lukaszpiast Zgłoś #21 Napisano 13 Czerwca 2017 (edytowane) powiem tak turbinka noweczka super nawet jej nie słychac a tamta mocno gwizdala moc powrocila super sie zbiera a do tego jeszcze poprawilem zaslepienie EGR-u mialem cienka blaszke ktora sie troche przepalila teraz wsadzilem dwie milimetrowe blaszki na dole na klolektor i pod EGR i spokoj na dluzszy czas bo pewnie kiedys i te sie przepala ale narazie gitara . A tak przy okazji wiem ze to nie ten temat ale ... robilem na przegladzie test spalin i wiecie co wyszlo ???? przy zaslepionym EGR wszystkie normy spelnione czyli ok nic poza zakresem wiec tak sie zapytam ??????????? po co on jest??? Edytowane 13 Czerwca 2017 przez lukaszpiast Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #22 Napisano 13 Czerwca 2017 Gdyby podeszli do sprawdzania emisji spalin tak jak na zachodzie to od razu by wyszło że EGR nie działa Nawet niedziałający katalizator może być problemem przy przeglądzie np. w Niemczech a w Polsce to byle nie kopcił na wolnych obrotach to pieczątkę podbiją. Co do turbiny to jednak geometria się zawieszała, standard. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszpiast Zgłoś #23 Napisano 13 Czerwca 2017 A w jaki sposób ta geometria się wiesza podczas obciazenia ? Na czym to polega?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #24 Napisano 14 Czerwca 2017 Zobacz sobie na zdjęciach i filmikach w internecie jak to jest zbudowane. Wystarczy jeden mały zadzior albo trochę nagaru i mechanizm przyblokowany. Jak temperatura jest wysoka to się materiał odkształca i dodatkowy opór daje sutrumień spalin a siła z jaką działa sztanga jest słabiutka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach