Skocz do zawartości
Michal_miz

B5 97r AEB seria Prośba o spr logów

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, mam problem z doładowaniem turbiny. Raz działa raz nie. Czasami chodzi normalnie czasami turbo wstaje "nagle". Wymieniłem już wszystkie podciśnienia, N75 wyczyszczony, wydaje się być sprawny (na "teście" komputerem cykał), po zdjęciu węża od dolotu turbiny wyczuwalny lekki luz na wirniku, lekko wyczuwalny palcami (jeździłem autem z większymi luzami i ładowało lepiej) dv otwiera się płynnie, przy lekkim pociągnięciu. Zrobiłem przed chwilą logi na 002 i 025.

 

 

Proszę o ocene gdzie jeszcze szukać przyczyny. Już widzę że przepływka niedomaga, ale czy to od niej byłby aż takie problemy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Przepływka mierzy dobrze, u Ciebie widzę brak wysterowania zaworka N75.

Przydało by się podmienić go na początek, i zrobił byś loga grup 002+007 to może coś więcej powie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że mam stały błąd przepustnicy (nie da się jej zaadaptować) P1559 :/ Jutro biorę się za te logi, zrobię je a potem rozbieram cały front żeby zdemontować cały dolot razem z intercoolerem (podejrzewam dziurę) przy wciśnięciu pedału gazu w podłogę jak chodzi na jałowym ewidentnie dławi się silnik jakby dostawał za mało lub za dużo powietrza/paliwa (tak samo jest na Pb i LPG) . dodając gazu normalnie (nie w podłogę) wszystko jest ok.

 

Aha, nie wiem czy ma to coś wspólnego, ale nie mam problemów z falującymi obrotami czy zbyt wysokimi na jałowym, czasami skoczą, ale to wskazania między 840 a 880 wg vaga

Edytowane przez Michal_miz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy jest ktoś w stanie mi pomoc w odczytaniu poprawnym ??? WP_20160310_17_27_47_Pro.jpg

dodam ze na 2 cyl pompka po regeneracji, po wlozeniu na 1 cyl wskazanie -2.8 poszlo za pompka, spowrotem na 2cyl i dalej to samo ??

mechanik twierdzi ze zle zregenerowana pompka, odeslana na gwar i po wlozeniu dalej to samo ?? oringi wymienione.. pomocy ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, więc tak logi:

002,007,032 (32 caly czas n/a) ten jest z miasta, zanim dojechałem na miejsce gdzie mogłem się rozpędzić :)

http://vaglog.pl/log_253797.html

 

002,006,007

http://vaglog.pl/log_253795.html

 

002.007,018

http://vaglog.pl/log_253796.html

 

Adaptacji przepustnicy nie da się zrobić vagiem, wyczyszczona sama jako tako zaskoczyła, na początku trzymały się obroty na poziomie 1000 teraz spadają do 880-900.

 

N75 nie mam skąd zapożyczyć na podmianę, zauważłem dziwną rzecz. Auto jedzie, napędza się i nagle przy ok 4k rpm czuć że nagle dostaje kopa jakby dopiero co turbo zaskoczyło. pomocy :(

Edytowane przez Michal_miz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

proszę o sprawdzenie logów 1.8T AEB

http://vaglog.pl/log_254091.html

 

specjalista nie jestem ale paliwo glupieje(czasy wtrysku zbyt wysokie o ile jest seria 150KM) do sprawdzenia cisnienie na listwie czy pompa paliwa nie umiera. przeplywka troche za malo mierzy,ale pierw ogarnac paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa wymieniona niedawno, auto jest z lpg seria 150 km, logi były robione na benzynie, auto ma problemy z rana zapala i gaśnie nie równo chodzi ale jak się zagrzeje i przełączy na lpg silnik pracuje normalnie, na ciepłym silniku na benzynie auto pracuje normalnie ale zdarza się ze przerywa , żadnych błędów w pamięci..Wymienione cewki i świece. Nie wiem gdzie szukacz przyczyny, dzięki za sprawdzenie logu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujnik temperatury co pokazuje vag jak jest silnik zimny i się nagrzewa na samej benzynie, czy wartości są prawidłowe. Może być uszkodzony i miesza dawkę paliwa, bo z logów wychodzi ze ma za duże czasy wtrysku w stosunku do powietrza. Oczywiście jeżeli auto jest seryjne i nie ma chipa na 100%. I podstawa sprawdzić czy nie ma jakiejś nieszczelności w dolocie.

Edytowane przez WiktorSC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto nie ma chipa na 100% to seria. Temperatury z rana nie sprawdzałem bo czujnik tez niedawno wymieniony, nieszczelności w dolocie tez nie sprawdzałem bo to w sumie auto mojego szwagra ale przekaże żeby dobrze sprawdził cały dolot. Usterka jest dziwna, bo zdarza się ze silnik przez kilka dni pracuje bez zarzutu tzn ze odpala na benzynie bez żadnych problemów i chodzi równo. Jeśli chodzi o czujnik temperatury to które bloki najlepiej sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Halo? Może ktoś zobaczyć moje i podpowiedzieć co i jak? Brak mi już sił, po za organoleptycznym sprawdzeniem wnętrza turbiny i kata, to reszta wydaje się być sprawna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Halo? Może ktoś zobaczyć moje i podpowiedzieć co i jak? Brak mi już sił, po za organoleptycznym sprawdzeniem wnętrza turbiny i kata, to reszta wydaje się być sprawna.

 

Witaj napisz do kolegi Grucha... jest tu na forum jest specjalistą od logów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki doki :) już mam :D

Edytowane przez Michal_miz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oki doki :) już mam :D

 

Daj znać co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności