Kuba5093 Zgłoś #1 Napisano 17 Czerwca 2016 Witam. Przez pewien czasu miałem problem z tym, że Passat nie miał mocy na 3 i 4 biegu. Uporałem się z problemem, ale dla pewności zrobiłem jeszcze log 011 turbiny. Z tego co wyczytałem na forum to wydaję mi się, że jest ok, ale dla pewności wolę jeszcze wstawić je tutaj. http://vaglog.pl/log_267024.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2 Napisano 18 Czerwca 2016 Masz kolego nie doładowanie, robiłeś coś z N75 bo ma niskie wysterowanie. Zrób jeszcze log 011 BS Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #3 Napisano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Brak podciśnienia lub do regulacji sztanga. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba5093 Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2016 Wymieniłem N75 na nowy zamiennik, który był uszkodzony fabrycznie i na nim było to samo. Następnie wymieniłem na oryginalny, używany i błąd 00575 ustał. Wymieniłem też map sensor. Zastanawia mnie zaworek zwrotny, który jest przed N75, gdy dmucham to powietrze leci, a gdy zasysam to powietrze też przepuszcza ale słabiej. Wszystkie przewody powymieniałem. Co teraz sprawdzać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #5 Napisano 30 Lipca 2016 Witam. Mam gorącą prośbę o analizę moich logów. Moje auto to dawne AFN ze słupkiem od AHU, osprzęt AFN. http://vaglog.pl/log_271968.html http://vaglog.pl/log_271969.html http://vaglog.pl/log_271970.html http://vaglog.pl/log_272096.html http://vaglog.pl/log_271971.html Ogólnie dodam że szukam mocy w tym aucie. Wiem że w teorii ten samochód ma 90 lub w moim przypadku 110km ale on zachowuje się jakby miał z 50km. Mechanik jak się nim przejechał to chciał mi wcisnąć turbo za 2 tysie... Aha, jeszcze jedna mała sprawa. Logi 003,004/008/011 robiłem wczoraj i było wszystko ok. Dzisiaj zrobiłem log 010 i za pierwszym razem mi się nie udało. Auto po wciśnięci pedału gazu po prostu zatrzymało się o okolicach 3 tyś obrotów. Dopiero jak zgasiłem samochód i po chwili odpaliłem dało radę silnik rozkręcić do 4,5 tyś obrotów na 3 biegu. Zauważyłem ten nagły spadek mocy już drugi raz, i w obu przypadkach zgaszenie auta i po chwili odpalenie pomaga. Żadnej kontrolki nie wywala podczas tego spadku mocy. Może ktoś wie co może być przyczyną? Byłbym bardzo wdzięczny. A to jest log 010 podczas którego auto nagle straciło moc w okolicy 3 tyś obrotów. http://vaglog.pl/log_272101.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #6 Napisano 31 Lipca 2016 Kolego ten efekt kiedy traci auto moc w okolicy 3 tys obrotów to "TRYB AWARYJNY" spowodowany jest przeładowywaniem turbosprężarki. w logi 011 widać że przy 2100 obrotów turbo już przeładowuje. Może to być również wina zaworka N75 sterującego turbiną. Musisz przepatrzeć cały układ podciśnienia idący do tego zaworka. Jeśli jest OK, to trzeba wyczyścić zmienną geometrie w turbo, bo przeładowuje. Druga sprawa to log 010 nie masz wciśniętego pedału gazu na 100% lub jest jakaś awaria pedału gazu. Jak usuniesz te 2 usterki to można się przyjrzeć jeszcze przepływomierzowi, który tnie dawkę paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #7 Napisano 31 Lipca 2016 Z tym pedałem gazu to nie możliwe abym popełnił błąd bo doskonale pamiętałem aby wcisnąć go do oporu więc muszę się mu przyjrzeć. W każdym razie bardzo Ci dziękuje za analizę. Zabieram się do roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #8 Napisano 6 Września 2016 Witam. Chciałbym poznać waszą opinie na temat moich logów. Po wcześniejszych badaniach wyszło że do wymiany był przepływomierz, turbina oraz był problem z pedałem gazu. Wymieniłem przepływomierz, turbinę (wsadziłem większą od AWX). Myślałem że auto dostanie niezłego kopa po tych wymianach ale niewiele się zmieniło. Troszkę lepiej się zbiera ale to jeszcze nie to. Dodam też że przy okazji wyciąłem kata, zaślepiłem EGR i założyłem FMIC bo planuje dodać mu parę koni. Własnie zrobiłem logi z nowymi gratami. Wydaje mi się że jeszcze w czymś jest problem. Wielka prośba o analizę. http://vaglog.pl/log_277334.html http://vaglog.pl/log_277333.html http://vaglog.pl/log_277332.html http://vaglog.pl/log_277331.html http://vaglog.pl/log_277330.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszop Zgłoś #9 Napisano 6 Września 2016 Witam. Chciałbym poznać waszą opinie na temat moich logów. Po wcześniejszych badaniach wyszło że do wymiany był przepływomierz, turbina oraz był problem z pedałem gazu. Wymieniłem przepływomierz, turbinę (wsadziłem większą od AWX). Myślałem że auto dostanie niezłego kopa po tych wymianach ale niewiele się zmieniło. Troszkę lepiej się zbiera ale to jeszcze nie to. Dodam też że przy okazji wyciąłem kata, zaślepiłem EGR i założyłem FMIC bo planuje dodać mu parę koni. Własnie zrobiłem logi z nowymi gratami. Wydaje mi się że jeszcze w czymś jest problem. Wielka prośba o analizę. http://vaglog.pl/log_277334.html http://vaglog.pl/log_277333.html http://vaglog.pl/log_277332.html http://vaglog.pl/log_277331.html http://vaglog.pl/log_277330.html Według mnie przepływomierz obcina dawkę na wysokich obrotach. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #10 Napisano 6 Września 2016 A może być wina czegoś innego niż samego przepływomierza? Kupiłem z intercarsu oryginalny BOSCHA tydzień temu w czwartek, od razu założyłem nowy filtr powietrza (filtrona) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach