MDZ Zgłoś #21 Napisano 10 Listopada 2011 Zawieche znajomy mechanik sprawdzał i było wszystko ok. Ciśnienie w oponach zazwyczaj miałem 2.3 a ostatnio wulkanizator zrobił 2.1 ale nie sądzę żeby to miało jakiś wpływ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #22 Napisano 10 Listopada 2011 Pojechałem do PZM na ustawienie zbieżności pan stwierdził że w Passacie B5 robi sie tylko przód tyłu się nie ustawia. Po ustawieniu nic sie nie działo zbytnio mocno auta nie ściąga ale wczoraj jak byłem w warsztacie i auto stało na podnośniku zobaczyłem że przednie opony od środka przy krawędziach są pozdzierane. Pojechałem do PZM gdzie robiłem zbieżność i mówię jaka jest sytuacja na co pan od razu że pewnie luzy w zawieszeniu są i że to od tego, sprawdzili zawieszenie nie stwierdzili żadnych luzów sprawdzili zbieżność i pan stwierdził że jest minimalny odchył od ideału ale wszystko mieści się w normie i że on tutaj nic innego nie zrobi że nie wie od czego to jest Zmień stację, ustaw porządnie zbieżność a nie jakieś tam "minimalny odchył od ideału". Zbieżność to ważny element mający wpływ zarówno na komfort prowadzenia jak i właściwą eksploatację kół, zawieszenia itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19Robi88 Zgłoś #23 Napisano 10 Listopada 2011 (edytowane) To jakaś bzdura, trzeba po prostu sprawdzić/ustawić geometrię przedniego i tylnego zawieszenia, a nie wszystkie stacje oferują taką usługę. Najlepiej udać się do takiej stacji gdzie zrobią to komputerowo i pokażą wydruk z parametrami. Jakiś czas temu postawiłem swojego passka na taką diagnostykę, potrzebne było ustawienie geometrii tylnego zawieszenia względem przedniego. Teraz samochód prowadzi się idealnie i nie ma żadnego ściągania ani na letnich oponach ani po wymianie na zimówki. ty masz passata 3B czy 3BG?? bo ja mówie o passacie 3B ze lekko sciaga a nie o 3BG ale nie wiem może się mylę ja tylko podaje swoje spostrzeżenia ale uwzam ze jak bym miał zła zbierznosc to by mi tarło opone a nie zdziera koledze tez ucieka tez sprawdzał wszystko co się da opony tez nie starte nawet nowe kupił i **** jest to samo wiec zastanówmy się na tyle przypadłosci nie sadze zeby wszedzie robili zła geometrie tym bardziej ze wszystkim sciaga tylko i wyłącznie na prawo nie sadzisz ze dziwne to jest bo ja uważam ze tak Edytowane 10 Listopada 2011 przez 19Robi88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #24 Napisano 10 Listopada 2011 mój pasek też 3B też posiada taką dolegliwość że leciutko ciągnie na prawo ale to tylko czuć przy prędkości powyżej 60 km/h ja u siebie raczej winie drążki bo zmieniłem koła na zimowe i dalej to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #25 Napisano 10 Listopada 2011 ty masz passata 3B czy 3BG?? bo ja mówie o passacie 3B ze lekko sciaga a nie o 3BG ale nie wiem może się mylę ja tylko podaje swoje spostrzeżenia ale uwzam ze jak bym miał zła zbierznosc to by mi tarło opone a nie zdziera koledze tez ucieka tez sprawdzał wszystko co się da opony tez nie starte nawet nowe kupił i **** jest to samo wiec zastanówmy się na tyle przypadłosci nie sadze zeby wszedzie robili zła geometrie tym bardziej ze wszystkim sciaga tylko i wyłącznie na prawo nie sadzisz ze dziwne to jest bo ja uważam ze tak Obecnie posiadam 3BG, ale przedtem posiadałem 3 egzemplarze 3B i w żadnym nie miałem problemu ze ściąganiem czy nierównomiernym ścieraniem opon, więc nie podpinajmy tego objawu pod stwierdzenie "one tak mają" bo tak nie jest. Nadal uważam, że to nie jest przypadłość nad którą należy przejść do porządku dziennego, lecz należy szukać przyczyn, a może być ich wiele: wymiana elementów zawieszenia "na raty", jakość części zamiennych, fachowość wykonywanej usługi w warsztatach itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sobek800 Zgłoś #26 Napisano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) Posiadam pasata B5 FL z 2002 roku 130 KM i odkąd posiadam paska to cały czas ściąga w prawo Wymieniłem wszystko w przednim zawieszeniu co można było i ustawiłem zbieżność ,zostało mi jeszcze na tylnej belce wymienić gumy i ustawić geometrie całego zawieszenia. Czy może mi ktoś poradzić gdzie i na jakim sprzęcie najlepiej ustawić geometrie i wyzerować kat 0 ? Czy mój pasek posiada na kolumnie kierowniczej czujnik położenia kątu skrętu? Niektórzy powiadają że mam bo posiadam wzpomaganie ABS I ESP , gadają że sciąga na prawo bo ESP hamuje prawe koło żeby jechać na wprost,a inni że nie posiadam kąta skrętu bo mam pompę wspomagania na pasku osprzętu a nie elektryczną . Zastanawiam się że jak ustawiali zbieżność to powinni najpierw wyzerować pkt 0 ? Pamiętam że w golfie II jadąc autostradą ściągało mnie na prawo bo przegub się zacierał po wymianie przestało. Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez Sobek800 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach