Poooolek Zgłoś #1 Napisano 21 Lutego 2016 Witam, Z moich analiz wynika ze nie jest zle, troche duzo paliwa wlane chyba i przeladowania w dolnym zakresie. (3 proba w logu 03,08,11 byla pod gorke spora chyba stad lekkie wysilenie N75, normalnie na plaskim mi sie nie zdarzylo) Prosze o opinie 03,08,011 http://vaglog.com/log_250046.html 11 http://vaglog.com/log_250045.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2016 Do odcięcia nie rób, nie katuj silnika wystarczy 4200 rpm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poooolek Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2016 (edytowane) Sa zrobione dwa od 1500 do 4000 w tym gdzie robilem 03. 08. 11 Ja widze przeladowanie na 1800-2000 ktore jest podobno normalne. Przy 2900-3900 to... Myslicie ze 20-30mbar jest powodem do zmartwien? Mam Turbo z sionika o przelocie 200 000 na stole wydaje sie byc wzorowe. Ale nie chce zmieniac bez powodu. Nic mi sie nie dzieje. Jedynie czuje troche "brak mocy (nie wbija w fotel jakos, ale mam w tym zakresie w miare plaski moment wiec moze to dla tego...)" od 1700-2100 ale wg mnie logi tego nie pokazuja w ogole... Jak nie wystarczaja to wrzuce wieczorem jeszcze wieczorem nowego. Przelot 350tys Edytowane 22 Lutego 2016 przez Poooolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 22 Lutego 2016 Pokaż dynamicznego 004. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poooolek Zgłoś #5 Napisano 22 Lutego 2016 Jesli chodzi o kat synchro to gdzies -1 do 0 byl ale nie sprawdzalem go z... Pol roku. Dzisiaj postaram sie zalogowac conieco. Na 3 moze byc? Bo na 4 do 4200 nie bardzo mam miejsce... (to juz 130kmph) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #6 Napisano 22 Lutego 2016 Obojetnie. Byle będzie od 1600 do 4200obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poooolek Zgłoś #7 Napisano 22 Lutego 2016 (edytowane) WIęc tak: Zrobiłem 1-11, 13,18,23. Niektóre są pod górkę, zauwazyłem że wtedy komp "straszy" np wysokim duty cycle N75... ale niestety nie mam tu za dużo płaskich dróg gdzie mogę pologować a cierpliwość Pani Anny się czasem kończy Widzę że wtryski coś nie tego, jakby 3 i 4 lały a 1 i 2 za nie "odrabiały" albo odwrotnie... To pewnie przez to mam lekkie wibracje w aucie (głównie 2000obr/min, ale wyżej tez), a mechanicy nie potrafili zdiagnozować... Da się to jakoś poprawić? zamienić je miejscami? Wibracji nie było a potem wtryski były wyciągane bo padły uszczelki, pewnie potem geniusze źle poskładali... Auto w sumie średnio odpala jak jest ok 4stopni (może się czepiam, zakręci ze 2 obroty) i poniżej -18 (tu już kręci z 10 obrotów) Poza tym, może mi brakować podciśnienia, bo mam odłączony "akumulator podciśnienia" bo jest dziurway, a nie mam gdzie go wyjąć. Btw. mogę go wsadzić gdzie indziej? Np koło filtra pow? czy nie ma to sensu? 01 http://vaglog.pl/log_251481.html 02 http://vaglog.pl/log_251482.html 03 http://vaglog.pl/log_251483.html 04 http://vaglog.pl/log_251484.html 05 http://vaglog.pl/log_251485.html 06 http://vaglog.pl/log_251486.html 07 http://vaglog.pl/log_251487.html 08 http://vaglog.pl/log_251488.html 09 http://vaglog.pl/log_251489.html 10 http://vaglog.pl/log_251490.html 11 http://vaglog.pl/log_251491.html - mocno pod górkę... i widzę że zbiło ciśnienie za bardzo ? 13 http://vaglog.pl/log_251492.html 18 http://vaglog.pl/log_251493.html 23 http://vaglog.pl/log_251494.html 03 08 11 http://vaglog.pl/log_251495.html - na dole, bo połączyło mi stary z nowym... znów lekko pod górkę na końcu po wrzuceniu 4b. To tak już dla własnego funu nie dla logowania, ale Ania nie zdązyła wyłączyć Edytowane 22 Lutego 2016 przez Poooolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #8 Napisano 23 Lutego 2016 Nie wyrzuca ci płynu chłodniczego przez zbiorniczek wyrównawczy? Korekcje masz tragiczne i do tego rośnie ci temperatura silnika, gdy jeździsz mocniej. Nie chcę być złym prorokiem i narazie mam pewną koncepcję. Proponuję wykonać mały test za pomocą takiego sprytnego urządzonka http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-tanio-i5944558862.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poooolek Zgłoś #9 Napisano 23 Lutego 2016 Nic nie wyrzuca, plyn w normie, nic nie dolewam. Co do temp. Robilem 15 logow, praktycznie jeden za 2. (plus kilka swiatel na ktorych mnie ponioslo) wiec temp sie nie dziwie. Korekty byly minimalnie nizsze 30tys temu. Sprawdze ten plyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poooolek Zgłoś #10 Napisano 23 Lutego 2016 (edytowane) Co do grzania to mam np podrobe chlodnicy bo poprzedniemu wlascicielowi oryginal pociekl. To moze byc przyczyna "innej" temp niz u was. Btw. jak jadę "szybko" ale jednostajnie, to temp jest niższa (ostatnio przy robieniu loga miałem przed rozpoczęciem jakieś 87-90st), nie znam auta które miałoby inaczej... Jeśli to uszczelka to i tak zajmę się tym dopiero jak padnie, bo przejechałem już na takich "logach" jakieś 30 tyś. i nadal nie mam żadnych konkretnych objawów że uszczelka kaput. Chyba lekko niemożliwe. Ani nie uprawiam PSJ ani nie przyginam za bardzo. Pozatym, log 7 i 5 były wykonywane dynamicznie, i pokazują różnicę temp 2 stopnie, tyle że między nimi było trochę przerwy, a 3 4 5 6 były pod rząd bo miałem akuratnie miejsce. Za to w Logu 11 jest niedoładowanie bo 2 część loga była w górki. Ciężko widzę oceniać logi które nie są po płaskim. Musze chyba wlecieć na autostradę żeby to miało ręce i nogi. Co do korekt, to wiem że są złe, ale nie dają niepokojących objawów. Auto w ogóle nie dymi, nie smrodzi itp. Poza tym, przymierzam się do A6 C7 Q, ale jeszcze pare mieś muszę dojrzeć do tej decyzji Edytowane 23 Lutego 2016 przez Poooolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poooolek Zgłoś #11 Napisano 23 Lutego 2016 (edytowane) Były ciut niższe, koło 2.0 i 1 z hakiem. ale To nadal wysokie wg forumowych standardów. Remont silnika? Po co? Wyjaw mi ekonomiczne powody dla których miałbym robić remont silnika w obecnym stanie? Każde auto będzie dla mnie dobre, ale zwyczajnie nie widzę sensu robienia remontu silnika na zapas bo to auto kosztuje tyle co dwie moje obecne pensje a remont tyle co 1/4 jego wartości. Biorąc pod uwagę że mam przytarte szklanki, wałek nie jest 1 młodości przy tym przebiegu, a pompowtryski... widzisz. Troszę mija się to z celem. Lepiej zrobić swapa z angola niż wymieniać to wszystko. Poza tym, wniknęło to trochę z faktu że nikt nie robił analizy przy kupnie ( a ja nie zagłębiałem się w temat analizy logów) Jeśli sprawdzę że to uszczelka, może pojawią się jakieś inne objawy, to się tym zajmę. Albo wypali mi dziurę w cylindrze (chociaż przy takich wartościach, myślę że to nie nastąpi?) Nie męczę silnika jadąc ze średnią 186kmph bo fabryczny Vmax to 190kmph. Więc sory ale to nie ja męczę auto Temat powstał w ciekawości dlaczego mam wrażenie że nie jedzie z dołu, jeśli przy 1800 ma już zadane ciśnienie a paliwa nie brakuje. Ale odpowiedź w sumie po części znam... 4Mo daje trochę inne wrażenia niż ośka, a do tego po chipie nie ma "górki" momentu, jak to miało miejsce w serii. A także celach poznawczych, żeby dowiedzieć się czegoś od mądrzejszych w temacie. Oraz żebym wiedział jak przeczytać logi przy zakupie kolejnego auta Bo bez logowania dynamicznego już nie kupię nic Edytowane 23 Lutego 2016 przez Poooolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poooolek Zgłoś #12 Napisano 23 Lutego 2016 (edytowane) Kupiłem go te 30 tyś temu i mechanicy ( a sprawdzało go 2 ) stwierdzili że wszystko jest git, wtedy nie wiedziałem jak dużo można się dowiedzieć z logów. Stąd moje "olewające" podejście. Otóż, tak czy tak, nie byłoby sensu tego robić. U mnie Vmax to 190kmph, po chipie jakieś 210, ale normalnie nie przekraczam na długich odcinkach ~160 a tymczasowo ~180. Przy 4Mo i skrzyni która w moim aucie siedzi, powyżej 160 jazda traci na przyjemności Co do dbania, to dbam na tyle na ile dany przedmiot zasługuje. Auto ma być sprawne i nie sprawiać problemów na co dzień, rozrząd, napinacze itp dostał dobrych firm. Bo założenie wyglądało tak że auto będę miał ~2.5roku do ok 400 000km. Obecnie zmniejszyły mi się odległości które pokonuję, więc przebiegi spadną. W zwązku z czym robienie go na tip top już w ogóle traci sens... Bo nikt mi tego nie odda, a sprzedając go, pozwolę zrobić co tylko zechce kupujący. Bez ściemy. Edytowane 23 Lutego 2016 przez Poooolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sohargen Zgłoś #13 Napisano 23 Lutego 2016 woow jak Ty kochasz swoj samochod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poooolek Zgłoś #14 Napisano 23 Lutego 2016 Przestalem jak ktos skasowal mi drzwi a dostanie z highlina w kolorze graniczy z cudem Poza tym, co to ma do rzeczy, passat moze kiedys zostanie rajdowka haha Po prostu w ten silnik nie ma sensu pakowanie siana. Bo taniej i pewniej bedzie wymontowanie innego po sprawdzeniu jesli w ogole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach