Skocz do zawartości
vario2g

Przeładowanie,brak trybu awaryjnego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów,Zlogowałem ostatnio grupę 011 i jest przeładowanie na krótko ,autko po programie . Można tak jeżdzić bez szkody dla turbawki i silika?Jesli nie wchodzi notlauf?Geometria działa bez oporów(69,7)do samego końca obr. dzieki i pozdrawiam log 011- http://imageshack.com/a/img923/253/T73M8f.jpg

Edytowane przez vario2g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegoń parę razy auto, zaloguj i sprawdź czy coś pomogło. Jeśli nie wpada w awaryjny to bym nie szukał dziury w całym ale jeśli pojawi się notlauf to przeczyścił bym turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przegoń parę razy auto, zaloguj i sprawdź czy coś pomogło. Jeśli nie wpada w awaryjny to bym nie szukał dziury w całym ale jeśli pojawi się notlauf to przeczyścił bym turbo.
Dzięki za szybką odpowiedz:dobrze,Turbo czyszczone miesiąc temu .Za to przeładowanie może odpowiadać n75?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj inne logi bo być może nie tu leży problem, rzeczywiście objawy jakby turbo ale daj też inne grupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Zerkniecie co tam wyszło .log001 - http://vaglog.pl/log_262003.html,log003 - http://vaglog.pl/log_261917.html, log004 http://vaglog.pl/log_261916.html, log008 - http://vaglog.pl/log_261920.html , log010 - http://vaglog.pl/log_262002.html , - Dodatkowo wykres sprzed 2 lat,pozdrawiam0a5ed9b093cd8b44med.jpg

Edytowane przez vario2g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda OK. Jeśli chodzi o turbinę można spróbować zamienić n75 z n18 bo to nic nie kosztuje i wtedy zobaczyć, ale po logach widać że n75 reaguje na przeładowanie przymykając łopatki tylko tak jakby coś przycinało w turbinie, zakładając że była dobrze wyczyszczona, to sprawdziłbym jeszcze gruszkę, no i chyba delikatnie wypadałoby ją podregulować bo jest overboost. Firma która to czyściła to jakaś sprawdzona ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wygląda OK. Jeśli chodzi o turbinę można spróbować zamienić n75 z n18 bo to nic nie kosztuje i wtedy zobaczyć, ale po logach widać że n75 reaguje na przeładowanie przymykając łopatki tylko tak jakby coś przycinało w turbinie, zakładając że była dobrze wyczyszczona, to sprawdziłbym jeszcze gruszkę, no i chyba delikatnie wypadałoby ją podregulować bo jest overboost. Firma która to czyściła to jakaś sprawdzona ?

 

Dzięki,Jutro pokombinuję z tym n75,co do przycinania to faktycznie jest takie odczucie ,jakbym nawet rozpędzał się delikatnie (2,3 bieg ) to w okolicach 2100 czuć lekkie szarpnięcie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydłuż sztangę o pół obrotu, oczyść n75. Wykres mocno optymistycznie wyszedł w stosunku do wykonanych logów. Kto robił soft?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydłuż sztangę o pół obrotu, oczyść n75. Wykres mocno optymistycznie wyszedł w stosunku do wykonanych logów. Kto robił soft?

Witam.Program robiony u kolegi Anderllh .

Edytowane przez vario2g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Logi 011 z nowym pożyczonym n75,sztanga skrócona. 148c8a76d7b2d9d8med.jpg

Edytowane przez vario2g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko jeszcze delikatnie overboost ale bardzo delikatny ( pomijalnie mały) , trochę późno wstaje to turbo ale to zapewne przez skrócenie sztangi, powinieneś to odczuć że auto zbiera się gorzej od 1600-2000 obr/min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na moje oko jeszcze delikatnie overboost ale bardzo delikatny ( pomijalnie mały) , trochę późno wstaje to turbo ale to zapewne przez skrócenie sztangi, powinieneś to odczuć że auto zbiera się gorzej od 1600-2000 obr/min.

 

Co do sztangi to się zamotałem i napisałem że skróciłem ,wydłużyłem oczywiscie według zalecen kolegów ,sorki,odczucia-słabiej się zbiera w całym zakresie obrotów.Zlogowałem 011 na czwartym biegu,bo ponoć w avf 3 jest za krótka tak mówił tuner. cccb24c1ab635b2bmed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności