Skocz do zawartości
fcbsoci

Kod bledu B200FF0

Rekomendowane odpowiedzi

Zapala mi się po wykasowaniu żółta kontrola silnika ale mój klon vcds 12.12 nie łączy się już z silnikiem po aktualizacji sterownika w serwisie vw  (ta wersja vcds obsluguje auta pomiedzy 1990-2014 a aktualizacja zostala zrobiona w grudniu 2015) a nowy kabel jeszcze nie dotarł .

Pojechałem do znajomego mechanika i przeskanowal mi auto ale nie vcds -em i pokazało błąd B200FF0.

Szukałem w necie ale znalazłem tylko coś na anglojęzycznym forum gość ma to samo w audi a4 ale nie wiedział też co to jest .

Auto jest po czipie w 2016 i nie ma żadnych problemów ani utraty mocy tylko ta żółta kontrolka się zapala.

Czy ktoś może miał coś podobnego i wie co oznacza ten błąd ?

Zauważyłem takie coś że wyłączam silnik i dopiero tak sekunda po albo 2 wyłączają się wentylatory albo czasem nawet chodzą chwilę (wiem kiedy wypala się dpf)więc to nie to .

Jeżdżę po autostradach co weekend więc auto reguralnie przedmuchiwane a serwisy robione reguralnie ,na zimnym nie butuje a po jeździe zawsze chlodze turbo .

Ktoś coś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd wewnętrzny, postaw nowszy soft, jak będzie dalej to zostaje wymiana ecu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli postaw nowszy Soft ,żeby pojechac do vw na wgranie nowszego?

Myślisz że warto byłoby podjechać do firmy która robiła czipa bo oni właśnie to ecu wyjmowali a poza nimi nikt nigdy z tym nic nie grzebał.

Co może się stać dalej tak jeżdżąc i skąd się bierze takie problem jeśli wszytko było ok do tej pory ?

Wiesz może jaki jest koszt ecu z wymiana ?

Czy to mogło się stać dlatego że uszywam klona vcds ?

Z góry dzięki za info i pomoc .

Edytowane przez mkpol
Nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio piszemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy wewnętrzne świadczą o:

1. wywaleniu się firmware

2. rozpierd. sterownika

Czy vcds mógł rozwalić :) NIE

Ja bym wgrał ori to co zgrał tuner i zobaczył czy wywala błędami.

Ale zapewne tuner nie miał odpowiedniego sprzętu aby zrobić pełnego BDM, a więc:

Jak po wgraniu ori będzie sypać błędami szukaj nowego ecu i go odpowiednio zakoduj tzn. imo itd.

Nie jestem fachmenem od VAG, ale BMW była by taka kolejność.

PS rwali ecu, czy robili przez obd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robili na wyjetym ecu bo mówił gość że tak jest bezpieczniej zwłaszcza ,że czekała mnie później droga do uk .

Błąd wykasowany kompem u mechaniora i narazie cisza ale ostatnio jak sam go usunąłem to też kilka dni była cisza .

Jutro dzwonie do tunera zobaczymy co powiedzą 

 

Czipa robiłem 22 grudnia 2016 w Tune Force w Poznaniu także może nie najlepsi na świecie ale napewno też nie najgorsi .

 

Edytowane przez fcbsoci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznie :)

Co do bezpieczeństwa to powiem Tobie tak:

Sterownik jest rozhermetyzowany, znajduje się on w zajebistym miejscu bo w podszybiu, gdzie tam mu kapnie, tam mu przymarznie tam go podważy lód itd. W Audi Q7, tym którzy wycinali DPF padały kompy, a dlaczego ? - ponieważ trzeba było zrobić remap a za tym idzie kompa otworzyć, do tego użyli dupnego silikonu octowego a nie dirco. Efektem było rozpierd... ecu :), zapomniałem dodać, że również był na podszybiu.

Bezpiecznie, tak - nie masz skoków napięcia podczas flash- owania - ale to rzadko występuje, a szczególnie wtedy jak masz słabe aku.

Większość profesjonalnych tunerów EDC17 wgrywa konsolą, a jak się spierniczy to mają już sprzęt aby postawić wsio po obd.

Dlaczego zatem wgrywali na stole - bo EDC17 na początku tak się kiedyś wgrywało, tym bardziej że były one blokowane i nie dało się tego zrobić offline.

Koniec tej teorii, życzę Tobie powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź .

Widzę że masz dość dużą wiedzę w temacie .

Napisałem jak było .Przed pojechaniem do tunera czytałem o nich sporo dobrych opinii.

Teraz już raczej z następnym autem będę szukał takiego co nie będzie ecu wyjmowal.

Mam nadzieję że mój problem sam się rozwiąże ,ze to poprostu tak jak się pojawiło to zniknie a jeśli nie to trudno ale teraz coś już wiem i będę widział co do nich mówić a gwarancję miałem na rok czyli do grudnia  zeszłego roku .Dzięki 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności