Skocz do zawartości
Knal

Interpretacja analizy stanu pompowtryskiwaczy + błedy.

Rekomendowane odpowiedzi

Majstry pacjent B5 AJM 115KM.

Dzisiaj był na zczytaniu błędów.

Sprawa ma sie tak: kąt synchronizacji aż 5.5

Wywaliło błedy:

17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 - 35-10 - - - Intermittent

17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded

P1261 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

P1264 - 35-00 - -

 

Co to oznacza?

Zrobiłem test pompek i tak wyszlo:

Z tego co widzę mieszcza sie w normie ale BIPY są wysokie. Czy to wszystko jakby jedno łączy sie z drugim?

https://zapodaj.net/5ea33190af7a2.jpg.html

https://zapodaj.net/98b95933a3518.jpg.html

https://zapodaj.net/698fe775de796.jpg.html

 

Rozrzad bedzie niedlugo wymieniany to i kąt synchronizacji zostanie powrocony do normy. A co z reszta? Styki na kostkach podgiąć? I chyba n75 widzę do wymiany.

Auto ogolnie odpala jezdzi ale czasem ma moc a czasem mułowaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności