vario2g Zgłoś #1 Napisano 9 Maja 2016 (edytowane) Witam kolegów,Zlogowałem ostatnio grupę 011 i jest przeładowanie na krótko ,autko po programie . Można tak jeżdzić bez szkody dla turbawki i silika?Jesli nie wchodzi notlauf?Geometria działa bez oporów(69,7)do samego końca obr. dzieki i pozdrawiam log 011- http://imageshack.com/a/img923/253/T73M8f.jpg Edytowane 9 Maja 2016 przez vario2g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2 Napisano 9 Maja 2016 Przegoń parę razy auto, zaloguj i sprawdź czy coś pomogło. Jeśli nie wpada w awaryjny to bym nie szukał dziury w całym ale jeśli pojawi się notlauf to przeczyścił bym turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vario2g Zgłoś #3 Napisano 9 Maja 2016 Przegoń parę razy auto, zaloguj i sprawdź czy coś pomogło. Jeśli nie wpada w awaryjny to bym nie szukał dziury w całym ale jeśli pojawi się notlauf to przeczyścił bym turbo. Dzięki za szybką odpowiedz:dobrze,Turbo czyszczone miesiąc temu .Za to przeładowanie może odpowiadać n75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #4 Napisano 9 Maja 2016 daj inne logi bo być może nie tu leży problem, rzeczywiście objawy jakby turbo ale daj też inne grupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vario2g Zgłoś #5 Napisano 10 Maja 2016 (edytowane) Witam.Zerkniecie co tam wyszło .log001 - http://vaglog.pl/log_262003.html,log003 - http://vaglog.pl/log_261917.html, log004 http://vaglog.pl/log_261916.html, log008 - http://vaglog.pl/log_261920.html , log010 - http://vaglog.pl/log_262002.html , - Dodatkowo wykres sprzed 2 lat,pozdrawiam Edytowane 10 Maja 2016 przez vario2g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #6 Napisano 10 Maja 2016 Wygląda OK. Jeśli chodzi o turbinę można spróbować zamienić n75 z n18 bo to nic nie kosztuje i wtedy zobaczyć, ale po logach widać że n75 reaguje na przeładowanie przymykając łopatki tylko tak jakby coś przycinało w turbinie, zakładając że była dobrze wyczyszczona, to sprawdziłbym jeszcze gruszkę, no i chyba delikatnie wypadałoby ją podregulować bo jest overboost. Firma która to czyściła to jakaś sprawdzona ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vario2g Zgłoś #7 Napisano 10 Maja 2016 Wygląda OK. Jeśli chodzi o turbinę można spróbować zamienić n75 z n18 bo to nic nie kosztuje i wtedy zobaczyć, ale po logach widać że n75 reaguje na przeładowanie przymykając łopatki tylko tak jakby coś przycinało w turbinie, zakładając że była dobrze wyczyszczona, to sprawdziłbym jeszcze gruszkę, no i chyba delikatnie wypadałoby ją podregulować bo jest overboost. Firma która to czyściła to jakaś sprawdzona ? Dzięki,Jutro pokombinuję z tym n75,co do przycinania to faktycznie jest takie odczucie ,jakbym nawet rozpędzał się delikatnie (2,3 bieg ) to w okolicach 2100 czuć lekkie szarpnięcie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #8 Napisano 11 Maja 2016 Wydłuż sztangę o pół obrotu, oczyść n75. Wykres mocno optymistycznie wyszedł w stosunku do wykonanych logów. Kto robił soft? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vario2g Zgłoś #9 Napisano 11 Maja 2016 (edytowane) Wydłuż sztangę o pół obrotu, oczyść n75. Wykres mocno optymistycznie wyszedł w stosunku do wykonanych logów. Kto robił soft? Witam.Program robiony u kolegi Anderllh . Edytowane 22 Maja 2016 przez vario2g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vario2g Zgłoś #10 Napisano 11 Maja 2016 (edytowane) Witam.Logi 011 z nowym pożyczonym n75,sztanga skrócona. Edytowane 11 Maja 2016 przez vario2g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #11 Napisano 12 Maja 2016 Na moje oko jeszcze delikatnie overboost ale bardzo delikatny ( pomijalnie mały) , trochę późno wstaje to turbo ale to zapewne przez skrócenie sztangi, powinieneś to odczuć że auto zbiera się gorzej od 1600-2000 obr/min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vario2g Zgłoś #12 Napisano 13 Maja 2016 Na moje oko jeszcze delikatnie overboost ale bardzo delikatny ( pomijalnie mały) , trochę późno wstaje to turbo ale to zapewne przez skrócenie sztangi, powinieneś to odczuć że auto zbiera się gorzej od 1600-2000 obr/min. Co do sztangi to się zamotałem i napisałem że skróciłem ,wydłużyłem oczywiscie według zalecen kolegów ,sorki,odczucia-słabiej się zbiera w całym zakresie obrotów.Zlogowałem 011 na czwartym biegu,bo ponoć w avf 3 jest za krótka tak mówił tuner. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach