lukas313 Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2016 Witam Kolegów, Przymierzam się do remontu mojego silnika 1.9tdi avf i mam pytanie odnośnie stopnia sprężania i wpływy na zużycie paliwa. Stopień sprężania mojego silnika to 19,0:1 Jaki bedzie miał wpływ na zurzycie paliwa jeśli obniże stopień sprężania do 15,0:1? Poczytałem troche na ten temat i ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #2 Napisano 5 Grudnia 2016 Rozumiem że chcesz dać grubszą uszczelkę pod głowicą... Obniżenie stopnia sprężania to zwiększenie komory spalania, co za tym idzie zwiększenie spalania i spadek mocy w zakresie niskich obrotów (może być LAG zanim turbo na dmucha ciśnienie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #3 Napisano 5 Grudnia 2016 Tak ma być grubsza uszczelka i doładowanie ponad dwa bary ale jestem ciekaw co sie stanie ze spalaniem przy normalnej jeździe i czy nie będzie problemu z odpaleniem w zimę Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #4 Napisano 8 Grudnia 2016 doładowanie ponad dwa bary były passat BGW kolegi TuRbO4Fun miał ~2,3bar w piku na gtb22 o ile się nie mylę na seryjnej głowicy bez zmiany stopnia sprężania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #5 Napisano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Doładowanie w piku to nie to samo co doładowanie ciągłe a mnie chodzi o najniższe egt Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 9 Grudnia 2016 przez lukas313 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach