Skocz do zawartości
dawszz

Tryb Awaryjny odłancza turbine

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

od jakiegoś czasu mam problem z podciśnieniem przy 120 km/h i obrotach ok 2.5 - 3.0 odłącza mi turbinę

 

Znajomy zrobił mi logi może ktoś będzie wiedział w czym jest problem

Pierwszy log jest z podłączona gruszką

http://vaglog.pl/log_241622.html

Drugi log z odłączonym sterowaniem turbiny

http://vaglog.pl/log_241623.html

 

Wymieniłem zawór n75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nic nie czyść, nic nie wyciągaj :)

Po 1 primo pisze się ,,odłącza" nie ,,odłancza". Po drugie primo, widzisz ... wykonałeś logi i wykonałeś pierwszy test z odłączoną turbiną. Porównaj oba logi i zobacz że wartości są takie same przy odłączonym turbo i podłączonym turbo. Więc wszystko wskazuje na brak podciśnienia w układzie sterowania turbiny. Wakuometr i podłącz się do przewodu podciśnienia przy gruszce. Jeśli nie masz wakuometru to wystarczy że spojrzysz tylko na ruch sztangi turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierwszy log jest z podłączona gruszką

http://vaglog.pl/log_241622.html

Jasno i wyraźnie widać, że jest podciśnienie. N75 nie potrafi uspokoić turbo. Podtrzymuje wcześniejszą opinię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia i jak miałem trochę więcej miejsca koło turbiny to ruszyłem sztangą i maksymalny ruch to ok 3-4 milimetry. Nie mam wakumetra ale podciśnienie jest wyczuwalne na palcu. Przy okazji jak już miałem trochę czasu to sprawdziłem w jakim stanie jest egr i tu taka niespodzianka

IMAG0333.jpg

IMAG0331.jpg

IMAG0329.jpg

IMAG0330.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina do czyszczenia czy regeneracji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem byłem już u kilku mechaników komputer pokazuje bład 519 i 575.auto na 3 biegu po przekroczeniu 3000 obrotów wpada w tryb awaryjny po wyłączeniu i ponownym odpaleniu moge już jechac normalnie nawet powyżej 4500 obrotów dzieje sie tak praktycznie raz przy każdym uruchomieniu auta . wymieniłem wężyki podciśnienia wyczyściłem egr podmieniałem n75 mechanik stwierdził że geometria działa poprawnie ruch sztangi prawidłowy . błąd 519 to czujnik ciśnienia doładowania w mojej wersji jest on wlutowany w komputerze samochodu . jedno zgaszenie auto i jedzie jak trzeba ma ktos moze jakis pomysl jak rozwiazac ten problem

Edytowane przez czyzyk1997

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz opcje rób logi. Możesz też zdjąć podciśnienie z gruszki turbiny, jeżeli wtedy też przejdzie w tryb awaryjny to geometria do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności