mattii Zgłoś #1 Napisano 27 Listopada 2016 Cześć Przejrzałem już wszystkie tematy odnośnie czujników ABS ale widzę, że jestem pierwszy który ma taki problem. Przechodząc do konkretów VCDS oryginalny) pokazuje błąd wszystkich czujników abs na raz czasem po skasowaniu pozostanie 1 lub 2 - najczęściej lewy przód ale nie zawsze teraz moje pytanie: Myślicie, że to możliwe żeby padły wszystkie ?? - Auto takie kupiłem więc może padały po kolei ? Czy to może moduł ABS - choć jego błędu nie ma. Dziękuję z góry za wszystkie wypowiedzi bo już nie mam do tego siły Passat B5 2005r 2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #2 Napisano 27 Listopada 2016 Cześć Przejrzałem już wszystkie tematy odnośnie czujników ABS ale widzę, że jestem pierwszy który ma taki problem. Przechodząc do konkretów VCDS oryginalny) pokazuje błąd wszystkich czujników abs na raz czasem po skasowaniu pozostanie 1 lub 2 - najczęściej lewy przód ale nie zawsze teraz moje pytanie: Myślicie, że to możliwe żeby padły wszystkie ?? - Auto takie kupiłem więc może padały po kolei ? Czy to może moduł ABS - choć jego błędu nie ma. Dziękuję z góry za wszystkie wypowiedzi bo już nie mam do tego siły Passat B5 2005r 2.8 Może coś z kablami nie tak, instalacja pogryziona, zamoczona, zaśniedziała. Sprawdzałeś prędkość obrotową kół na postoju i podczas jazdy? Jak są różne to może wystarczy oczyścić czujniki ABS i koronki na przegubach. wysłane z Sony Xperia Z5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2016 Dzięki tylny lewy stoi na 1km/h cały czas reszta działa. Zabrałem się już za wymianę dam znać czy pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2016 po wymianie działają wszystkie ale dalej wywala błędy na przemiennie a dodatkowo padła mi taśma airbag..... także walczę dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5 Napisano 3 Grudnia 2016 Być może kończy się już sterownik ABS ( słynna usterka, choć nie bardzo mi pasuje do Twojej pompy)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #6 Napisano 4 Grudnia 2016 Być może kończy się już sterownik ABS ( słynna usterka, choć nie bardzo mi pasuje do Twojej pompy)... Zamówiłem już nową taśmę airbag i zobaczymy czy to coś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #7 Napisano 4 Grudnia 2016 Zamówiłem już nową taśmę airbag i zobaczymy czy to coś pomoże. A co miałaby pomóc? Jedno z drugim nie ma nic do gadania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #8 Napisano 14 Grudnia 2016 Taśma pomogła na błąd czujnika skrętu kierownicy. Ale abs esp i czerwony wykrzyknik dalej się świecą a jedyny błąd to czujnik abs koła lewego - wymieniony na nowy co nic nie dało, prędkość kół taka sama wg vcds więc nie rozumiem. Ma ktoś jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #9 Napisano 11 Stycznia 2017 zero pomysłów ? myślę nad wymianą sterownika abs może to pomoże.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #10 Napisano 11 Stycznia 2017 Jak sterownik widzi obroty koła z błędem no to wypada na sterownik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #11 Napisano 14 Stycznia 2017 miałem podobnie w a6 03 1.8t. wymiana elektryki pompy i kodowanie pomogło... i z tego co pamiętam tez lewy przód cały czas wywalało. elektrykę pompy założyłem wtedy właśnie z paska w dizlu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach