Skocz do zawartości
Gość Tofficzek

Podgrzewanie tylniej szyby

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tofficzek

Witam. Czy może mi ktoś powiedzieć co może być przyczyna nie podgrzewania tylniej szyby w moim passacie???Bezpieczniki są ok wiec nie wiem co mogło się stać.... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz kombi czy sedana :zdziwko: ? W sumie to bez różnicy, bo chodzi mi o tą wiązkę przewodów, co w "harmonijce" idą do klapy - to raz. Posprawdzaj czy są przejścia - moze sam włącznik ci padł. No i też połączenie lutowane przy samej szybie :cwaniak::evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tofficzek

Dzięki za pomoc już to naprawiłem;)nie byl podłączony do masy....już jest OK:)A paska mam w sedanie :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

To i ja się podłączę bo na mojej szybie nie działają trzy paski od góry i jeden gdzieś na środku.Nawet nie zaglądałem co i jak by można było zrobić .W sumie to nie taki straszny problem ale jak by ktoś już kiedyś takie coś reperował to może zapodać jakieś info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To i ja się podłączę bo na mojej szybie nie działają trzy paski od góry i jeden gdzieś na środku.Nawet nie zaglądałem co i jak by można było zrobić .W sumie to nie taki straszny problem ale jak by ktoś już kiedyś takie coś reperował to może zapodać jakieś info.

Nie pamiętam czy paski podgrzewania są wtopione w tylną szybe :niepewny: ...jeśli nie, to są specjalne kleje z uzupełniającą formą do naprawy takiej przerwy.

 

Jeśli są wtopione, to :dobani::kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No własnie kiedys obiło mi sie o uszy ze mozna te paski kleic.Teraz robi sie coraz cieplej to sie trzeba rozejzec jak by to naprawic.

 

Ale moim problemem jest literka T na klapie bagaznika najnormalniej odłuszczyło mi sie kawałek chromu z tego plastiku(chyba na myjni).I teraz kupiłem taka tasme-pianke dwustronnie klejaca i chyba sie odwaze na podmianke z pokrywy silnika.

 

Barrdzo dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale moim problemem jest literka T na klapie bagaznika najnormalniej odłuszczyło mi sie kawałek chromu z tego plastiku(chyba na myjni).I teraz kupiłem taka tasme-pianke dwustronnie klejaca i chyba sie odwaze na podmianke z pokrywy silnika.

Nie zaśmiecaj tematu koledze :dobani:

Lepiej kup nową literkę na Allegro za parę groszy :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim nie działa jeden cienki paseczek w tylnej szybie jak sprawdzić: klejenie czy wymiana?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W moim nie działa jeden cienki paseczek w tylnej szybie jak sprawdzić: klejenie czy wymiana?
sprawdzisz multimetrem lub omomierzem a na allegro kupisz klej do tego który przewodzi prąd i będzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się o uszy obiło że lakier do paznikci bezbarwny też przewodzi:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zaspany_troche

z lakierem to chyba średnia opcja... raczej kupic na allegro coś co załatwi problem bardziej pewnie niż lakier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziękował za porade. Wypróbuje z tym klejem z allegro.

 

---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:09 ----------

 

Zapomniałem że mam przyciemnioną tylną szybe foją czy to nie przeszkadza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszkadza bo jest zakryta i nie dojdziesz żeby pokleić paski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedys probowalem ten klej. w moim przypadku nie zadzialal, moze za duza przerwa byla bo ok 3-4mm. szyba odtluszczona itd .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem że przekaźnik od kierunkowskazów jest we włączniku św. awaryjnych więc może tu jest problem u ciebie

 

---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:35 ----------

 

sprawdź sam włącznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiem że przekaźnik od kierunkowskazów jest we włączniku św. awaryjnych więc może tu jest problem u ciebie

 

---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:35 ----------

 

sprawdź sam włącznik

:hmm i niby po tym zabiegu zaczną grzać wszystkie paski na szybie?? :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. u mnie jest przepalone około 5 pasków (nie pamietam juz dokładnie ile a iśc sprawdzać mi się nie chce bo zimno :P )

 

w każdym bądz razie.. czy dalsze używanie tego ogrzewania może sprawić następne uszkodzenia paskow ?

 

moja teoria:

według mnie to 5 pasków mniej a za tym mniejszy opór pradu na szybie. to może spowodować przepalenie następnych lini... i następnych.. aż spale wszystko :]

 

 

proszę o jakąs podpowiedz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. u mnie jest przepalone około 5 pasków (nie pamietam juz dokładnie ile a iśc sprawdzać mi się nie chce bo zimno :P )

 

w każdym bądz razie.. czy dalsze używanie tego ogrzewania może sprawić następne uszkodzenia paskow ?

 

moja teoria:

według mnie to 5 pasków mniej a za tym mniejszy opór pradu na szybie. to może spowodować przepalenie następnych lini... i następnych.. aż spale wszystko :]

 

 

proszę o jakąs podpowiedz :)

ja bym sprawdził opór bo same się nie przepaliły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja bym sprawdził opór bo same się nie przepaliły

 

i niby z czym mam sobie ten opór porównać ?

 

nawet jeśli pomierze... to co mi to da ? bezpiecznik się nie przepala więc pobór prądu nie jest wyzszy niż powinien być. ( w zasadzie jest chyba mniejszy.. bo odeszło 5 lini i zapotrzebowanie jest mniejsze.... ale samochód o tym "nie wie" i przy dalszym właczaniu wydaje mi się że spali reszte. i to bym chciał sie dowiedzieć... czy mam racje :P )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i niby z czym mam sobie ten opór porównać ?

 

nawet jeśli pomierze... to co mi to da ? bezpiecznik się nie przepala więc pobór prądu nie jest wyzszy niż powinien być. ( w zasadzie jest chyba mniejszy.. bo odeszło 5 lini i zapotrzebowanie jest mniejsze.... ale samochód o tym "nie wie" i przy dalszym właczaniu wydaje mi się że spali reszte. i to bym chciał sie dowiedzieć... czy mam racje :P )

Raczej się nie przepali więcej pasków. Z mojego doświadczenia powiem że, poprzednim autkiem jeździłem 3 lata, nie grzały w nim chyba 3 paski od początku do końca czyli 3 lata, ani jeden się nie przepalił, i ani jeden się nie naprawił :P przez ten czas. W latach 90-tych jeździłem przez 8 lat passatem kombi (kupiłem go jak miał 14 lat) w którym też nie grzało kilka pasków na szybie, i też ani jeden więcej się nie spalił. Tak wg. mnie paski nie grzeją po uszkodzeniu mechanicznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności