy przyśpieszaniu na prostej powierzchni można wyczuć lekkie wibracje całego auta które pojawia się tylko w określonej prędkości i zaraz znika. Drugim objawem jest na postoju przy skręcaniu w skrajne pozycje przy twardym podłożu jeśli nie ma żadnego piasku tylko sam asfalt czasem przeskakuje i stuka magiel. Po dokręceniu luzów od spodu w maglu objaw znika ale po paru tysiącach wraca. Ciekawe jest to że ta śruba nie ma żadnych zabezpieczeń jak w innych autach , muszę zaznaczyć mazakiem czy sie sama nie luzuje czy magiel juz jest na tyle zużyty że nadaje się już tylko ro regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach