kida5 Zgłoś #1 Napisano 13 Lutego 2016 prosze o pomoc i znalezienie przyczyny problemu. Auto łapie przełądowanie. robiłem bs 11 wyglada ok. sztang pracuje w calym zakresie. turbo było czyszczone było dosłownie chwile ok(bez noflouf). Dodam ze sprawdzalem wacumetrem podcisnienia i wygladaja nastepijaco. pompa vacum sama 0.8 pompa w ukladzie z hamulcami 0.75 na gruszcze w idlu 0.55 w tescie bs 11 od 0 i 0.65- dazace do 0.7 sprawdzalem szczelnosc wpinajac vacumetr w wezyk ten co ciagnie powietrze z filtra po zgaszeniu trzymal 0.7bar pacjent 2.0tdi BKD ponizej link do logów. ewidentnie ma nim widac ze turbo wstaje pozno a jak juz wstania to od razu nie daje sie wysterowac. http://vaglog.pl/log_250107.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2 Napisano 13 Lutego 2016 Z zacinająca się geometrią jest tak, że nawet nie bd widział że się zacina patrząc na ruch sztangi. Wystarczy lekka niepłynność ruchu i już zawór nie może wysterować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida5 Zgłoś #3 Napisano 13 Lutego 2016 A czy sadzicie ze te podcisnienia sa ok. Bo turbo wolno wstaje no i jak patrzylem na sztange to nie jest ona do konca wciagnieta na wolnych obrotach. Zastanawialem sie czy za niskie cisnienie na vacum nie moze powodowac ze VNT nie pracuje w calym zakresie przez czly czas co powoduje s zbieranie nagaru i z czaem blokady jak vacum dobije wiecej. Czy wie ktos jakie jest mimnimalne dopuszczalne cisnienie pomy vacum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 13 Lutego 2016 Turbo się blokuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida5 Zgłoś #5 Napisano 14 Lutego 2016 Czyli vnt nawala. Dodatkowo mam tez jaki swist ale to chyba nieszczelnosc. Pojawila sie po butowaniu jak hccialem vnt rozruszac. Sadzicie ze regeneracja turbo, czy tylko czyszcznie bedzie potrzebne. Poleccie tez jakis warsztat w krakowie okolicach. Moze tez jakis patent na podniesienie mocy jak juz to turbo mam robic. Moze jakis swap czesciowy lub jakies inne turbo do bkd. Dodam ze mam dsg wiec chyba za duzo nie moge silnika podciagnac chyba 350 Nm max ta skrzynia wytrzymuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida5 Zgłoś #6 Napisano 23 Sierpnia 2016 jestem po regeneracji turbiny jak ja rozebrałem okazało sie ze od strony goracej wirnik stracił kawałek łopatki i zrobił jesien sredniowiecza z geomerti . po regeneracji wszystko było ok. zrobiłem z 5000 bez problemu i nagle znowu przeładowanie podejrzewam lejace wtryski ew padnieta pompe tandemowa. wrzuciłęm logi z 13 i 23 co o tym sadzicie. http://vaglog.pl/log_275469.html dodatkowo silnik trochę nierówno chodzi na wolnych obrotach i podczas przyspieszania ewidentnie dostaje kopa powyższej 2500 obrotów. Doradzcie co moze byc Chciałem tez na poczatek wykluczyc pompe tandemowa moze znacie jakies miejsce w KRK gdzie mógłbym zmierzyc cisnienie paliwa w tandemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida5 Zgłoś #7 Napisano 26 Sierpnia 2016 Pomoze ktos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #8 Napisano 30 Sierpnia 2016 pojeździj po mechanikach, któryś w końcu będzie miał wakuometr. Zmierz podciśnienie na wyjściu do gruchy turbiny oraz zaraz za pompą vacu. Poczytaj temat o vacu, tam jest wszystko o opisane. W ostateczności kup wakuometr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida5 Zgłoś #9 Napisano 12 Września 2016 vcacumetr to ja se juz kupilem zreszata pisze o tym na poczatku watku. chcialem zmniezyc cisnienie paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach