Skocz do zawartości
passerati2.8

Analiza logów 090 i 093

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda że działają ok . kąty sie zgadzają idealnie . U mnie w 1.8T też grzechotało i wymieniłem sam łańcuch i jest ok (w 1.8T jest na takiej samej zasadzie tylo że jedna sztuka napinacza i łancucha )

Jak łańcuch się wyparcuje to obracając sie na zebtkach lubi grzechotać , producent podaje że łancuch ma starczyć na 200 tyś

Nagraj dzwięk i na you tube

Edytowane przez V12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko zapomnialem dodac ze dzwięk słychać na zimnym silniku.Jutro nagram i wstawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety też ale jak się włancza pompa SAI wtedy na jałowych na ssaniu przestawia faze na 22 stopnie w logu 090 pokazuje ON to już objaw napinacza ale co zrobić napinacz jest drogi a dopiero x2 . Ja jeszcze mierzyłem cisnienie oleju bo 1.8 t mają problem z syfem w silniku.

Nagraj to na zimnym , jak i na w pełni rozgrzanym

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ciężko. nagrywany był moze telefonem LG ?? bo one własnie maja taki pogłos ;/ jesli coś mam powiedzieć to umnie łańcuch nadajacy sie do wymiany nie wydawał pukania tylko typowy odgłos łańcucha . A ten dźwiek jest z tyłu głowic ??

Przydała by sie lepsza jakość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagrywany był xperia m2 aqua.Wydaje mi sie ze z tylu gdzies w okolicy sciany grodziowej.Wydaje mi sie ze to coś z okolic sprzęgła,skrzyni.Jest to możliwe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie taka myśl impulsem tez przez głowę przeszła . Zrób kiedy występuje ten hałas weź kogoś do auta 1 bieg i niech próbuje ruszyć tak żeby delikatnie sprzęgło zaczynało brać , wtedy nasłuchiwać

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdę chwile wolnego czasu do podjadę na kanał może z dołu coś usłyszę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wygląda że działają ok . kąty sie zgadzają idealnie . U mnie w 1.8T też grzechotało i wymieniłem sam łańcuch i jest ok (w 1.8T jest na takiej samej zasadzie tylo że jedna sztuka napinacza i łancucha )

Jak łańcuch się wyparcuje to obracając sie na zebtkach lubi grzechotać , producent podaje że łancuch ma starczyć na 200 tyś

Nagraj dzwięk i na you tube

 

Potwierdzam w mojej A6 C5 1,8T AEB także grzechotało wymieniłem łańcuch, on chyba z tyłu silnika był o ile pamięć nie zawodzi jak ręką odjął...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo łańcuch juz kaleczył zębaki i był taki dzwięk u mnie po wymianie jeszcze go było troche słychać no dobrze zagrzanym . Ale po 1000km sie ładnie dotarł i jest cichy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności