wojtekmax Zgłoś #1 Napisano 16 Marca 2017 Logi dynamiczne dziwnie połączyło mi w całe pliki trzeba niektóre przewijać do samego dołu aby były z dziś. W tryb awaryjny wchodzi przy około 3500 obrotów. Dziękuję za każdą informację. http://vaglog.pl/log-000_Q48m954.html http://vaglog.pl/log-003_UXTqp1.html http://vaglog.pl/log-004_sQHgj1.html http://vaglog.pl/log-008_p8Pca.html http://vaglog.pl/log-010_8DJXU.html http://vaglog.pl/log-011_zvHlIcn.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli80 Zgłoś #2 Napisano 16 Marca 2017 Kierownice w turbinie zapieczone,turbo do czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #3 Napisano 16 Marca 2017 Średnio co pół roku to robię. Jakaś masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #4 Napisano 17 Marca 2017 Średnio co pół roku to robię. Jakaś masakra. http://forum.vw-passat.pl/threads/4086-Turbina-czyszczenie-kierownic?p=2432678&viewfull=1#post2432678 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #5 Napisano 17 Marca 2017 http://forum.vw-passat.pl/threads/4086-Turbina-czyszczenie-kierownic?p=2432678&viewfull=1#post2432678 Śmigam tym autem już parę lat na początku oryginalna turbina była czyszczona z 2 razy teraz siedzi turbo z 130 i dzieje się to samo (od lipca do teraz było OK) Trzeba chyba wyciągnąć wnioski i zmienić auto na benzyniaka. Mało jeżdżę bo przez 6 lat zrobiłem zaledwie 50 tysięcy. Często na krótkich odcinkach na zimnym i mu nie deptam więc turbina się zabija nagarem. Teraz zainwestowałem prawie tyle ile auto jest warte na bieżące wymiany i szkoda go sprzedawać. Sztanga chodzi w zakresie około 1 cm. Przegonię go jeszcze na autostradzie, jak nie pomoże to znowu czyszczenie mnie czeka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #6 Napisano 17 Marca 2017 (edytowane) Przegonię go jeszcze na autostradzie,Nie pomoże.Zrozumcie - każde uruchomienie silnika powoduje ruch kierownic z jednego krańcowego(spoczynkowego) położenia w drugie krańcowe położenie (maksymalne doładowanie). Tak - na biegu jałowym zmienna geometria ustawiona jest w położeniu maksymalne doładowanie ! Ten właśnie ruch powoduje zebranie ewentualnej sadzy. To właśnie jazda ze stałą prędkością, gdzie zmienna geo jest nieruchoma, powodowałaby ewentualne problemy z osadzaniem się sadzy. jak nie pomoże to znowu czyszczenie mnie czeka.Nie wiem, czy uważnie przeczytałeś to, co napisałem w wątku, dotyczącym czyszczenia zmiennej geometrii...Powodem blokowania się kierowniczek przy turbosprężarkach z przebiegiem jest zmniejszanie się dystansów i obcieranie kierowniczek o bieżnię. Czyściłem turbinę trzy razy w ciągu krótkiego okresu czasu... Przyjrzałem się bieżni, stwierdziłem charakterystyczne ślady zostawiane przez kierownice, przeszlifowałem bieżnię drobnoziarnistym papierem ściernym. I kłopoty ze zmienną geometrią skończyły się. Edytowane 17 Marca 2017 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2017 (edytowane) Czytam ze zrozumieniem. Moja turbina w środku jest wypolerowana nie dość, że na końcu papierem 2000 wodnym to jeszcze pastą polerską. Tak jestem bardzo dokładny. Można się w niej przejrzeć jak w lustrze. Niestety moja jazda w większości na zimnym powoduje co powoduje. To jak położona jest dźwignia i jak pracuje wiem bo naprawiam swoje samochody i motocykle sam. Natomiast o analizę logów gorzej wolę się poradzić w tej kwestii. Poniżej fotka po czyszczeniu w lipcu. - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]152016[/ATTACH] Edytowane 18 Marca 2017 przez wojtekmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach