Skocz do zawartości
bartek21

Problem z Abgas Werkstat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów mam problem z passatem 1.9 TDI AWX 131km wyskakuje bład abgas werkstat auto traci moc ale po ponownym uruchomieniu moc powraca do puki błąd sie znowu nie pojawi wystepuje to czesto podczas jazdy pod obciazeniem przy ok 1800 - 2200 obr. wymienione zostaly wszystkie wezyki podcisnienia jak i zawor n75 na nowy orginalny podsyłam dynamiczne 1.4.11. dodam ze silnik kreci sie tylko do 3250 obr. (pedał w podlodze) z gory dziekuje za pomoc pozdr.

 

http://vaglog.pl/log-001_004_011_534b62.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jaki numer błędu wyskakuje. U mnie wszystko bylo powymieniane i okazalo sie ze jest cos takiego jak czujnik temperatury paliwa na powrocie z wtryskow. Błędnie podawał temp paliwa i cale paliwo lecialo spowrotem do zbiornika zamiast wracac na wtryski - po wymianie na nowy zamiennik problem zniknal :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd wyskakuje tylko jeden

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

to na vagu a na liczniku pisze abgas werkstat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie geometria turbiny Ci się zacina kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób podciśnienie na gruszce turbiny np strzykawka i zobacz jak sztanga chodzi, czy lekko czy ciezko, i czy w całym zakresie. możesz jeszcze węzyki od podcisnienia posprawdzać i n75 dodatkowo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrób podciśnienie na gruszce turbiny np strzykawka i zobacz jak sztanga chodzi, czy lekko czy ciezko, i czy w całym zakresie. możesz jeszcze węzyki od podcisnienia posprawdzać i n75 dodatkowo ;)

 

 

Gruszka działa prawidłowo sprawdzalem ja tez podejrzewam geometrie poniewaz gdy wyskoczy abgas werkstat po wpieciu vagiem jest tylko jeden blad 17965 - Charge Pressure Control

P1557 - 35-00 - -

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązałeś swój problem ?

Ja mam podobny problem ,mam błąd 16618- Boost Pressure Regulation ( Overboost Condition) i napewno mam przyblokowaną kierownicę w turbo, działa w bardzo małym zakresie .

Bład pojawia sie przy depnięciu w granicach koło 3000 obrotow .

Trzeba targac turbo i rozbierac do czyszczenia

Auto to passat B5 FL - 2005r

Edytowane przez vectra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, sam borykałem się z tymi problemami, turbo do regeneracji i problemy zniknęły [emoji5]

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności