Skocz do zawartości
V12

!.8T AWT sterowanie lambdą

Rekomendowane odpowiedzi

Oj przeżywasz :) jest git to jest git :) według mnie są teoretyczne przesłanki ku temu żeby tak mogłobyć ale że nie jestem ich pewien, bo to tylko moje myślenie "na chłopski rozum" to nie będe ich tu prezentował :) podkreśle to co mówi ten HOW-TO o diagnozie sondy odnośnie tej wartości z pola 3 grupy 034

która określa czas między dwoma przeskokami napięcia (np. bogata – uboga – bogata)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj przeżywasz :) jest git to jest git :) według mnie są teoretyczne przesłanki ku temu żeby tak mogłobyć ale że nie jestem ich pewien, bo to tylko moje myślenie "na chłopski rozum" to nie będe ich tu prezentował :) s[/b]

 

Troche nie rozumiem tego zdania tyczy sie ono TESTU sondy ?? Czy podejrzenia że soft był dłubany ??

Nie wiem czy dobrze że robiłem ten test , bo basic setings to zdaje sie zapisuje zmiany lub adaptacje i w 3 okienku zamiast 1.7 jest teraz 1.2

Edytowane przez V12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie tyczy się testu sondy. Jest badany czas przejścia ubogo-bogato-ubogo, który na gazie może być moim zdaniem deczko inny. Basic settings to test. ECU wykonuje go samo co jakiś czas. Możesz go wywołać samemu, tak jak zrobiłeś. Pewnie ta wartość się niedługo zmieni, po jakiejś przejażdżce, gdy ECU samo wykona test.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli temat wyczerpany . Tak przemyślałem sprawę i doszedłem do wniosku że nawet jak deczko zmniejszę dawke gazu to i tak będzie palił tyle samo bo adaptacje będą dążyć do zadanej lambdy w grupie 031 to pokazuje zadaną i rzeczywistą .

Też zgłębiłem temat oscylacji sondy PB i LPG i będą się one różnić

Generalnie sprawa dużego spalania wzieła sie z tego że 3 lata i ponad 50 tyś km zrobione miałem BMW e39 2,8 193km i przy tym stylu jazdy paliła podobnie ustawienie gazu było super bez ubogiej mieszanki . Ale tak tłumaczę ze to był wolnossak i może przy jednostajnej jeździe sterownik pozwalał na ubogą mieszankę poniżej stechio. A tutaj chyba nie bracuje nigdy na zubożonej pewnie żeby sie turbo nie grzało (chociaż i tak się grzeje) , bo po logach to jak się jedzie 100 km/h to zadego doładowania nie na zwykły 1.8

Tak tłumaczę sobie ale czy dobrze

Dziękuje kolego Zwonko za poświecony czas , też służę radą i wymianą doświadczeń

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe fakty w sprawie . Po wymianie wężków od wtrysków po 120 km adaptacje ustawiły sie wolne obroty 1.1 % a obciazenie 1.6 %

zatankowałem gaz na innej stacji na 14 L zrobiłem 120 km w koło komina

I dziś leciałem sobie po wiatr tak 100km/h ze 20km jak skręciłem do domu to wolne obroty były jak by ciut niższe ( ale równe bez falowania czy przebierania ) otwieram maskę bo myślę któryś wężyk może lewe powietrze ale nie , tak przypadkowo dotknołem przepustnicy i węża od intercoolera był bardzo zimny od pędu powietrza pochodził chwilę na wolnych przepustnica sie zrobiła cieplejsza i zaczoł pracować normalnie. Potem byłem w mieście i już objaw nie wystąpił

Patrzyłem to 1.8 T mają doprowadzone podgrzewanie przepustnicy a mój nie ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności