Skocz do zawartości
Gość Adek

Tempertaura silnika a LPG

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adek

Czołem Waszmościowie!

W moim Passacie od momentu zamontowanie istalacji gaz. auto przy niższych temp. nie może osiągnąć temp 90C, (w lecie - wiadomo jest ok). Podejrzewałem termostat i go wymieniłem (przy okazji wyszło na jaw że chłodnicę szlag trafił...- też wymieniłem). Pompa jest ok... a temp nadal podczas jazdy w oklicach 30-40C. Na gaz oczywiście gad niech chce przełączać...

Po odcięciu reduktora temp. stoi aż miło - 90C!, w każdych warunkach i przy róznych prędkościach.

Podobno problem może wynikać z niewłaściwego zamontowania reduktora (omija termostat), radzą wpiąć go w nagrzewnicę.

Może ktoś z kolegów miał podobny problem?

W poniedziałek umówiłem się z chłopem w Radwanicach k. Wrocławia, mają tam Oddział DT Gas System-u - mam nadzieję że mi pomogą...

Adek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie problem tkwi w niewłaściwym podłączeniu owego nieszczęsnego reduktora - ale moge sie mylić :kwasny: Obieg chłodzenia moze być nie tak połączony :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się z przypadkiem kiedy warsztat podłączył odwrotnie parownik do instalacji chłodzenia. Pomylili wylot z dolotem płynu. Efektem były problemy z temp. silnika oraz dużym spalaniem gazu.

Temp. mierzysz Vagiem czy po wskaźniku? Poszukaj postu Marka o kłopotach z dogrzaniem silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adek

Witam

Zgodnie z obietnicą dzielę sie wrażeniami po wizycie u gaziarzy...

Po pierwsze miałem źle podłączony parownik do układu chłodzenia, co skutkowało temperaturą silnika w okolicy 30-40C. Po prawidłowym podłączeniu temp. w każdych warunkach 90C. Niby prosta rzecz a też można s....ć!!!

Po wtóre wtryskiwacze zostały wymienione i zamontowane po stronie kolektora ssącego (przedtem wtryskiwacze znajdowały się nad przewodmai WN, co pewnie miało jakiś wpływ na pracę silnika, ponadto efekt wizualny jest teraz znacznie lepszy, wreszcie jakoś to wygląda z tymi kablami i przewodami...

No i panowie zkalibrowali od nowa istalację, poustawiali mapy wtrysków i jak na razie jest OK. Nie wiem jescze jak ze spalaniem, ale za czas jakiś będę wiedział...

Reasumując, polecam wszystkim posiadaczom DT Gas Serwis (Oddział Dt Gas) w Radwanicach k. Wrocławia. Fachowo i solidnie! Brawo!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to chyba nie jest ten sam zakład - w którym poczatkowo ci montowali gaz :przestraszony::zdziwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adek
Ale to chyba nie jest ten sam zakład - w którym poczatkowo ci montowali gaz :przestraszony::zdziwko:

 

Nie. To inny zakład, jest to Oddział firmy DT Gas System. Tamten który mi montował był "autoryzowanym" warsztatem. Jakoś po chyba sześciu wizytach straciłem do nich zaufanie... i poszukałem Specjalistów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności