Skocz do zawartości
atam

Pośba o sprawdzenie logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tutaj nowy dlatego proszę traktować mnie jak dziecko we mgle. Jestem informatykiem więc wydaje mi się że sprawę komputerów uda mi się opanować aczkolwiek mechanicznie jestem na poziomie wymiany filtra kabinowego:).

Sprawa mojego passata b5 ciągnie się już parę miesięcy i wydaje się nie do rozwiązania. Samochód był już u 3 mechaników i żaden nie mógł zaobserwować tego co ja. Idealnie mój problem pokazuje artykuł:

http://turbodiesel.hswg.pl/objawy-kiepskiego-przeplywomierza-w-1-9-tdi-pd/

I dokładnie tak jest na rozgrzanym i na zimnym silniku nic się nie dzieje ale między 60 a 85 dostaje sekundowe spadki obrotów jakby silnik się krztusił. Dlatego logi zrobiłem w tym przedziale temperaturowym kiedy spadki występowały.

Proszę o potwierdzenie czy należy wymienić przepływomierz czy coś innego się dzieje. Z góry dziękuje.

STATYCZNE:

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_266988.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_266989.html

Grupa 014: http://vaglog.pl/log_266990.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_266991.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_266992.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_266993.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_266994.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_266995.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_266987.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_266986.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_266985.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_266984.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_266983.html

(Są 3x003) bo dwa razy przy krzuszeniu mi się wyłączył silnik. jeden jest już na nagrzanym.

Bo którymś z tych dwóch wyłączeniach pojawił się błąd:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Edytowane przez atam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompowtryski na stół i to pilnie- wyjaśni to bardzo dużo. Druga sprawa zerknij sobie w grupie 003 na wymagany przepływ powietrza, a w 001 na skok dawki paliwa. Możesz również sprawdzić kompresję. Daj jeszcze statyczne 011.

Edytowane przez DawidShelby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pompowtryski na stół i to pilnie- wyjaśni to bardzo dużo. Druga sprawa zerknij sobie w grupie 003 na wymagany przepływ powietrza, a w 001 na skok dawki paliwa. Możesz również sprawdzić kompresję. Daj jeszcze statyczne 011.

Bardzo dziękuję za poświęcony czas ale na razie pada na przepływomierz od dwóch dni jeździ jak powinien.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności