Skocz do zawartości
Kharel

2.3 v5 AZX za wysokie obroty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jeśli temat się powtarza to z góry przepraszam, ale szukałem informacji na temat mojego problemu, a tych niestety brak.

Otóż auto po odpaleniu chodzi normalnie. Jednak gdy przejadę kilkaset metrów obroty na biegu jałowym wzrastają z 740 do 1140 i utrzymują się na tym poziomie przez cały czas. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu obroty wracają do normy czyli znów jest 740, ale po krótkiej jeździe wskakują ponownie na 1140.

Po sprawdzeniu błędów VAG-iem moją uwagę przykuł następujący błąd:

17748 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) a czujnik położenia wału korbowego (G28) nieprawidłowa korelacja

Błąd skasowany, krótki objazd i znów obroty za wysoko.

Po ponownym sprawdzeniu kompem błąd nie powrócił, jednak obroty dalej szaleją.

Czy ktoś może udzielić jakiejś porady co robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem okazał się jednak walnięty alternator, który niedługo później dał o sobie znać. Po jego naprawie obroty wróciły do normy. Temat do zamknięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności