Jump to content
mgboczna

Błąd 02256

    Recommended Posts

    Samochód: B7 2.0 TSI 210KM DSG
    Rok prod: 2012

    Witam.Szukałem na różnych forach ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi .

     

    Address 61: Battery Regul. (J840) Labels: 1K0-907-534.clb

    Part No SW: 7N0 907 534 HW: 7N0 907 530 G

    Component: Batt.regelung H41 1632

    Serial number: 060712F1000878

    Coding: 03260859

    Shop #: WSC 00028 028 00001

    VCID: 71F0C2C7F1A9E38AE00E0B9-8024

     

    Subsystem 1 - Part No SW: 1K0 915 181 H HW: 1K0 915 181 A

    Component: J367-BDM H07 0180

     

    1 Fault Found:

    02256 - Quiescent Current

    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00110001

    Fault Priority: 7

    Fault Frequency: 67

    Reset counter: 115

    Mileage: 58233 km

    Time Indication: 0

    Date: 2016.07.12

    Time: 23:33:28

     

    Sądziłem, że przyczyną może być akumulator ale na innych forach piszą, że nie koniecznie. Z kolei jak podglądam w blokach pomiarowych to przy rozruch napięcie spada chwilowo do 8,4-8,6V .

     

    Edited by mgboczna

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TSI 210KM DSG
    Rok prod: 2012

    Odgrzeję kotleta bo wciąż mnie to nurtuje. Cały czas wraca mi ten błąd - ma ktoś jakiś pomysł?

     

    Problem rozwiązany. Zmieniłem kodowanie i pomogło.

    Edited by mgboczna

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
    Rok prod: 2011
    Dnia 12.05.2017 o 09:15, mgboczna napisał:

    Odgrzeję kotleta bo wciąż mnie to nurtuje. Cały czas wraca mi ten błąd - ma ktoś jakiś pomysł?

     

    Problem rozwiązany. Zmieniłem kodowanie i pomogło.

    Wymieniłem akumulator i mam ten sam problem. Mozesz opisać jak to zrobiłeś? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TSI 210KM DSG
    Rok prod: 2012

    Jeśli zmieniałeś akumulator to być może nowy ma inne parametry (pojemność). Ja zmieniłem kodowanie  tzn. zakodowałem w/g: 

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
    Rok prod: 2011

    Na moim nowym akumulatorze warty jest tylko 9 cyfrowy numer a on na samym początku pyta o 18 cyfrowy numer.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TSI 210KM DSG
    Rok prod: 2012

    to zapisz ze starego

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy