Skocz do zawartości
kida5

prosze o pomoc przełądowanie

Rekomendowane odpowiedzi

prosze o pomoc i znalezienie przyczyny problemu.

Auto łapie przełądowanie. robiłem bs 11 wyglada ok. sztang pracuje w calym zakresie.

turbo było czyszczone było dosłownie chwile ok(bez noflouf).

Dodam ze sprawdzalem wacumetrem podcisnienia i wygladaja nastepijaco.

pompa vacum sama 0.8

pompa w ukladzie z hamulcami 0.75

na gruszcze w idlu 0.55

w tescie bs 11 od 0 i 0.65- dazace do 0.7

 

sprawdzalem szczelnosc wpinajac vacumetr w wezyk ten co ciagnie powietrze z filtra po zgaszeniu trzymal 0.7bar

 

pacjent 2.0tdi BKD

ponizej link do logów. ewidentnie ma nim widac ze turbo wstaje pozno a jak juz wstania to od razu nie daje sie wysterowac.

 

http://vaglog.pl/log_250107.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z zacinająca się geometrią jest tak, że nawet nie bd widział że się zacina patrząc na ruch sztangi. Wystarczy lekka niepłynność ruchu i już zawór nie może wysterować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy sadzicie ze te podcisnienia sa ok. Bo turbo wolno wstaje no i jak patrzylem na sztange to nie jest ona do konca wciagnieta na wolnych obrotach. Zastanawialem sie czy za niskie cisnienie na vacum nie moze powodowac ze VNT nie pracuje w calym zakresie przez czly czas co powoduje s zbieranie nagaru i z czaem blokady jak vacum dobije wiecej. Czy wie ktos jakie jest mimnimalne dopuszczalne cisnienie pomy vacum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo się blokuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli vnt nawala. Dodatkowo mam tez jaki swist ale to chyba nieszczelnosc. Pojawila sie po butowaniu jak hccialem vnt rozruszac. Sadzicie ze regeneracja turbo, czy tylko czyszcznie bedzie potrzebne. Poleccie tez jakis warsztat w krakowie okolicach. Moze tez jakis patent na podniesienie mocy jak juz to turbo mam robic. Moze jakis swap czesciowy lub jakies inne turbo do bkd. Dodam ze mam dsg wiec chyba za duzo nie moge silnika podciagnac chyba 350 Nm max ta skrzynia wytrzymuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem po regeneracji turbiny jak ja rozebrałem okazało sie ze od strony goracej wirnik stracił kawałek łopatki i zrobił jesien sredniowiecza z geomerti :-(.

 

po regeneracji wszystko było ok. zrobiłem z 5000 bez problemu i nagle znowu przeładowanie podejrzewam lejace wtryski ew padnieta pompe tandemowa.

 

wrzuciłęm logi z 13 i 23 co o tym sadzicie.

http://vaglog.pl/log_275469.html

 

dodatkowo silnik trochę nierówno chodzi na wolnych obrotach i podczas przyspieszania ewidentnie dostaje kopa powyższej 2500 obrotów.

 

Doradzcie co moze byc

Chciałem tez na poczatek wykluczyc pompe tandemowa moze znacie jakies miejsce w KRK gdzie mógłbym zmierzyc cisnienie paliwa w tandemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoze ktos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojeździj po mechanikach, któryś w końcu będzie miał wakuometr. Zmierz podciśnienie na wyjściu do gruchy turbiny oraz zaraz za pompą vacu. Poczytaj temat o vacu, tam jest wszystko o opisane. W ostateczności kup wakuometr ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vcacumetr to ja se juz kupilem zreszata pisze o tym na poczatku watku. chcialem zmniezyc cisnienie paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności