Skocz do zawartości

darbar1

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darbar1

  • Urodziny 08.11.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brodnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. mam tylko jakiś nr BOSCH 3165 ten nr jest na karcie gwarancji od gościa który regenerował 2 pompki czy możliwe ze te bipy są tak wysokie od niewłaściwego wyrególowania pompek bo auto straciło moc po zmianie uszczelki pod głowicą a nie robiłem tego sam i ni wiem czy mechanik to robił dobrze to poskładał
  2. auto po sofcie na 140km ale holenderskim do wymiany uszczelki śmigało az miło od momentu kupna regenerowałem turbine i 2 pompki bo szarpało przy depnięciu gazem
  3. auto po wymianie uszczelki pod głowicą dostało muła słabo wkręca sie na obroty i ma wiekszy apetyt na paliwo przed wymianą było ok I na ciepłym silniku odpala jakby na 3 gary dopiero po 4 sek łapie na wszystkie STATYCZNE: Grupa 018: http://vaglog.pl/log_223045.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_223046.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_223047.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_223048.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_223049.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223042.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_223043.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_223044.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223041.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_223040.html DYNAMICZNE: Grupa 009: http://vaglog.pl/log_222864.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_222865.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_222866.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_222867.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_222868.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_222869.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_222870.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_222871.html Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_222872.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_222863.html
  4. Panowie pomóżcie z tymi logamiiiiii niech ktoś coś doradzi bo ja już nie wiem czemu po wymianie uszczelki brakuje mu mocy. niech ktoś coś doradzi
  5. wstawiam logi dynamiczne może po nich ktoś bedzie wiedział co jest nie halo z tym samochodem DYNAMICZNE: Grupa 009: http://vaglog.pl/log_222864.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_222865.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_222866.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_222867.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_222868.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_222869.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_222870.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_222871.html Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_222872.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_222863.html proszę o pomoc
  6. Jutro zrobię jeszcze te logi dynamiczne i wkleję synchronizacja rozrządu jest tak ustawiona celowo na takim us wychodzą lepsze korekty na pompkach Jest jeszcze jedna sprawa a mianowicie passat gdy osiągnie temp 90c wtedy przy odpaleniu łapie na 3 gary i dopiero po 3 sek zaczyna pracować normalnie . nie ma takiego efektu gdy silnik ostygnie choćby do temp 60c - wtedy odpala normalnie
  7. Witam jestem posiadaczem passata z 2000r 1,9TDI PD ATJ 115KM. W ostatnim czasie mechanik zmieniał w aucie uszczelką pod głowicą ponieważ wyrzucało płyn zbiorniczkiem wyrównawczym i nie było ogrzewania w zimie. Po tej naprawie auto straciło na mocy i to dosyć znacznie i nikt nie może znaleźć przyczyny, auto przyśpiesza płynnie bez szarpania natomiast przyśpiesza bardzo powoli podmieniana była przepływka na ori bosch ale nic to nie zmieniło, dlatego zrobiłem logi (pierwszy raz ) i proszę o analizę logi robiłem pierwszy raz dlatego może cos być nie tak STATYCZNE: Grupa 018: http://vaglog.pl/log_223045.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_223046.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_223047.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_223048.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_223049.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223042.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_223043.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_223044.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223041.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_223040.html jeżeli ktoś ma jakieś pomysły niech pisze wiem tylko ze w 23grupie bipy są barrrrdzo wysokie ale czemu auto przed wymianą uszczelki miało kopa a teraz o nie ma przecież pompki nie zużyły sie w tak szybkim czasie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności