xenon Zgłoś #1 Napisano 18 Października 2016 (edytowane) Czesc, przeszukalem rozne fora ale nie znalazlem podobnego problemu jak moj. Sprawa wyglata tak: samochod od pewnego czasu mial problemy z odpaleniem - najpierw musialem krecic kilka razy by odpalil, pozniej musialem wciskac gaz przy odpaleniu, nastepnie musialem wciskac pedal gazu przy odpaleniu oraz trzymac go na obrotach by praca byla normalna, a od niedawna by dojechac w dane miejsce na czas musialem nagrzac samochod na benzynie, przy czym nie moglem wcisnac pedalu i trzymac, tylko manipulowac tak by nie charczal/szarpal/nie zgasl(na biegu jalowym) dopuki nie przelaczy sie na gaz. Na gazie silnik pracowal bardzo dobrze, od wczoraj nie chce wogole odpalic. Mialem jechac do znajomego zeby podpiac go pod komputer i po przelaczaniu na gaz poprzez zastosowanie ow sposobu, silnik pracowal na gazie normalnie (az do trzasniecia maska - wtedy zgasl, moze to ma jakis zwiazek z elektronika). Pompa daje oznaki zycia, wymienilem filtr paliwa, pokrecilem kilka razy i odglos silnika(przy kreceniu rozrusznika) po kilku probach zmienil sie - zamiast charakterystycznego *kaszlania*(yhy,yhy,yhy) wydobywa sie dzwiek taki jak by mu *czegos brakowalo* (yŁyŁyŁy). Po podpieciu pod kompa silnik wykazal nastepujace bledy: 16515 P0131-Sonda - niskie napiecie sterowania 1 regulacja walka rozrzadu P0135 Bank1 - Sondal, Elem.ogrzewania blad elektryczny 17935 P1527 Bank1, zmienna regulacja zaworu - N205 zwarcie do masy 17923 P1515 Zawor przelaczeniowy w kol. dolot. - N156 zwarcie do masy 01247 Elektromagnes ACF1 - N80 01249-52 Wtryskiwacze - N30 16500 P0116 Czujnik temp. cieczy g62 - nieprawidlowy sygnal 16486 P0102 Przeplywka G70 zbyt niski sygnal 16515 P0131 Bank1 Sondal zbyt niskie napiecie 01120 Sterowanie i regulacja walka rozrzadu 16519 Sondal element ogrzewania- blad elektryczny 01259 - nie znalazlem tego bledu ( cos dotyczace pompy paliwa?) 01120 Sterowanie i regulacja walka rozrzadu Podczas krecenia rozrusznikiem akumulator okazal sie byc w slabym stanie i zdychal po 5 zakreceniach, mysle ze ilosc tych bledow moze byc spowodowana jego slaba kondycja - wydaje mi sie niemozliwe by wszystko* co elektryczne nie bylo sprawne Jako, ze nie moge go odpalic, zadnych bledow na chwile obecna nie ma. Bardzo prosze o subiektywne interpretacje. Nie posiadam klawiatury w jezyku polskim - stad brak polskich znakow. Pozdrawiam. Edytowane 18 Października 2016 przez rainman777 Przeniesiony do prawidłowego działu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daras25ldz Zgłoś #2 Napisano 18 Października 2016 (edytowane) Mialem dość niedawno podobną sytuacje że na paliwie ciężko mu szło odpalić dusił się jakby po odpaleniu nie miał mocy itd tragedia.na gazie było elegancko.jak się okazało po wizycie u mechanika pompka paliwa podawała za mało paliwa za małe ciśnienie miała czy jakoś tak.po jej wymianie jak ręką odjął.pozdrawiamx Edytowane 18 Października 2016 przez Daras25ldz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #3 Napisano 18 Października 2016 Nie posiadam klawiatury w jezyku polskim - stad brak polskich znakow. To ją zainstaluj, łamiesz punkt 2.1.c regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #4 Napisano 18 Października 2016 (edytowane) Sprawdź wskazania z czujnika temp cieczy g62 na zimnym silniku. Jak na dworze +10C to przed odpaleniem też powinna być podobna. Ten czujnik to naprawdę dwa czujniki w jednym elemencie. Vagiem będziesz miał dwa odczyty także też sprawdź czy nie ma jakiejś dużej różnicy w pomiarach. Jak jest to wymień, skanuje błędy i zobacz co dalej się dzieje. Ogólnie jak czujnik pokazuje że silnik ciepły pomimo tego że zimny to dostajesz od komputera inne dawki paliwa i inne nastawy nieprawidłowe stąd mogą być błędy i problemy. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Października 2016 przez coberas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenon Zgłoś #5 Napisano 19 Października 2016 Jutro sprawdzę ten g62, zamówiłem pompe i myślę, ze się nie mylę. zastanawia mnie jeszcze jeden fakt - podczas gdy miałem problemy z odpaleniem tzn. zanim zdechł totalnie to przy kreceniu w temperaturze 5 stopni na zewnątrz, kopcil dosyć obficie. Po zmianie akumulatora zniknęły błędy ale silnik dalej robi ow (ylyly) zamiast zwyczajnie się zaciagac*. - - - - - aktualizacja - - - - - mysle jednak ze moze to kopcenie wynikało z ubogiej ilości benzyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach