Michal_90 Zgłoś #1 Napisano 24 Maja 2019 Witam. W dziale "Silnik i skrzynia biegów biegów" opisałem w miarę szeroko problem z jakim się borykam z moim autem ale nie zrobiłem logów teraz już mam porobione statyczne oraz dynamiczne i chciałbym poprosić kogoś o przeanalizowanie ich. Z góry wielkie dzięki. Statyczny: Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_86k6u1e.html Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_LYcTH8U.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_m2f0859.html Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_5jIWcb6.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_56o77aL.html Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_s12UH.html Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_SKN2d1.html Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_wN54El4.html Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_72I3sG2.html Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_2I3740.html Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_AlAu7j.html Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_bUP89e2.html Dynamiczny: Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_86k6u1e.html Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_LYcTH8U.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_m2f0859.html Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_5jIWcb6.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_56o77aL.html Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_s12UH.html Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_SKN2d1.html Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_wN54El4.html Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_72I3sG2.html Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_2I3740.html Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_AlAu7j.html Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_bUP89e2.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 24 Maja 2019 Orobiłeś się nie potrzebnie. No i pomieszałeś logi, niektóre są dwa razy statyczne itp Dynamiczne: 002+033 (PB i LPG), 003+020 (Pb), 115+118 (Pb), ewentualnie 091+093 (Pb) (tu powinny być fazy) Statyczne 033 z przełączaniem paliw. 4minuty ciągłego logu, po minucie zmiana, LPG,Pb,LPG,Pb, zmianę znaczyć przyciskiem MARK. przeglądając logi to tak: -coś tam ubogo na wolnych widać. -turbo bije ładnie -przepływ wydaje mi się troche za duży - przy czym logi robi się do ponad 6000RPM (6200 styknie), zwłaszcza grupy 002 gdzie jest przepływ. Na koniec prawdopodbna przyczyna Twojego problemu to coś z zapłonem. Zwłaszcza drugi cylinder kuleje. Proponuje zamieć cewkę 1 z 2, i zrobić log 003+020. jak nei pomoże to świece i znowu log. Jak nie pomoże to kompresja do sprawdzenia. Profilaktycznie warto by sprawdzić szczelność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_90 Zgłoś #3 Napisano 24 Maja 2019 11 minut temu, zwonko napisał: Orobiłeś się nie potrzebnie. No i pomieszałeś logi, niektóre są dwa razy statyczne itp Dynamiczne: 002+033 (PB i LPG), 003+020 (Pb), 115+118 (Pb), ewentualnie 091+093 (Pb) (tu powinny być fazy) Statyczne 033 z przełączaniem paliw. 4minuty ciągłego logu, po minucie zmiana, LPG,Pb,LPG,Pb, zmianę znaczyć przyciskiem MARK. przeglądając logi to tak: -coś tam ubogo na wolnych widać. -turbo bije ładnie -przepływ wydaje mi się troche za duży - przy czym logi robi się do ponad 6000RPM (6200 styknie), zwłaszcza grupy 002 gdzie jest przepływ. Na koniec prawdopodbna przyczyna Twojego problemu to coś z zapłonem. Zwłaszcza drugi cylinder kuleje. Proponuje zamieć cewkę 1 z 2, i zrobić log 003+020. jak nei pomoże to świece i znowu log. Jak nie pomoże to kompresja do sprawdzenia. Profilaktycznie warto by sprawdzić szczelność. Samochód nigdy nie widział gazu i nie będzie widział takie mam podejście i mam prośbę zerknął byś na mój temat dziale "Silnik i skrzynia", bo chyba napinacz łańcucha siedzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #4 Napisano 24 Maja 2019 Widziałem temat. Co mi z niego. Ja napisałem co wg mnie moze być. MOze jakby logi były to moze coś jeszcze by wyszło. Wg mnie to nie zmienne fazy ale moge sie mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_90 Zgłoś #5 Napisano 25 Maja 2019 9 godzin temu, zwonko napisał: Widziałem temat. Co mi z niego. Ja napisałem co wg mnie moze być. MOze jakby logi były to moze coś jeszcze by wyszło. Wg mnie to nie zmienne fazy ale moge sie mylić. Okej jasne przyjąłem tylko głupi Michał nie dopisałem błędów jakie wyskakują.... Ehhh głupota i pośpiech sorry. 1. 16705 Engine Speed sensor ( G28 ) P0321 2. 16395 Bank 1 Camshaft A ( Intake) P0011 Ale dziękuję za zainteresowanie i sugestie co sprawdzić wrócę do domu to zrobię to co pisałeś na początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 25 Maja 2019 (edytowane) Błędy stałe? Sporadyczne? Przecież zmieniałeś czujnik położenia wału to skąd jego błąd? Może wadliwy. W 091+093 może coś wyjść. Edytowane 25 Maja 2019 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_90 Zgłoś #7 Napisano 25 Maja 2019 (edytowane) 49 minut temu, zwonko napisał: Błędy stałe? Sporadyczne? Przecież zmieniałeś czujnik położenia wału to skąd jego błąd? Może wadliwy. W 091+093 może coś wyjść. Za każdym razem kiedy nowe logi robiłem kasowaliśmy błędy, a one powracały. A apro po zmiany czujnika to właśnie po jego wymianie od 4200 obrotów zaczyna szarpać i przerywać.. Nie mam pojęcia. Zamówiłem jedną cewkę żeby była 100 % sprawna spróbuję najpierw pozamieniać jak pisałeś cewki, a potem ten G28 wymienię i na końcu chyba wezmę się za ten łańcuszek + napinacz. Masakra.. I no właśnie wymienili mi czujnik położenia wału, a ten G28 to nie jest inny znaczy się drugi ten tak zwany "halla" ? Edytowane 25 Maja 2019 przez Michal_90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_90 Zgłoś #8 Napisano 25 Maja 2019 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach