Daron Zgłoś #261 Napisano 3 Lutego 2014 zyli ten zaznaczony wężyk wyciągnąć i zaślepić, a ten od siłownika zostawić Tak, wyciągasz i zaślepiasz wężyk zaznaczony żółtą strzałką. Wężyk do siłownika zostawiasz bo odpowiada on za pracę klapy gaszącej (miękkie gaszenie silnika). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wp4pl Zgłoś #262 Napisano 4 Lutego 2014 Witam, jak mowilem wykonałem opis tego jak zaślepiłem egr,opis w pliku pdf przepraszam za składnie i ewentualne błedy w interpunkcji, mam nadzieje że komuś sie przyda. http://hostuje.net/file.php?id=b50a0f9045ba29cb69b6f7523e20bcc4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #263 Napisano 15 Lutego 2014 (edytowane) a czy jeżeli się wkręci śrubkę w ten wężyk co jest zaznaczony na żółto to też bedzie egr odciety ? będzie ten sam efekt jak z blaszkami ? czy nie ? Posiadam silnik AHU Edytowane 15 Lutego 2014 przez Goldeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek13 Zgłoś #264 Napisano 15 Lutego 2014 witam a nie wystarczy odpiac wezyk od podcisnienia ktory otwiera egr ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #265 Napisano 15 Lutego 2014 witam a nie wystarczy odpiac wezyk od podcisnienia ktory otwiera egr ??? Wystarczy, ale trzeba go zatkać aby zlikwidować nieszczelność w układzie podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #266 Napisano 16 Lutego 2014 hmm a czy to prawda że po zatkaniu egr będzie z okolić egr leciał olej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiterB5 Zgłoś #267 Napisano 16 Lutego 2014 jak dobrze zatkasz to nie heheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianek12 Zgłoś #268 Napisano 16 Lutego 2014 A jak ja mam zaślepiony egr blaszkami to muszę też zaślepić wężyk ten zaznaczony na żółto? dodam ze chce by gaszenie lepiej było z klapa gaszącą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #269 Napisano 16 Lutego 2014 klapa gaszaca ma swój wezyk i egr ma swój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #270 Napisano 16 Lutego 2014 zaślepiłem sam wężyk , więc bedzie się pocić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #271 Napisano 16 Lutego 2014 to nie ma nic wspólnego, jeśli w dolocie masz olej a w sporej większości przypadków jest to, będzie się pocic. chyba że masz wszystko w porządku z zaworem i nie pocilo się przed zaslepieniem to i nie będzie po. zaslepia się między innymi po to żeby sadza ze spalinami nie mieszala się z tym olejem z dolotu i nie oblepialo kolektora zaworu i wszystkiego po koleii. zaslepieniem nie wyeliminujesz oleju, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek13 Zgłoś #272 Napisano 20 Lutego 2014 a co sadzicie o zaslepieniu odmy ?? nap jakiś filterek zalozyc ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #273 Napisano 20 Lutego 2014 (edytowane) Witam, Zakupiłem juz zestaw do zaślepienia EGR:D tylko teraz moje pytanko brzmi:) Czy przy silniku 115km wywali mi bład? silnik AJM:) I pytanie, czy przykrecic same flansze? czy flansze z rurą? Edytowane 20 Lutego 2014 przez Żabol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #274 Napisano 20 Lutego 2014 Błędu nie będzie. Bez różnicy czy to będzie sama flansza czy flansza z rurą. Oby od strony wydechu i przy EGR było szczelnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #275 Napisano 20 Lutego 2014 Jak odkręcić śrubkę rury(tą bliżej silnika) przy EGR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ArtG Zgłoś #276 Napisano 20 Lutego 2014 Witam, Zakupiłem juz zestaw do zaślepienia EGR:D tylko teraz moje pytanko brzmi:) Czy przy silniku 115km wywali mi bład? silnik AJM:) I pytanie, czy przykrecic same flansze? czy flansze z rurą? Witam mam ten sam silnik, EGR też mi lał olejem - zaślepienie nic nie daje - u mnie turbo puszczało olej u Ciebie pewnie też (to najczęstsza przyczyna) - zregenerowałem turbo i zawór EGR czysty olej nie ubywa. Nie ma sensu zatykać, olej i tak będzie w układzie tylko znacznie gorzej bo nie będzie go wywalać na zewnątrz aż.... Proponuję Ci sprawdzić turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #277 Napisano 20 Lutego 2014 Witam mam ten sam silnik,EGR też mi lał olejem - zaślepienie nic nie daje - u mnie turbo puszczało olej u Ciebie pewnie też (to najczęstsza przyczyna) - zregenerowałem turbo i zawór EGR czysty olej nie ubywa. Nie ma sensu zatykać, olej i tak będzie w układzie tylko znacznie gorzej bo nie będzie go wywalać na zewnątrz aż.... Proponuję Ci sprawdzić turbo. Mi oleju nie ubywa, w układzie cały czas jest, egr czyszczony caly czas leje na zewnatrz przez te dwie dziurki;/ EGR i tak bede zaslepial tylko nie umie sruby odkrecic od rury pod EGR ta co jest blizej silnika;/ Co do Turba to chyba nie ma z nim problemu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #278 Napisano 20 Lutego 2014 Witam mam ten sam silnik,EGR też mi lał olejem - zaślepienie nic nie daje - u mnie turbo puszczało olej u Ciebie pewnie też (to najczęstsza przyczyna) - zregenerowałem turbo i zawór EGR czysty olej nie ubywa. najczęstsza przyczyna to odma Nie ma sensu zatykać, olej i tak będzie w układzie tylko znacznie gorzej bo nie będzie go wywalać na zewnątrz aż.... Stan oleju w dolocie zupełnie sie nie zmieni po zaślepieniu bo zaślepiamy zupełnie co innego - dopływ spalin, reszta wypowiedzi to totalna bzdura pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #279 Napisano 21 Lutego 2014 a co sadzicie o zaslepieniu odmy ?? nap jakiś filterek zalozyc ??? zaslepienie odmy to świetny pomysł!! później najlepiej ostro w trasę... Poczytaj o zamarznietej odmie to się dowiesz jakie będą tego skutki. możesz to przerobić np. zakładając oct lub puścić pod auto, zaslepiac nie proponuje... ---------- Dodano o 12:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:09 ---------- Nie ma sensu zatykać, olej i tak będzie w układzie tylko znacznie gorzej bo nie będzie go wywalać na zewnątrz aż.... jakieś brednie piszesz kolego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #280 Napisano 21 Lutego 2014 Tak więc dzisiaj udało się zaślepić egr:) Z góry(obok EGR) dałem flansze 1,5mm a koło silnika 4mm... W wężyk dałem śrube oraz zagiałem go i schowałem miedzy inne przewody:) Mam nadzieje ze nie bd tyle brudu juz;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach