dest Zgłoś #1 Napisano 7 Lipca 2016 (edytowane) Witam, proszę o analizę logów. auto dymiło na wolnych obrotach okazały się problemy w układzie podciśnienia, auto ma softowo usunięty egr i fizycznie odłączone przewody od n18 i zaworu który kontrolował chłodzenie paliwa (4a0819809) po naprawie podciśnienia auto przestało dymić na postoju, jeszcze czasem potrafi zadymić przy uruchamianiu zwłaszcza jak wcześniej się mocniej jechało. logi od dołu udawało mi się robić od jakiś 1700-1800 obrotów i to nie na pełnym gazie z początku bo tiptronic robił mi redukcje DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_269555.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_269553.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_269552.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_269549.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_269548.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_269547.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_269545.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_269457.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_269454.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_269458.html STATYCZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_269453.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_269455.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_269456.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_269459.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_269460.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_269452.html wykresy https://zapodaj.net/cd249c0a538cc.jpg.html https://zapodaj.net/232c307dc8b2a.jpg.html Edytowane 28 Lipca 2016 przez dest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach