Skocz do zawartości
Gość JarekCamb

1.8T APU Jakie mozliwosci?

Rekomendowane odpowiedzi

Co do turbinki to domyslam sie ze masz jakas konkretna na mysli?

GT28 czy K04?

 

Silnik leży w B5 wzdłuż, K04 nie wejdzie tak łatwo.

 

No i bardzo byl bym ciekawy kto i gdzie zrobil by program?

Bo jak na razie to nie znalazlem nikogo kto zrobil by mi program pod konkretne turbo.

 

Unitronic, VTG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli znajdziesz dowolne GT28 za 1500pln to biorę :) nawet 2 sztuki :)

 

chodzilo mi o k04 lub t3/t4. oczywiscie w dobrym stanie. Maciek Grabowski moze zorganizowac turbo i wyspawac kolektor. reszte rzeczy takze :)

 

Kuba k04 podejdzie tylko kolektor trza spawac, przeciez ciepla strone mozna przekrecic.

 

a program to Unitronik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb

GT28 za 1500 PLN to ja tez bym chcial :D niestety to nie latwa sprawa.

 

A co do K04 to jest jedno ktore jest bezposrednim zamiennikiem do K03 w Pasku i A4.

K04-15 jest przeznaczone do upgradow silnikow 1.8T ulozonych wzdluznie, wiec odpada kolektor.

Tyle ze kosz takiego cuda to okolo 4000 PLN oczywiscie nowego produkowanego przez Garetta.

To turbo nie jest montowane w zadnym innym aucie wiec znalezienie uzywanego graniczy z cudem.

 

A Unitronik to w Warszawie? Bo nie moge znalezc strony internetowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytales o turbo za 1500 to Ci podałem. Oczywiscie bazujac na uzywkach. K04-015 faktycznie nigdzie nie bylo seryjnie montowane. ta suszarka w stanach kosztuje 900$ ze wszyskimi uszczelkami i przewodami.

 

uni jest w wawie. przy domaniewskiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb
pytales o turbo za 1500 to Ci podałem. Oczywiscie bazujac na uzywkach. quote]

 

I wlasnie o to mi chodzilo :ok: , bo znalem opcje z K04-15 i z GT28.

Ale bylem ciekawy czy ktos jeszcze cos innego wykombinowal i za jaka kase ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chociaz po glebszym zastanowieniu jakies K04 byly monrotwane w RS4 B5 i na poczatku B6. tylko ze tez trzeba bedzie spawac kolektor zeby przypasowac lewą k04.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb
jakies K04 byly monrotwane w RS4 B5 i na poczatku B6

 

Niestety nie k04-15 wiec jakie kolwiek by nie bylo trzeba by przerabiac lub dorabiac jakies flansze. :/

 

Czy ktos wie jakie beda skutki wymiany turba na wieksze i pozostawienie tego samego oprogramowania?

Czy sama zamiana turbiki da jakis efekt?

Pytam bo nawet jak sie szarpne na k04-15 to nie bede w stanie odrazu przeprogramowac bo w UK to strasznie droga zabawa :zalamany: a nie wiem kiedy sie bede wybieral do Polski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem ze nie k04-015 dlatego napisalem "jakies" k04.

 

nie odczujesz zmiany praktycznie. Bedzie ona nie zauwazalna, moze minimalnie wzrosna Ci KM i Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb

:zdziwko:

 

No to malo zachecajace :D

 

A wiesz moze czy to jest bezpieczne?

Chodzi mi czy nie bedzie zle wplywac na silnik, bo bedzie dostawal wiecej powietrza w mieszance itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie raczej szkodliwe jesli wrzucisz wieksze turbo. Komp sie dostosuje. Bo przeciez radzi sobie z silnikiem i w tmp -30 i w +40 a przeciez masz rozna ilosc tlenu w takim powietrzu. Ja mam remapowany komp i w czasach swietnosci w lecie mialem doladowanie 1,2 bara a w chlodne dni tylko 1 bar. Wszystko uzaleznione od ilosci tlenu czyli cisnienia atm.

 

gorzej by bylo jak bys wrzucil mniejsze turbo:)

 

najlepiej wrzuc wieksze i dozbieraj hajsu na program.

 

przy seryjnym kompie jak i remapie AFR generlanie jest kwestia malo istotna bo komp wszystkim steruje i zawsze jest dobrze (teoretycznie :) ) wazniejsze bedzie EGT ale przy zmianie turbo na wieksze i bez zmiany kompa niczym bym sie nei przejmowal, chociaz napewno byly przypadki ze cos piedykło :)

 

z reszta napisz priva do CTV z forum. Chlopaczyna jest fachura i ogarnia temat wiec bedziesz mial info z pierwszej reki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności