Skocz do zawartości
deuz

Usunięcie DPF, CHIP wrażenia, dolegliwości.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

zastanawiałem się jak opisać temat, co by to zaraz do kosza nie trafił ...

Wczoraj dokonałem operacji wycięcia DPF sprzętowo i elektronicznie z paska. Przy okazji zrobiłem moda i wyszło ze 110@134 KM , momentu już nie pamiętam (posiadam wykres z hamowni). To co od razu zauważyłem to charakterystyczny dźwięk z tłumika - taki metaliczny, gdy ruszyłem lekko dodając gazu turbo jakby szybciej wkręcało się na obroty - charakterystyczny świst. To z lekkich doznań. To co uważam za lekki problem to: po jeździe kiedy "czekam na turbinę" aż dojdzie do siebie, po 15 sekundach zaczyna jakby głośniej pracować turbo. W pierwszej chwili sądziłem, że to wentylator się włączył ale to tylko turbo mogło tak lekko wyć, ale słyszalnie ze środka przy zamkniętych drzwiach.

Proszę o jakieś informacje, w szczególności ludzi którzy robili chipa, bądź się ba tym znają.

Celowo nie podaje gdzie to robiłem.

Dziękuję za opinie.

 

edit.

mierzyłem czas nie jest to 15s. a ponad minuta. Jak lekko wcisnę pedał gazu na tym świszczeniu znów cisza na minutę.

Edytowane przez deuz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności