Jarok Zgłoś #1 Napisano 21 Października 2015 Witam, Proszę o analize logów w moim passacie. Problem polega na tym, że auto wpada w tryb awaryjny po pewnym czasie. Wczoraj wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnień i dziś rano problem ten sam. Po południu wszystko działało. Analiza zrobiona przed godziną, i w pamięci był błąd:17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation LOGI: Wednesday,21,October,2015,18:00:53 038 906 019 AJ ,,1.9l R4 EDC G200SG 1060, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,, ,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1617,1305.6,1020.0,21.9,,,,,,,,,, ,0.40,1617,1315.8,1030.2,21.5,,,,,,,,,, ,0.80,1659,2325.6,1030.2,19.9,,,,,,,,,, ,1.20,1680,2346.0,1060.8,19.9,,,,,,,,,, ,1.58,1722,2346.0,1091.4,19.9,,,,,,,,,, ,1.98,1785,2346.0,1122.0,20.3,,,,,,,,,, ,2.38,1827,2346.0,1152.6,19.9,,,,,,,,,, ,2.78,1890,2346.0,1183.2,19.9,,,,,,,,,, ,3.18,1953,2346.0,1213.8,20.3,,,,,,,,,, ,3.58,2016,2346.0,1234.2,19.9,,,,,,,,,, ,3.98,2079,2346.0,1264.8,19.9,,,,,,,,,, ,4.38,2163,2346.0,1305.6,19.9,,,,,,,,,, ,4.78,2226,2346.0,1356.6,21.1,,,,,,,,,, ,5.18,2331,2346.0,1417.8,21.5,,,,,,,,,, ,5.58,2415,2346.0,1479.0,21.5,,,,,,,,,, ,5.98,2499,2346.0,1550.4,20.3,,,,,,,,,, ,6.38,2604,2346.0,1621.8,22.3,,,,,,,,,, ,6.78,2688,2346.0,1713.6,25.1,,,,,,,,,, ,7.18,2814,2346.0,1825.8,29.1,,,,,,,,,, ,7.58,2919,2346.0,1978.8,34.3,,,,,,,,,, ,7.98,3066,2346.0,2121.6,37.9,,,,,,,,,, ,8.38,3171,2346.0,2203.2,36.7,,,,,,,,,, ,8.78,3297,2346.0,2233.8,37.5,,,,,,,,,, ,9.18,3423,2346.0,2244.0,36.7,,,,,,,,,, ,9.58,3528,2346.0,2254.2,36.3,,,,,,,,,, ,9.98,3654,2346.0,2264.4,35.9,,,,,,,,,, ,10.38,3738,2346.0,2264.4,33.9,,,,,,,,,, ,10.78,3843,2346.0,2274.6,33.5,,,,,,,,,, ,11.18,3927,2346.0,2254.2,31.9,,,,,,,,,, ,11.58,4032,2346.0,2233.8,33.9,,,,,,,,,, ,11.98,4116,2346.0,2223.6,36.3,,,,,,,,,, ,12.36,4200,2346.0,2213.4,37.5,,,,,,,,,, ,12.76,4263,2346.0,2213.4,39.4,,,,,,,,,, Wednesday,21,October,2015,17:58:48 038 906 019 AJ ,,1.9l R4 EDC G200SG 1060, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1617,530.0,490.0,20.7,,,,,,,,,, ,0.36,1638,525.0,504.7,19.9,,,,,,,,,, ,0.76,1680,850.0,509.6,4.8,,,,,,,,,, ,1.16,1722,850.0,514.5,4.8,,,,,,,,,, ,1.56,1764,850.0,529.2,4.8,,,,,,,,,, ,1.96,1827,850.0,539.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.36,1890,850.0,543.9,4.8,,,,,,,,,, ,2.74,1932,850.0,558.6,4.8,,,,,,,,,, ,3.14,2016,850.0,568.4,4.8,,,,,,,,,, ,3.54,2079,850.0,573.3,4.8,,,,,,,,,, ,3.94,2142,850.0,592.9,4.8,,,,,,,,,, ,4.34,2205,850.0,602.7,4.8,,,,,,,,,, ,4.74,2268,850.0,622.3,4.8,,,,,,,,,, ,5.14,2352,850.0,651.7,4.8,,,,,,,,,, ,5.54,2436,850.0,676.2,4.8,,,,,,,,,, ,5.94,2520,850.0,700.7,4.8,,,,,,,,,, ,6.34,2604,850.0,735.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.74,2709,850.0,769.3,4.8,,,,,,,,,, ,7.13,2793,850.0,823.2,4.8,,,,,,,,,, ,7.53,2898,850.0,877.1,4.8,,,,,,,,,, ,7.93,3024,850.0,935.9,4.8,,,,,,,,,, ,8.33,3150,850.0,970.2,4.8,,,,,,,,,, ,8.73,3276,850.0,980.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.13,3402,850.0,970.2,4.8,,,,,,,,,, ,9.53,3507,850.0,960.4,4.8,,,,,,,,,, ,9.93,3612,850.0,955.5,4.8,,,,,,,,,, ,10.33,3717,850.0,921.2,4.8,,,,,,,,,, ,10.73,3822,850.0,906.5,4.8,,,,,,,,,, ,11.13,3885,850.0,788.9,4.8,,,,,,,,,, ,11.51,3948,850.0,842.8,4.8,,,,,,,,,, ,11.91,4011,850.0,882.0,4.8,,,,,,,,,, ,12.31,4074,850.0,725.2,4.8,,,,,,,,,, ,12.71,4116,850.0,749.7,4.8,,,,,,,,,, ,13.11,4179,850.0,803.6,4.8,,,,,,,,,, ,13.51,4200,850.0,671.3,4.8,,,,,,,,,, ,13.91,4200,850.0,558.6,4.8,,,,,,,,,, ,14.31,4200,850.0,583.1,4.8,,,,,,,,,, ,14.69,4221,850.0,612.5,4.8,,,,,,,,,, ,35.89,840,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,36.29,840,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,36.67,840,255.0,436.1,84.5,,,,,,,,,, ,37.07,819,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,37.47,819,255.0,450.8,84.5,,,,,,,,,, ,37.86,840,255.0,436.1,84.5,,,,,,,,,, ,38.26,840,255.0,450.8,84.5,,,,,,,,,, ,38.66,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,39.06,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,39.46,840,255.0,436.1,84.5,,,,,,,,,, ,39.84,840,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,40.24,819,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,40.64,819,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,41.02,840,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,41.42,819,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,41.82,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,42.22,840,255.0,436.1,84.5,,,,,,,,,, ,42.62,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,43.02,819,255.0,450.8,84.5,,,,,,,,,, 1,43.42,819,255.0,450.8,84.5,,,,,,,,,, ,43.82,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,44.21,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,44.61,840,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,45.01,840,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,45.39,840,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,45.79,819,260.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,46.19,840,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,46.59,840,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,46.99,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,47.39,819,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,47.79,819,255.0,450.8,84.5,,,,,,,,,, ,48.19,819,255.0,450.8,84.5,,,,,,,,,, ,48.57,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,48.97,840,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,49.37,819,260.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,49.77,840,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,50.17,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,50.57,840,255.0,436.1,84.5,,,,,,,,,, ,50.97,819,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,51.37,819,260.0,455.7,84.5,,,,,,,,,, ,51.76,840,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,52.16,819,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,52.56,819,260.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,52.96,840,250.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,53.36,819,260.0,450.8,84.5,,,,,,,,,, ,53.76,819,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,54.16,840,255.0,445.9,84.5,,,,,,,,,, ,54.56,819,255.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,54.94,819,260.0,441.0,84.5,,,,,,,,,, ,55.34,840,255.0,450.8,84.5,,,,,,,,,, ,55.74,819,255.0,450.8,84.5,,,,,,,,,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2015 wstaw logi na http://vaglog.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarok Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2015 http://vaglog.pl/log_237007.html http://vaglog.pl/log_237008.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 24 Października 2015 Problem z podciśnienieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarok Zgłoś #5 Napisano 25 Października 2015 Wszystkie wężyki zmienione, Zawór N75 rozebrany i przeczyszczony (choć wyglądał w środku jak nowy). Co dziwne wczoraj przegoniłem auto do 190km/h i wszystko ok, a po południu podczas spokojniejszej jazdy znowu odcięło turbo. Jutro sprawdzę jakie podciśnienie jest na wężyku od gruszki. Jakie powinno być dla mojego silnika? Jeśli ciśnienie bedzie ok to oznacza że turbo sie przycina i trzeba przeczyścić geometrię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #6 Napisano 25 Października 2015 Kiedyś na seryjnej turbinie miałem taki problem .... Przegoniłem go do 4 tys i problem znikł :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #7 Napisano 28 Października 2015 sprawdź gruszkę, zassaj bo może puszcza po prostu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarok Zgłoś #8 Napisano 1 Listopada 2015 sprawdź gruszkę, zassaj bo może puszcza po prostu. Gruszka działa płynnie, sprawdziłem strzykawką. Szczelna też jest ponieważ można zassać tylko do pewnego momentu i dalej nie idzie nawet po dłuższym czasie zasysania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarok Zgłoś #9 Napisano 3 Listopada 2015 Dziś doszedł do mnie wakuometr, a wiec mogłem sprawdzić jakie są wartości podciśnienia. Okazało sie że przy podłączeniu wakuometru za zaworkiem mam prawie -1 bar (czyli OK), a na podłączeniu gruszki -0,2 bar. Po sprawdzeniu wszystkich podłączeń i zaworów okazało sie ze winny jest zwór nagrzewnicy sterowany podciśnieniem. Chodzi dosyć ciężko, a przy próbie zaciągnięcia powietrza nie blokował sie przez co podciśnienie cały czas miało "dziurę" i wartość podciśnienia spadała. Dopiero przy bardzo mocnym zassaniu membrana w środku zaworu blokowała sie. Całość spryskałem WD40 i chodzi troche lepiej ale prawdopodobnie zawór bedzie do wymiany. Jutro bede testować czy turbina działa i nie ma spadku podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidPassat Zgłoś #10 Napisano 29 Października 2016 Witam. Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115KM (pompowtryski) kod silnika- ATJ. No i nie dawno zaczęły sie problemy z nim. Passat jakby stracil moc. Jedzie ale wyczuwalna jest jakby "turbo dziura" przy 2 tys obrotow. Ogolnie passat nie ciagnie tak jak trzeba. Czasami jedzie tak jakby turbiny nie bylo, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Co o tym sądzicie? Turbinka czy może pompowtryski? Kumpel zrobił mi logi, ale ja się kompletnie na tym nie znam. Wrzucam linki. Mógłby mi ktoś przeanalizować logi i podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? http://vaglog.pl/log-001_004_7D2dNz.html http://vaglog.pl/log-003_6x38GtZ.html http://vaglog.pl/log-010_008_fc3rJ1.html http://vaglog.pl/log-011_003_d805mU5.html http://vaglog.pl/log-011_003_oo2SWG.html http://vaglog.pl/log-011_khZh8.html Kumplowi najbardziej ten log się nie podoba http://vaglog.pl/log-023_hbwIV1n.html Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidPassat Zgłoś #11 Napisano 30 Października 2016 (edytowane) Grupa 013 i 018 były w porządku. Czyli turbina się zacina? Orientuje sie ktoś jaki jest koszt czyszczenia turbo? Edytowane 30 Października 2016 przez DawidPassat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidPassat Zgłoś #12 Napisano 30 Października 2016 Z tymi logami to nie wiedzialem bo jestem w tym zielony. To znajomy mi robił. Czyli turbo do regeneracji czy jednak sprobowac wyczyscic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidPassat Zgłoś #13 Napisano 30 Października 2016 Samemu mozna wyczyścić turbinke czy potrzeba jakiegoś specjalnego sprzętu? Ten zaklad który wymieniłeś wcześniej zajmuje sie czyszczeniem czy tylko regeneracją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidPassat Zgłoś #14 Napisano 30 Października 2016 Jest gdzieś może jakiś poradnik jak czyścić turbinke? Bo szukam i nic konkretnego nie moge znaleźć:rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #15 Napisano 7 Listopada 2016 Do sprawdzenia ciśnienie paliwa. Wygląda jakby był przytkany dopływ paliwa (zaworek, filtr paliwa) lub umierała pompa tandemowa. Turbo chce odlecieć w kosmos. Zrób też z nim porządek, bo za niedługo nie będzie co zbierać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidPassat Zgłoś #16 Napisano 19 Listopada 2016 Turbo chce odlecieć w kosmos. Zrób też z nim porządek, bo za niedługo nie będzie co zbierać. Co masz na myśli? Teraz pojawił mi się nowy problem. W passacie raz załącza się turbina a raz nie. Sprawdzałem przewody od podciśnienia i ten który idzie do gruszki od turbo to brak w nim podciśnienia ale czasami podcisnienie sie pojawia i wszystko jest ok. Sprawdzałem główny wąż od podcisnienia i wydaje mi się że jest ono za słabe, ledwo ciągnie. Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach