zlkwow Zgłoś #1 Napisano 4 Stycznia 2016 Jak w temacie panowie, prosze o przegladniecie logow pod katem: - drzenia ktore zaczęlo po uszczelnieniu pompy paliwa - przeladowania + blad 00575 ( ktory wystapil tylko w dniu robienia logow) Pobieżna weryfikacja, nie znalazlem zadnych problemow z podcisnieniem. Kierowniczki w turbinie byly czyszczone, nieszczelnosci w dolocie tez nie zdiagnozowano. N75? STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_245797.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245798.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_245799.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_245800.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245794.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_245795.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245796.html DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245786.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245787.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_245788.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_245789.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245790.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_245791.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245792.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245793.html BASIC SETTINGS: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245785.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245784.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245783.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245782.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #2 Napisano 6 Stycznia 2016 Dawka jest za dużą. Zmień na 4mg. Kierownice zaczynają się blokować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlkwow Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2016 A kat wtrysku? Dzieje się coś z nim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2016 Na granicy normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach