Skocz do zawartości
darbar1

Panowie proszę o analize logów ATJ

Rekomendowane odpowiedzi

auto po wymianie uszczelki pod głowicą dostało muła

słabo wkręca sie na obroty i ma wiekszy apetyt na paliwo przed wymianą było ok

I na ciepłym silniku odpala jakby na 3 gary dopiero po 4 sek łapie na wszystkie

 

 

 

 

STATYCZNE:

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_223045.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_223046.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_223047.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_223048.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_223049.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223042.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_223043.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_223044.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223041.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_223040.html

 

 

DYNAMICZNE:

Grupa 009: http://vaglog.pl/log_222864.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_222865.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_222866.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_222867.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_222868.html

Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_222869.html

Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_222870.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_222871.html

Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_222872.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_222863.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BIP-y tragiczne! Wtryski są z tego auta czy były zmieniane? Auto po sofcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto po sofcie na 140km ale holenderskim do wymiany uszczelki śmigało az miło

od momentu kupna regenerowałem turbine i 2 pompki bo szarpało przy depnięciu gazem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda, że masz wtryski nie z tego auta tzn masz mapy BIP do podmiany w sofcie. Masz numer wtrysków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam tylko jakiś nr BOSCH 3165 ten nr jest na karcie gwarancji od gościa który regenerował 2 pompki

czy możliwe ze te bipy są tak wysokie od niewłaściwego wyrególowania pompek bo auto straciło moc po zmianie uszczelki pod głowicą a nie robiłem tego sam i ni wiem czy mechanik to robił dobrze to poskładał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności