Skocz do zawartości
orloslo

Prośba o analizę 1.9 TDi AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o zerknięcię na logi, passerati nie chce się wkręcić na więcej niż 4000 obrotów. Co może być powodem?

 

Grupy 001, 003, 011: http://vaglog.pl/log-001_003_011_r3GYHWK.html

Edytowane przez orloslo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo słabo dmucha. sprawdź wszystkie węże i połączenia pod kątem szczelności od turba do kolektora ssącego. Najprędzej masz jakąś małą dziurke. Ewentualnie sprawdź podmień przepływomierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
turbo słabo dmucha. sprawdź wszystkie węże i połączenia pod kątem szczelności od turba do kolektora ssącego. Najprędzej masz jakąś małą dziurke. Ewentualnie sprawdź podmień przepływomierz

 

1. Dziś się temu przyglądałem, ale niczego nie zauważyłem/usłyszałem. Jutro sprawdzę jeszcze raz. Jest jakiś sposób żeby to dokładnie sprawdzić czy trzeba wszystko rozmontować podpiąć pod sprężarkę i wrzucać do wanny:devil?

 

2. Czy to normalne że w rurze biegnącej od intercoolera do kolektora są jakby resztki oleju?(zauważyłem to po odkręceniu na chwilę tego zaworka)

1469f8837b089d39med.png

zdjęcie poglądowe

Edytowane przez orloslo
poprawa linku ze zdjęciem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sposób jest taki że w miejscu nieszczelności najczęściej pojawia się olej silnikowy który znajduje się w układzie dolotowym przez odme (norma w tych silnikach) no chyba że turbo już rzyga olejem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy cięgno gruszki idzie do góry jak odpalasz auto. Dziwna sytuacja, wygląda jakby nałożyły się dwa problemy: jeden to że przepływomierz tnie dawkę, a dwa że mimo wszystko i tak brak jest doładowania. Poruszaj sztangą i zobacz czy w ogóle chodzi, sprawdź podciśnienie na gruszce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Udało mi się dziś:

1. Przeczyścić/przepłukać przepływomierz "kontaktem".

2. Sprawdzić szczelność układu dolotowego - brak oznak nieszczelności.

3. Podczas logów BS 011 sztanga Turbo schodzi w dół i ponosi się o około 5mm.

4. Podczas logów BS 003 zawór EGR otwiera się i zamyka cyklicznie więc zamieniłem chwilowo węzyk (z ciekawości:devil) z EGR i podpięłem go do gruszki Turbo ale nawet nie drgnęła... Wydawało mi się, że powinna?:luka

 

Poczyniłem nowe LOG'i:

 

Basic settings (niestety na zimnym silniku, jeśli mają być na 90stC jutro zrobię ponownie):

Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_WdZ2A.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_L6ApC.html

 

Dynamiczny (tutaj wykonane prawidłowo na 90st C):

Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_pm4z97.html

 

Dziwna sprawa, bo autko jakby dostało buffa po tym czyszczeniu przepływki, ale podczas robienia LOG'ów dynamicznych po osiągnięciu 3500 obr/min Passerati nagle stracił moc i nie chciał się dalej wkręcać... :( Jakby tego było mało na koniec zerknąłem na błędy komputera i pokazało się to:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 038 906 018 P

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1623

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05314

1 Błąd Zapis.:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

 

Macie jakieś pomysły co może być nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz przepływka dobrze pokazuje. poczytaj o przeładowaniu turbiny tematy tam znajdziesz rozwiązanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmienną wyczyść. Przepływka i tak niedługo skończy swój żywot, mimo wszystko tnie wskazania o 100mg/suw, wiem nie jest to dużo ale ..... mimo wszystko delikatnie przytnie i jeśli dzieje się tak po czyszczeniu to można spodziewać się najgorszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

 

Na wstępie Dziękuje za wszystkie udzielone mi rady, okzały się być bardzo pomocne!

 

Przeczyściłem geometrie Turbiny (trochę na skróty bo przez wylot EGR i za pomocą MrMuscle do piekarników :devil -

).

Autko odzyskało drugie życie, jest naprawdę dużo lepiej. Ale, myślę że to jeszcze nie kres jego możliwości tylko gdzie jeszcze szukać przyczyny? :luka

 

Poczyniłem kolejne logi i bardzo proszę o wryfikację:

Dynamiczny: Grupy 003, 011

 

 

Dodatkowo czy mój kąt wtrysku jest ok?

 

c61c61fd03c43d1dmed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt jest ok. Przepływka do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności