mikolaj1318 Zgłoś #1 Napisano 22 Marca 2016 Witam, mam problem z moja b5 1.8t. Kod silnika APU. Główne objawy to szarpanie lekkie na biegu jałowym i spadnie obrotów po dodaniu gazu poniżej 700-600. Przy redukcji potrafi zgasnąć. Normalnie przypuszczalbym przepustnice, ale nie pasują mi te błędy. Co sądzicie? Czy zwarcia do masy wskazują przerwany kabel czy o co może chodzić? - - - - - aktualizacja - - - - - Do tego warto chyba dodać że dymu dosyć jasno, w rurze nie widać oleju, to raczej woda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko1989 Zgłoś #2 Napisano 24 Marca 2016 Najpierw to zmień opis silnika w opisie Z tymi obrotami to warto sprawdzić przepustnicę. Dobrzę ją wyczyscić i wykonać adaptację. Jaki wykonać adaptację jest na forum (najlepiej przez kabel VAG). :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAV Zgłoś #3 Napisano 31 Marca 2016 Za dużo zwarć do masy Stawiał bym na uszkodzenie wiązki elektrycznej lub sterownika no chyba ze wszystkie elementy są uszkodzone: sonda, przepływka, zawór oparów paliwa i zawór od turbo( w aeb n75 a w apu to nie wiem może taki sam). Jeśli w miarę normalnie jeździ to standardowe czyszczenie i adaptacja przepustnicy powinny dać jakieś rezultaty. Brak sygnału z przepływomierza chyba też może dać takie efekty (szarpanie na jałowym i gaśnięcie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach