Marcinek_189 Zgłoś #61 Napisano 8 Marca 2014 to 2000rok i wzwyz to juz poliftowe i blacha jednostronnie cynkowana ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #62 Napisano 8 Marca 2014 to 2000rok i wzwyz to juz poliftowe i blacha jednostronnie cynkowana ? Tak, lifting był w 2000 r. Blachy są te same, tylko po lifcie zamiast problemów z klapą bagażnika, zdarzają się problemy z przednimi błotnikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcinek_189 Zgłoś #63 Napisano 8 Marca 2014 a ile mozna dac za 110 z jakims srednim juz wyposazeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #64 Napisano 8 Marca 2014 a ile mozna dac za 110 z jakims srednim juz wyposazeniem tytuł tematu brzmi Jaka blacha w B5 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aleksl Zgłoś #65 Napisano 8 Marca 2014 Witam. Mam Paska z 2002 roku i już w ubiegłym roku wymieniłem lewy przedni błotnik a prawy był naprawiany, myślę że winne były chlapacze, zdemontowałem je, teraz wyskoczył bąbel nad plastikową listwą lewego tylnego nadkola. Coś ten ocynk kiepski albo też nasze zimy dają w kość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drut4 Zgłoś #66 Napisano 8 Marca 2014 W moim pasku 2000 r lekko wychodzi na tylnej klapie koło podświetlenia tablicy,także nie pełny ocynk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #67 Napisano 9 Marca 2014 W tym momencie muszę zacytować sam siebie: Odnośnie Paska B5, to problemy z tylną klapą wynikają z tego, że całe nadwozie jest ocynkowane a owa nieszczęsna klapa nie wiedzieć czemu nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drut4 Zgłoś #68 Napisano 9 Marca 2014 Na przednim blotniku tez cos wyłazi..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #69 Napisano 9 Marca 2014 U mnie też wyłazi, kamyki tam napierniczają w lakier, obijają, do tego sól w zimę i robią się purchle, cholera. Podmalowałem toto i założyłem chlapacze. Jak ktoś ma chlapacze i nie zabezpieczy tam, to wilgoć i sól też zrobią to samo... Ale to i tak lepiej niż dziury na wylot w Mercedesie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #70 Napisano 28 Marca 2014 Jestem zszokowany jak niską jakość zabezpieczenia antykorozyjnego ma B5FL. Nigdy nie ruszane lakierniczo ani blacharsko drzwi - dzisiaj odebrałem samochód od lakiernika. Z relatywnie małej zaprawki nad listwą środkową drzwi kierowcy zrobiło się malowanie całych drzwi - jeszcze poczekałbym pół roku i byłyby dziury na wylot. Takich jaj Panowie to ja nawet z podobno kiepskim blacharsko Polonezem nie miałem. W 2011 roku naprawiałem oczywiście przednie błotniki. Aktualnie samochód nie ma jeszcze 10 lat.... Samochodem bardzo fajnie się jeździ, ale ta blacha.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach