Gość Tofficzek Zgłoś #1 Napisano 5 Marca 2007 Witam. Czy może mi ktoś powiedzieć co może być przyczyna nie podgrzewania tylniej szyby w moim passacie???Bezpieczniki są ok wiec nie wiem co mogło się stać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 5 Marca 2007 A masz kombi czy sedana ? W sumie to bez różnicy, bo chodzi mi o tą wiązkę przewodów, co w "harmonijce" idą do klapy - to raz. Posprawdzaj czy są przejścia - moze sam włącznik ci padł. No i też połączenie lutowane przy samej szybie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tofficzek Zgłoś #3 Napisano 5 Marca 2007 Dzięki za pomoc już to naprawiłem;)nie byl podłączony do masy....już jest OK:)A paska mam w sedanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gobi Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2007 To i ja się podłączę bo na mojej szybie nie działają trzy paski od góry i jeden gdzieś na środku.Nawet nie zaglądałem co i jak by można było zrobić .W sumie to nie taki straszny problem ale jak by ktoś już kiedyś takie coś reperował to może zapodać jakieś info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2007 To i ja się podłączę bo na mojej szybie nie działają trzy paski od góry i jeden gdzieś na środku.Nawet nie zaglądałem co i jak by można było zrobić .W sumie to nie taki straszny problem ale jak by ktoś już kiedyś takie coś reperował to może zapodać jakieś info. Nie pamiętam czy paski podgrzewania są wtopione w tylną szybe ...jeśli nie, to są specjalne kleje z uzupełniającą formą do naprawy takiej przerwy. Jeśli są wtopione, to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gobi Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2007 No własnie kiedys obiło mi sie o uszy ze mozna te paski kleic.Teraz robi sie coraz cieplej to sie trzeba rozejzec jak by to naprawic. Ale moim problemem jest literka T na klapie bagaznika najnormalniej odłuszczyło mi sie kawałek chromu z tego plastiku(chyba na myjni).I teraz kupiłem taka tasme-pianke dwustronnie klejaca i chyba sie odwaze na podmianke z pokrywy silnika. Barrdzo dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2007 Ale moim problemem jest literka T na klapie bagaznika najnormalniej odłuszczyło mi sie kawałek chromu z tego plastiku(chyba na myjni).I teraz kupiłem taka tasme-pianke dwustronnie klejaca i chyba sie odwaze na podmianke z pokrywy silnika. Nie zaśmiecaj tematu koledze Lepiej kup nową literkę na Allegro za parę groszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakulinek Zgłoś #8 Napisano 30 Grudnia 2010 W moim nie działa jeden cienki paseczek w tylnej szybie jak sprawdzić: klejenie czy wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 30 Grudnia 2010 W moim nie działa jeden cienki paseczek w tylnej szybie jak sprawdzić: klejenie czy wymiana? sprawdzisz multimetrem lub omomierzem a na allegro kupisz klej do tego który przewodzi prąd i będzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #10 Napisano 30 Grudnia 2010 Coś mi się o uszy obiło że lakier do paznikci bezbarwny też przewodzi:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zaspany_troche Zgłoś #11 Napisano 30 Grudnia 2010 z lakierem to chyba średnia opcja... raczej kupic na allegro coś co załatwi problem bardziej pewnie niż lakier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakulinek Zgłoś #12 Napisano 31 Grudnia 2010 Podziękował za porade. Wypróbuje z tym klejem z allegro. ---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:09 ---------- Zapomniałem że mam przyciemnioną tylną szybe foją czy to nie przeszkadza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #13 Napisano 31 Grudnia 2010 Przeszkadza bo jest zakryta i nie dojdziesz żeby pokleić paski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #14 Napisano 31 Grudnia 2010 kiedys probowalem ten klej. w moim przypadku nie zadzialal, moze za duza przerwa byla bo ok 3-4mm. szyba odtluszczona itd ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lenda91 Zgłoś #15 Napisano 31 Grudnia 2010 wiem że przekaźnik od kierunkowskazów jest we włączniku św. awaryjnych więc może tu jest problem u ciebie ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:35 ---------- sprawdź sam włącznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #16 Napisano 31 Grudnia 2010 wiem że przekaźnik od kierunkowskazów jest we włączniku św. awaryjnych więc może tu jest problem u ciebie ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:35 ---------- sprawdź sam włącznik :hmm i niby po tym zabiegu zaczną grzać wszystkie paski na szybie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #17 Napisano 31 Grudnia 2010 witam. u mnie jest przepalone około 5 pasków (nie pamietam juz dokładnie ile a iśc sprawdzać mi się nie chce bo zimno ) w każdym bądz razie.. czy dalsze używanie tego ogrzewania może sprawić następne uszkodzenia paskow ? moja teoria: według mnie to 5 pasków mniej a za tym mniejszy opór pradu na szybie. to może spowodować przepalenie następnych lini... i następnych.. aż spale wszystko proszę o jakąs podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #18 Napisano 31 Grudnia 2010 witam. u mnie jest przepalone około 5 pasków (nie pamietam juz dokładnie ile a iśc sprawdzać mi się nie chce bo zimno ) w każdym bądz razie.. czy dalsze używanie tego ogrzewania może sprawić następne uszkodzenia paskow ? moja teoria: według mnie to 5 pasków mniej a za tym mniejszy opór pradu na szybie. to może spowodować przepalenie następnych lini... i następnych.. aż spale wszystko proszę o jakąs podpowiedz ja bym sprawdził opór bo same się nie przepaliły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #19 Napisano 31 Grudnia 2010 ja bym sprawdził opór bo same się nie przepaliły i niby z czym mam sobie ten opór porównać ? nawet jeśli pomierze... to co mi to da ? bezpiecznik się nie przepala więc pobór prądu nie jest wyzszy niż powinien być. ( w zasadzie jest chyba mniejszy.. bo odeszło 5 lini i zapotrzebowanie jest mniejsze.... ale samochód o tym "nie wie" i przy dalszym właczaniu wydaje mi się że spali reszte. i to bym chciał sie dowiedzieć... czy mam racje ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #20 Napisano 31 Grudnia 2010 i niby z czym mam sobie ten opór porównać ? nawet jeśli pomierze... to co mi to da ? bezpiecznik się nie przepala więc pobór prądu nie jest wyzszy niż powinien być. ( w zasadzie jest chyba mniejszy.. bo odeszło 5 lini i zapotrzebowanie jest mniejsze.... ale samochód o tym "nie wie" i przy dalszym właczaniu wydaje mi się że spali reszte. i to bym chciał sie dowiedzieć... czy mam racje ) Raczej się nie przepali więcej pasków. Z mojego doświadczenia powiem że, poprzednim autkiem jeździłem 3 lata, nie grzały w nim chyba 3 paski od początku do końca czyli 3 lata, ani jeden się nie przepalił, i ani jeden się nie naprawił przez ten czas. W latach 90-tych jeździłem przez 8 lat passatem kombi (kupiłem go jak miał 14 lat) w którym też nie grzało kilka pasków na szybie, i też ani jeden więcej się nie spalił. Tak wg. mnie paski nie grzeją po uszkodzeniu mechanicznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach