Patryk_ Zgłoś #21 Napisano 13 Kwietnia 2010 Najmniej widoczne miejsce to maska niestety. Nie mam jednak chyba wyjścia i zacznę od rozp. acetonowego, jak nie pomoże to PU Remover. Ogólnie wygląda to źle, a benz. ekstrakcyjna nie pomogła. No rzeczywiście będzie ciężko się tego pozbyć niestety,ale życzę powodzenia Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #22 Napisano 13 Kwietnia 2010 Najmniej widoczne miejsce to maska niestety. Nie mam jednak chyba wyjścia i zacznę od rozp. acetonowego, jak nie pomoże to PU Remover. Ogólnie wygląda to źle, a benz. ekstrakcyjna nie pomogła. a czy ona nie odpadnie po zaschnieciu ? sprobuj ja usunac w miejscach gdziej ja masz a najmiej widocznych czyms z gladka krawedzia czym nie uszkodzisz lakieru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #23 Napisano 13 Kwietnia 2010 a czy ona nie odpadnie po zaschnieciu ? sprobuj ja usunac w miejscach gdziej ja masz a najmiej widocznych czyms z gladka krawedzia czym nie uszkodzisz lakieru No niestety nie odejdzie,to ustrojstwo bardzo mocno się przykleja i ciężko jest się tego pozbyć.Trzeba kombinować,ale jednak szkoda lakieru-może akurat się uda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kincior Zgłoś #24 Napisano 17 Kwietnia 2010 Jestem po pierwszej fazie zabawy w usuwanie pianki z maski. Rozcieńczalnik acetonowy odpada, dwa ruchy i po lakierze (robiłem to w niewidocznym miejscu). Zakupiłem preparat do usuwania pianki Den Braven (28pln), efekty są, ale również trzeba uważać i postępować niezgodnie z instrukcją. Nałożyć, 5 min. i zdejmować oraz przetrzeć szmatką. Mam nadzieję, że lakier nie dostał, jednak baran który popryskał mi auto pianką montaż. próbował ją zetrzeć jakimś czyścikiem i w kilku miejscach są ślady tarcia (ryski matowe). Pasta lekkościerna może pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #25 Napisano 17 Kwietnia 2010 Jestem po pierwszej fazie zabawy w usuwanie pianki z maski. Rozcieńczalnik acetonowy odpada, dwa ruchy i po lakierze (robiłem to w niewidocznym miejscu). Zakupiłem preparat do usuwania pianki Den Braven (28pln), efekty są, ale również trzeba uważać i postępować niezgodnie z instrukcją. Nałożyć, 5 min. i zdejmować oraz przetrzeć szmatką. Mam nadzieję, że lakier nie dostał, jednak baran który popryskał mi auto pianką montaż. próbował ją zetrzeć jakimś czyścikiem i w kilku miejscach są ślady tarcia (ryski matowe). Pasta lekkościerna może pomoże. Po tym "pozbywaniu się pianki"-pasta lekko ścierna,najlepiej 3G i będzie git Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kincior Zgłoś #26 Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Dzięki wielkie, jeszcze tylko gdybyś mi dał jakiś namiar na pastę 3G, znalazłem tylko pastę Farecla 3G za 4,59pln (100gr). A sam robiłem Tempo. Na lampach, niestety plastik, pozostały ślady po piance. Takie zmatowione. No i dosyć duże. Ale tego to już raczej nie wypoleruję? Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez kincior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #27 Napisano 19 Kwietnia 2010 Dzięki wielkie, jeszcze tylko gdybyś mi dał jakiś namiar na pastę 3G, znalazłem tylko pastę Farecla 3G za 4,59pln (100gr). A sam robiłem Tempo. Na lampach, niestety plastik, pozostały ślady po piance. Takie zmatowione. No i dosyć duże. Ale tego to już raczej nie wypoleruję? Jeżeli chodzi o 3G to chodziło mi o Fareclę Co do polerowania i regeneracji lamp,polecam ten wątek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12400&highlight=renowacja+reflektorw efekt jest super...Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #28 Napisano 19 Kwietnia 2010 Na lampach, niestety plastik, pozostały ślady po piance. Takie zmatowione. No i dosyć duże. Ale tego to już raczej nie wypoleruję? Wypróbuj to może pomorze. Wprawdzie nie używałem tego środka ale wiele innych tej firmy uważam że są bardzo dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #29 Napisano 3 Maja 2010 Farecla 3G nie jest pastą lekko ścierną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #30 Napisano 3 Maja 2010 Farecla 3G nie jest pastą lekko ścierną... Rozwiń swój wątek-konkretnie jaka jest w takim razie??...PZdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #31 Napisano 3 Maja 2010 Nie polecam stosowania G3 jako pastę ''na początek'' raczej G10... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #32 Napisano 3 Maja 2010 Nie polecam stosowania G3 jako pastę ''na początek'' raczej G10... To konkretnie-wady,zalety,która pasta do czego jest najlepsza?Bo to co napisałeś nic nikomu nie mówi PZdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #33 Napisano 3 Maja 2010 W wielkim skrócie Farecla jest strasznie wymagającą pastą, robiącą spore zamieszanie... ten kto pracował z tą pastą wie o co mi chodzi. Jest sporo past z którymi zdecydowanie łatwiej się pracuje (jest czysto) jak np. 3M/Menzerna/Poorboy's World. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #34 Napisano 3 Maja 2010 Pasta G3 jest dośc mocno ścierna i podczas polerowania głównie mechanicznego trzeba bardzo uważać żeby nie przypalić lakieru, oczywiście stosując spora ilość wody. Natomiast pasta G10 jest tak jakby mleczkiem wykańczającym, bardzo lekko ścierna. Jest sporo past z którymi się zdecydowanie łatwiej pracuje (jest czysto) jak np. 3M/Menzerna/Poorboy's World. Zgadza się, po stosowaniu farecli trzeba myć ostro auto Karcherem a i tak nie zawsze wszystkie szczeliny sie doczysci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitekz Zgłoś #35 Napisano 5 Maja 2010 Świetne kompedium wiedzy na temat polerki. http://www.detailer.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAISER Zgłoś #36 Napisano 9 Maja 2010 Znacie może jakieś sprawdzone miejsce we Wrocławiu? Mi też się przyda polerka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #37 Napisano 14 Maja 2010 Najlepiej samemu, na jakies plamki na lakierze bądź rysy najlepszy jest papierek wodny 2500 delikatnie jechać autko i lać wodą zeby syf sie nie dostał i pozniej pasta polerska Farecla i auto jak nowe !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kosmetyka Zgłoś #38 Napisano 10 Stycznia 2011 Gdyby ktoś w przyszłości miał podobny problem - dzwońcie śmiało 503 080 097. Pomogę w Krakowie, szczegóły także możecie zobaczyc na http://www.studiopolysku.pl Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek.marciuk Zgłoś #39 Napisano 6 Stycznia 2013 Witam, możecie polecić coś w regionie Lublina ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #40 Napisano 6 Stycznia 2013 możecie polecić coś w regionie Lublina ? leś kotleta odgrzebał a co do samego polerowania to poszukaj w Regionalnym http://forum.vw-passat.pl/forums/47-lubelskie a jak nie to w Szukam usług http://forum.vw-passat.pl/forums/41-Szukam-uslug albo w Polecam http://forum.vw-passat.pl/forums/26-Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach