darbar1
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O darbar1
- Urodziny 08.11.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Darek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Brodnica
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
-
mam tylko jakiś nr BOSCH 3165 ten nr jest na karcie gwarancji od gościa który regenerował 2 pompki czy możliwe ze te bipy są tak wysokie od niewłaściwego wyrególowania pompek bo auto straciło moc po zmianie uszczelki pod głowicą a nie robiłem tego sam i ni wiem czy mechanik to robił dobrze to poskładał
-
auto po sofcie na 140km ale holenderskim do wymiany uszczelki śmigało az miło od momentu kupna regenerowałem turbine i 2 pompki bo szarpało przy depnięciu gazem
-
auto po wymianie uszczelki pod głowicą dostało muła słabo wkręca sie na obroty i ma wiekszy apetyt na paliwo przed wymianą było ok I na ciepłym silniku odpala jakby na 3 gary dopiero po 4 sek łapie na wszystkie STATYCZNE: Grupa 018: http://vaglog.pl/log_223045.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_223046.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_223047.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_223048.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_223049.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223042.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_223043.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_223044.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223041.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_223040.html DYNAMICZNE: Grupa 009: http://vaglog.pl/log_222864.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_222865.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_222866.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_222867.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_222868.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_222869.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_222870.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_222871.html Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_222872.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_222863.html
-
Panowie pomóżcie z tymi logamiiiiii niech ktoś coś doradzi bo ja już nie wiem czemu po wymianie uszczelki brakuje mu mocy. niech ktoś coś doradzi
-
wstawiam logi dynamiczne może po nich ktoś bedzie wiedział co jest nie halo z tym samochodem DYNAMICZNE: Grupa 009: http://vaglog.pl/log_222864.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_222865.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_222866.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_222867.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_222868.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_222869.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_222870.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_222871.html Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_222872.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_222863.html proszę o pomoc
-
Jutro zrobię jeszcze te logi dynamiczne i wkleję synchronizacja rozrządu jest tak ustawiona celowo na takim us wychodzą lepsze korekty na pompkach Jest jeszcze jedna sprawa a mianowicie passat gdy osiągnie temp 90c wtedy przy odpaleniu łapie na 3 gary i dopiero po 3 sek zaczyna pracować normalnie . nie ma takiego efektu gdy silnik ostygnie choćby do temp 60c - wtedy odpala normalnie
-
Witam jestem posiadaczem passata z 2000r 1,9TDI PD ATJ 115KM. W ostatnim czasie mechanik zmieniał w aucie uszczelką pod głowicą ponieważ wyrzucało płyn zbiorniczkiem wyrównawczym i nie było ogrzewania w zimie. Po tej naprawie auto straciło na mocy i to dosyć znacznie i nikt nie może znaleźć przyczyny, auto przyśpiesza płynnie bez szarpania natomiast przyśpiesza bardzo powoli podmieniana była przepływka na ori bosch ale nic to nie zmieniło, dlatego zrobiłem logi (pierwszy raz ) i proszę o analizę logi robiłem pierwszy raz dlatego może cos być nie tak STATYCZNE: Grupa 018: http://vaglog.pl/log_223045.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_223046.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_223047.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_223048.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_223049.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_223042.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_223043.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_223044.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_223041.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_223040.html jeżeli ktoś ma jakieś pomysły niech pisze wiem tylko ze w 23grupie bipy są barrrrdzo wysokie ale czemu auto przed wymianą uszczelki miało kopa a teraz o nie ma przecież pompki nie zużyły sie w tak szybkim czasie