george1255 Zgłoś #1 Napisano 8 Stycznia 2018 Witam, VCDS wskazał mi takie 2 błędy. Co to moze byc taka na ludzki jezyk? auto B6 2.0tdi '09 1. Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 3C0-959-433-25.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 959 433 AR HW: 3C0 959 433 AR Komponent: IMMO 043 0383 Weryfikacja: 00043000 Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kod serwisu: WSC 131071 1023 2097151 VCID: 7AFACA7435DF5891A7-802E Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 3C0 905 861 G Komponent: ELV 027 0380 3C0905861G ELV 027 0380 Znaleziono 1 błąd: 01176 - Kluczyk 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 125 Przebieg: 216816 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2011.03.20 Czas: 15:44:12 2. Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 5N1-909-144.clb Oznaczenie elementu SW: 5N1 909 144 J HW: 5N1 909 148 F Komponent: J500__APA-BS KL.081 0502 Weryfikacja: 1AH02254 Numer seryjny: 00090130040702 Kodowanie: 0000258 Kod serwisu: WSC 80093 222 69422 VCID: 3978157870599389EE-806C Znaleziono 1 błąd: 00566 - Praca układu wspomagania kierownicy 008 - Niezrozumiały sygnał - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11101000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 45 Przebieg: 229733 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2011.11.14 Czas: 17:22:08 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x5301 Wartość Hex: 0x4301 Wartość Hex: 0x1B01 Wartość Hex: 0x5601 Wartość Hex: 0x4601 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #2 Napisano 8 Stycznia 2018 Sprawdź baterię w pilocie. A co oznaczają dokładnie te błędy znajdziesz tutaj: http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst.html Ponieważ opis jest po niderlandzku(nie podejrzewam abyś znał ten język) to przetłumacz sobie to jakimś translatorem. Np. tym: https://translate.google.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #3 Napisano 23 Stycznia 2018 Ad1. Sygnał zbyt niski ↔ (sygnał zbyt niski) Mało prawdopodobny sygnał ↔ (nieoczekiwany sygnał) Możliwe objawy: Lampka ostrzegawcza dla immobilizera jest włączona Silnik uruchamia się, ale milknie po 2-3 sekundach Możliwe przyczyny: Immobilizer Okablowanie i połączenia z / do immobilizera Uszkodzona cewka czytająca (cewka czytnika) (D2) Uszkodzona cewka immobilizera (D2) Nadajnik z immobilizera w kluczyku jest uszkodzony LUB w kluczyku znajduje się niewłaściwy nadajnik Składniki immobilizera nie zostały nauczone Pilot zdalnego sterowania Zbyt niskie napięcie baterii w kluczyku Uszkodzony pilot zdalnego sterowania LUB użyty nieprawidłowy pilot zdalnego sterowania Możliwe rozwiązania: Immobilizer Sprawdzić okablowanie i połączenia z cewką czytnika (cewka czytnika) (D2) immobilizera Sprawdź (bloki wartości zmierzonych) stan nadajnika immobilizera Sprawdź / ucz się ponownie w dopasowaniu do immobilizera Pilot zdalnego sterowania Sprawdź / wymień baterię pilota zdalnego sterowania Sprawdź / wymień pilota zdalnego sterowania Dodatkowe informacje: Również inne klucze (również z innych samochodów ...) znajdujące się w pobliżu cewki odczytu mogą powodować ten kod błędu Jeśli kilka kluczy tego samochodu powoduje kod błędu, wyczyść złącze między cewką czytnika immo a modułem Immo Control. Te kontakty czasami chcą się utleniać Jeśli znajdzie się go w New Beetle, przyczyną może być Crimson Displacement Crimp (IDC). To są końce używane w Leesspoel na T32a / 2 i T32a / 17 (zielone złącze), które powodują słaby kontakt Ten kod błędu można zapisać z powodu problemów z pilotem lub problemów z immobilizerem. W większości modeli systemy te są oddzielne i dlatego muszą być oddzielnie diagnozowane Jeśli pojawią się problemy z uruchomieniem samochodu, upewnij się, że rzeczywiście masz problemy z immobilizerem! W większości modeli z konwencjonalnymi (staromodnymi) klawiszami silnik uruchomi się, ale zgaśnie po 1-3 sekundach, jeśli rzeczywiście stanowi problem z immobilizerem. W modelach z systemami Kessy i kluczami elektronicznymi większość systemów w samochodzie nie uruchomi się, jeśli rzeczywiście stanowi problem z immobilizerem. Jeśli NIE zauważysz tych symptomów (pulpit zaczyna się i silnik obraca, ale nie chce się złapać, lub silnik się nie obraca), problem prawdopodobnie nie ma nic wspólnego z immobilizerem Jeśli znajduje się w Audi A3 (8L), Audi A4 (8D), Audi A6 (4B) lub Audi A8 (4D), sprawdź okablowanie modułu Immobilizera do wartości docelowej odczytu immobilizera. Długość tego okablowania jest znanym problemem. , zoptymalizowana część zamienna może być dostępna (8D0-972-275). Dostępna jest dłuższa wersja (8D0-972-275) Ten kod błędu można zapisać w połączeniu z kodem błędu 17978 - P1570 Ad2. Możliwe objawy: Zapala się wskaźnik awarii (MIL) Możliwe przyczyny: Bezpiecznik (-y) powodują zły kontakt lub są uszkodzone Napięcie akumulatora zbyt niskie Uszkodzona pompa serwo Możliwe rozwiązania: Sprawdź / wymień bezpieczniki wyjąć bezpiecznik (s) oczyścić końce lonta (bardzo delikatnie przeszlifować drobnym papierem ściernym, a następnie natryskiwać bardzo mało) zmierzyć bezpiecznik (y) za pomocą multimetru (bezpiecznik (e) czasami wygląda dobrze, ale wygląd może oszukać) wymień / wymień bezpiecznik (s) czasami na zewnątrz skrzynki bezpieczników nie widać nic, ale wewnętrzna strona skrzynki bezpieczników jest uszkodzona jest częścią, w której naciskasz bezpieczniki utlenione lub stopione? Sprawdź baterię Sprawdź (bloki zmierzone wartości) zespół pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach