orloslo Zgłoś #1 Napisano 14 Listopada 2016 (edytowane) Witam. Proszę o zerknięcię na logi, passerati nie chce się wkręcić na więcej niż 4000 obrotów. Co może być powodem? Grupy 001, 003, 011: http://vaglog.pl/log-001_003_011_r3GYHWK.html Edytowane 14 Listopada 2016 przez orloslo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #2 Napisano 14 Listopada 2016 turbo słabo dmucha. sprawdź wszystkie węże i połączenia pod kątem szczelności od turba do kolektora ssącego. Najprędzej masz jakąś małą dziurke. Ewentualnie sprawdź podmień przepływomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orloslo Zgłoś #3 Napisano 14 Listopada 2016 (edytowane) turbo słabo dmucha. sprawdź wszystkie węże i połączenia pod kątem szczelności od turba do kolektora ssącego. Najprędzej masz jakąś małą dziurke. Ewentualnie sprawdź podmień przepływomierz 1. Dziś się temu przyglądałem, ale niczego nie zauważyłem/usłyszałem. Jutro sprawdzę jeszcze raz. Jest jakiś sposób żeby to dokładnie sprawdzić czy trzeba wszystko rozmontować podpiąć pod sprężarkę i wrzucać do wanny:devil? 2. Czy to normalne że w rurze biegnącej od intercoolera do kolektora są jakby resztki oleju?(zauważyłem to po odkręceniu na chwilę tego zaworka) zdjęcie poglądowe Edytowane 14 Listopada 2016 przez orloslo poprawa linku ze zdjęciem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #4 Napisano 14 Listopada 2016 sposób jest taki że w miejscu nieszczelności najczęściej pojawia się olej silnikowy który znajduje się w układzie dolotowym przez odme (norma w tych silnikach) no chyba że turbo już rzyga olejem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #5 Napisano 14 Listopada 2016 Zobacz czy cięgno gruszki idzie do góry jak odpalasz auto. Dziwna sytuacja, wygląda jakby nałożyły się dwa problemy: jeden to że przepływomierz tnie dawkę, a dwa że mimo wszystko i tak brak jest doładowania. Poruszaj sztangą i zobacz czy w ogóle chodzi, sprawdź podciśnienie na gruszce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orloslo Zgłoś #6 Napisano 15 Listopada 2016 Witam ponownie. Udało mi się dziś: 1. Przeczyścić/przepłukać przepływomierz "kontaktem". 2. Sprawdzić szczelność układu dolotowego - brak oznak nieszczelności. 3. Podczas logów BS 011 sztanga Turbo schodzi w dół i ponosi się o około 5mm. 4. Podczas logów BS 003 zawór EGR otwiera się i zamyka cyklicznie więc zamieniłem chwilowo węzyk (z ciekawości:devil) z EGR i podpięłem go do gruszki Turbo ale nawet nie drgnęła... Wydawało mi się, że powinna? Poczyniłem nowe LOG'i: Basic settings (niestety na zimnym silniku, jeśli mają być na 90stC jutro zrobię ponownie): Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_WdZ2A.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_L6ApC.html Dynamiczny (tutaj wykonane prawidłowo na 90st C): Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_pm4z97.html Dziwna sprawa, bo autko jakby dostało buffa po tym czyszczeniu przepływki, ale podczas robienia LOG'ów dynamicznych po osiągnięciu 3500 obr/min Passerati nagle stracił moc i nie chciał się dalej wkręcać... Jakby tego było mało na koniec zerknąłem na błędy komputera i pokazało się to: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 P Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1623 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05314 1 Błąd Zapis.: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Macie jakieś pomysły co może być nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #7 Napisano 15 Listopada 2016 teraz przepływka dobrze pokazuje. poczytaj o przeładowaniu turbiny tematy tam znajdziesz rozwiązanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #8 Napisano 15 Listopada 2016 Zmienną wyczyść. Przepływka i tak niedługo skończy swój żywot, mimo wszystko tnie wskazania o 100mg/suw, wiem nie jest to dużo ale ..... mimo wszystko delikatnie przytnie i jeśli dzieje się tak po czyszczeniu to można spodziewać się najgorszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orloslo Zgłoś #9 Napisano 18 Listopada 2016 Witam ponownie. Na wstępie Dziękuje za wszystkie udzielone mi rady, okzały się być bardzo pomocne! Przeczyściłem geometrie Turbiny (trochę na skróty bo przez wylot EGR i za pomocą MrMuscle do piekarników - ). Autko odzyskało drugie życie, jest naprawdę dużo lepiej. Ale, myślę że to jeszcze nie kres jego możliwości tylko gdzie jeszcze szukać przyczyny? Poczyniłem kolejne logi i bardzo proszę o wryfikację: Dynamiczny: Grupy 003, 011 Dodatkowo czy mój kąt wtrysku jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #10 Napisano 19 Listopada 2016 Kąt jest ok. Przepływka do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach