Skocz do zawartości
Suchy_PL_

Prośba o analizę logów 004 i 011

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę znawców tematu o analizę pracy pompy http://vaglog.pl/log_233759.html logi na dole oraz 011 http://vaglog.pl/log_233760.html na samym dole.....wymieniona grucha bo stara puszczała zawór n75 wstawiony nowy Pierburga ale N18 (przez pomyłkę ale wzrosło podciśnienie do -0,63 bo za starymi zaworkami było -0,55 ) i dalej małe niedoładowanie na dole- podciągnąć o 1 zwój sztangę ?

Edytowane przez Suchy_PL_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo regenerowane? Może szlifowałeś kierownice? Wstaje późno. W celu eliminacji niesprawności całego układu podciśnienia drutem podciągnij gruchę turbiny na maksa i wykonaj loga 011 od 1500 do maksymalnie 3000obr. Jak będzie podobnie, to problem leży w turbo, jak nie, to do weryfikacji układ podciśnienia. Pokaż też loga dyn. 003 + 010.

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo miało czyszczone kierownice bo podejrzewam ,że lejące wtryski się do tego przyczyniły- teraz wymienione na 0.216 na nowych końcówkach a muszla strony gorącej wypiaskowana. Czy możliwe ,że nowy N18 później reaguje niż N75 ? Bo pomyliły mi się kolory :/

 

 

EDIT zrobiłem test i Nowy Pierburga zawór N75 reaguje później (wolniej zasysa podciśnienie) niż N18 również nowy....zaworek przeciw zwrotny na podciśnieniu nowy zaczął wariować raz przepuszczał raz nie i bez niego jest lepiej.

Edytowane przez Suchy_PL_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu walczę z dziwnym objawem ,który opisywałem w innym wątku (prychanie po odjęciu nogi z gazu czy to na luzie czy to na biegu, szarpania silnika i skacząca dawka bez względu na to czy ciepły czy zimny czasami go zgaszę za parę minut odpala i jedzie normalnie tylko przy schodzeniu z obrotów prycha, odpala bardzo ładnie- zimny/ciepły) myślałem ,że to luz nastawnika ale większość ludzi mówi ,że ten luz taki jest....wymieniłem wtryski z nowymi końcówkami 0.216 , nowe filtry, wężyki , wyczyszczony nastawnik- paliwo Lotos Dynamic cały czas. Patrząc na logi http://vaglog.pl/log_235603.htmlwidzę ,że wysterowania kąta dynamicznego coś szwankuje przy jałowym i dodawaniu gazu i odpuszczaniu czy możliwym jest zasyfienie N108 ? błędów w ecu brak.....

a tu podczas jazdy jak szarpało http://vaglog.pl/log_235604.html

Edytowane przez Suchy_PL_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No własnie...dziś jeszcze raz go rozbiorę i zobaczę czy wałek się nie przycina..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności