Leba Zgłoś #21 Napisano 8 Kwietnia 2017 (edytowane) Dzięki polonez15 ! Ta turbina jest "po regeneracji" w jednej z Wrocławskich firm ... Od początku coś mi nie grało bo czasami przy nagłym dodaniu gazu auto stało w miejscu musiałem odpuścić gaz i dopiero po ponownym wciśnięciu auto szło. Widocznie objway się nasiliły i turbo czasem odrazu nie ma mocy. Nigdy więcej żadnej regeneracji turbo ! Ale na szczęście mam 2 turbinę oryginalną która była z zapieczonymi kierownicami własnie dzisiaj ją wyczyściłem i wygląda jak nówka. Dałzem szanse starej turbinie jak tylko z nowu auto osłabnie odrazu wymieniam. Nie chciałem na siłę szukać sobie roboty skoro turbo było po regeneracji odrazu odrzucałem winę turbo. Auto trochę poddymia na szaro-niebiesko po postoju na odpalonym jak się depnie. Na postoju taki gryzący zapach spalin może za duża dawka paliwa ? Poniżej pochwalę się dzisiejszym czyszczeniem Edytowane 8 Kwietnia 2017 przez Leba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol113 Zgłoś #22 Napisano 8 Kwietnia 2017 Leba i jak założyłes stare turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leba Zgłoś #23 Napisano 8 Kwietnia 2017 (edytowane) Dzisiaj zdążyłem tylko wyczyścić stare czyli to zapieczone... zajeło mi to 2 godziny trochę sie przyłożyłem ale na spokojnie . Nie miałem czasu na wymianę za bardzo bo mi Tata pomaga a miał inne plany na dziś i stwierdziłem że jeszcze pojeżdzę na starym (regenerowanym) a jak coś to już tylko zrzucenie i wymiana zostanie także to kwestia paru dni może tygodnia bo święta:p ale ważne że już mam przygotowane. Dzisiaj troche pojezdziłem i jadąc pod górkę na 5 biegu nie miał tej mocy co powiniej także wymiana na pewno tylko kwestia wolnego czasu. Teraz miałem urlop to trochę się "pobawiłem" karol113 u Ciebie podejrzewam to samo ale poczekaj dam Ci znać jak wymienie u siebie czy jest poprawa ... I jak dostaniesz kabel sprawdź błędy w silniku. Ale i tak wątpie żeby program coś pokazał. Będzie trzeba logować... Edytowane 8 Kwietnia 2017 przez Leba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #24 Napisano 9 Kwietnia 2017 Dzisiaj zdążyłem tylko wyczyścić stare czyli to zapieczone... zajeło mi to 2 godziny trochę sie przyłożyłem ale na spokojnie . Nie miałem czasu na wymianę za bardzo bo mi Tata pomaga a miał inne plany na dziś i stwierdziłem że jeszcze pojeżdzę na starym (regenerowanym) a jak coś to już tylko zrzucenie i wymiana zostanie także to kwestia paru dni może tygodnia bo święta:p ale ważne że już mam przygotowane. Dzisiaj troche pojezdziłem i jadąc pod górkę na 5 biegu nie miał tej mocy co powiniej także wymiana na pewno tylko kwestia wolnego czasu. Teraz miałem urlop to trochę się "pobawiłem" karol113 u Ciebie podejrzewam to samo ale poczekaj dam Ci znać jak wymienie u siebie czy jest poprawa ... I jak dostaniesz kabel sprawdź błędy w silniku. Ale i tak wątpie żeby program coś pokazał. Będzie trzeba logować... Sluchaj zrob loga dynamicznego pod gorke gdy wydaje Ci sie slaby grup 003 i 011 razem, szkoda zebys wyjmowal turbo bez potrzeby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SRB 38vx Zgłoś #25 Napisano 9 Kwietnia 2017 To i ja dodam coś od siebie też mam BGW . Też miałem takiego muła przy pierwszym rozruchu rano zakopcił na biało siwo :what rozebrałem górę silnika okazało się wałek rozrządu , popychacze nadaje się na złom gniazda PD w głowicy wybite , po wymianie wałka popychaczy i nowych oringach PD auto odżyło w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol113 Zgłoś #26 Napisano 9 Kwietnia 2017 U mnie wszystko sprawdzane i jest prawie jak nowe. Oringi zmienione . Nie kopci na biało-siow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leba Zgłoś #27 Napisano 22 Maja 2017 (edytowane) Wracając do tematu w sobotę znalazłem trochę czasu żeby wymienić to wyczyszczone turbo. Przy wymianie bardzo pomógł mi ten filmik starałem trzymać się procedury serwisowej wymieniłem uszczelki i nakrętki na nowe firmy Elring w zestawie wszystko było. Oczywiście węże i olej sobie odpuściłem. Po wymianie na to czyszczone turbo auto odżyło i moc wróciła . Turbina która miałem była po regeneracji jakieś 3 lata temu. Auto już wtedy czasami trochę przerywało podczas przyspieszania i trzeba było czasami odpuścić na chwilę gaz żeby dalej szło jak trzeba. Oczywiście też dymiło na siwo podczas przyśpieszania i smród na postoju. Po wymianie przepaliłem jeszcze trochę auto bo zapewne trochę oleju było w wydechu i przestał dymić na siwo tylko lekka mgiełka czarnego dymu. Poniżej wrzucam foty przypatrzcie się jak turbina po regeneracji była zawalona olejem. Edytowane 22 Maja 2017 przez Leba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach