deuz Zgłoś #1 Napisano 19 Listopada 2015 (edytowane) Witam, zastanawiałem się jak opisać temat, co by to zaraz do kosza nie trafił ... Wczoraj dokonałem operacji wycięcia DPF sprzętowo i elektronicznie z paska. Przy okazji zrobiłem moda i wyszło ze 110@134 KM , momentu już nie pamiętam (posiadam wykres z hamowni). To co od razu zauważyłem to charakterystyczny dźwięk z tłumika - taki metaliczny, gdy ruszyłem lekko dodając gazu turbo jakby szybciej wkręcało się na obroty - charakterystyczny świst. To z lekkich doznań. To co uważam za lekki problem to: po jeździe kiedy "czekam na turbinę" aż dojdzie do siebie, po 15 sekundach zaczyna jakby głośniej pracować turbo. W pierwszej chwili sądziłem, że to wentylator się włączył ale to tylko turbo mogło tak lekko wyć, ale słyszalnie ze środka przy zamkniętych drzwiach. Proszę o jakieś informacje, w szczególności ludzi którzy robili chipa, bądź się ba tym znają. Celowo nie podaje gdzie to robiłem. Dziękuję za opinie. edit. mierzyłem czas nie jest to 15s. a ponad minuta. Jak lekko wcisnę pedał gazu na tym świszczeniu znów cisza na minutę. Edytowane 19 Listopada 2015 przez deuz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach