Marcin 1989 Zgłoś #1 Napisano 1 Marca 2020 Mam problem z Passatem po przełożeniu skrzyni z automatu na manual myślę zo to nie ma żadnego znaczenia ale zaczął chodzić na 3 gary po podłączeniu do komputera pokazuje na 1 cylindrze w grupie 13 (2.99) znaczy że umarł ale po jakiejś 1 minucie zaczyna działać a na 2 cylindrze wyskakuje (2.99) co to moze być? A jak mu trochę pogazuje trochę bo więcej niż 3500obrotow się nie da to wyskakuje mi na cylindrach 1(2.99) 2(2.99) 3(3.01) 4(3.01) i też tylko chwilę i znowu 1.3.4 działają a 2 ma 2.99 zgasze, odpale i znowu to samo 1 puzniej 2 przestaje działać pomocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #2 Napisano 1 Marca 2020 sprawdz wiązke od pompowtryskiwaczy jak zmieniałeś skrzynie lub ktoś zmieniał to może uszkodził wiązke i teraz cuda sie dzieją bo innego wytłumaczenia nie widze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin 1989 Zgłoś #3 Napisano 1 Marca 2020 (edytowane) Wiązka zmieniona filtr paliwa też i dalej to samo Edytowane 1 Marca 2020 przez Marcin 1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #4 Napisano 2 Marca 2020 nie chodzi mi o wiazke pod deklem tylko o przewody przed wtyczka do wtryskow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin 1989 Zgłoś #5 Napisano 2 Marca 2020 A wiesz o co chodzi tu w grupie chyba 23? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #6 Napisano 2 Marca 2020 to są bipy 1 i 3 za wysokie, https://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/bipy-pompowtryskiwaczy-niski-wysoki-na-minusie-plusie-dodatnie-ujemne-jaka-jest-przyczyna poczytaj, nagraj filmik z pracy silnika na wolnych obrotach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin 1989 Zgłoś #7 Napisano 2 Marca 2020 VID_20200302_193803.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin 1989 Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2020 Wydaje mi się że szklanki trzeba wymienić bo zmieniłem wtrysk odpaliłem i wszystko działało jak trzeba i dopiero po chwili zaczęły szklanki pukac i przestały działać 1.2 po2.99 A 3.4 3.01 ale to tak będzie jak słyszałem że jak na pierwszym coś się dzieje to 3 też będzie wariował 2 i 4 tak samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #9 Napisano 3 Marca 2020 Jak na moje ucho to silnik chodzi dobrze, nie słychać żadnych niepokojących dzwięków. A co mają szklanki do wtrysków ? ja miałem zużyte szklanki i panewki a silnik cykał jak zegareczek i wszystko było ok a jakbyś miał dziury w szklankach to byś to słyszał tutaj coś z elektryką jest nie tak albo z układem paliwowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin 1989 Zgłoś #10 Napisano 6 Marca 2020 Zrobione wtryski nie wiem jak długo ale dziś nie miałem czasu za długo go grzać ale z 5 minut chodził i wtryski pokazywały świetnie pompa wakum czy jakos tak się tam zwie padła i to był problem wkręca się teraz zajebiscie ale chyba używany dwumas do wmiany bo trzepie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach