bawper Zgłoś #1 Napisano 22 Września 2015 Witam ! Mam problem z Pasatem B5 2002 1.9 AVB. przebieg auta 326000 km Problemem w aucie jest brak mocy oraz problem z odpalaniem na ciepłym silniku (90 stopni). W aucie zostały zrobione następujące rzeczy: 1.Wymieniony przepływomierz 2.Wymienione turbo 3.Wymieniony 3 wtryskiwacz i wszystkie ustawione. 4.Wymieniona pompa tandemowa bo nie trzymała ciśnienia obecnie bieg jałowy 3 bary natomiast przy 3500 około 7 bar. 5.Pompa wstępna daje 0.7 bara, wyczyszczona pompa i sitko. 6.Wymieniony czujnik temperatury oryginalny. Auto pali na zimnym silniku od strzała nie kopci podczas jazdy. Po wymianie czujnika temperatury auto nadal nie odpala na rozgrzanym silniku. Po odłączeniu czujnika auto odpala od strzała ale utrzymuje 1500 obr na biegu jałowym. Komputer nie generuje żadnych błędów. Przy ustawianiu wtrysków okazało się że auto ma przedmuch na zaworach na 3 garze. Problem z przedmuchem został na razie nie rozwiązany. Poniżej zamieszczam logi i proszę o ich analizę oraz wszelkie sugestie co sprawdzić lub ewetualnie wymienić. Jeżeli będzie konieczność mogę porobić logi innych grup. STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_233390.html DYNAMICZNE: Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_233389.html Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_233392.html Dziękuję ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bawper Zgłoś #2 Napisano 25 Września 2015 Proszę chociaż o analizę czy turbo daje prawidłowe doładowanie ponieważ nie jestem pewien czy zakupiona używana turbina nie jest uszkodzona. Z logów wynika że jest nie najgorsza ale proszę o pot. Dzisiaj wgrałem nowy soft vag vag k+can commander 1.4 do ECU i silnik pracuje lepiej i odpala lepiej ale nadal nie ma mocy. Zamówiłem drugi ECU ponieważ ten który jest w aucie był chyba modyfikowany ponieważ uszczelniony jest czarnym silikonem i nosi ślady rozbierania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #3 Napisano 25 Września 2015 Skrócił bym sztangę o obrót. Przepływka ładnie mierzy. Pompka 4 podlewa, a druga ujmuje dawki. BIPy tragedia - zweryfikuj konektory na wtryskach. Soft masz seryjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bawper Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2015 Dzięki za odpowiedź DarekS. Sztanga była na 11 zwoju ustawiona bo już ktoś przede mną przy niej grzebał więc ustawiłem na 8. Ustawie dzisiaj o jeden zwój mniej tak jak piszesz będzie 7 i zrobię logi od nowa. Ściągnę przy okazji pokrywę i sprawdzę konektory oraz całą wiązkę bo tego przy ustawianiu wtrysków nie zrobiłem. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz przy około 3 - 4 tys. obrotów w logach statycznych w grupie 18 wyskakują 4 na wszystkich wtryskach. Z tego co wyczytałem to 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty. Czy to może mieć związek z konektorami ? Zrobię ponownie logi statyczne z tej grupy ale przy większych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bawper Zgłoś #5 Napisano 5 Października 2015 W aucie zostało podmienione ECU i została sprawdzona kompresja : 1. Cylinder 25B 2. Cylinder 25,5 - 26B 3. Cylinder 25B 4. Cylinder 23,5B Następne w kolejności jest sprawdzenie wiązki od wtrysków oraz ECU. Wrzucam ponadto logi statyczne i dynamiczne wtrysków. Auto nadal nie ma mocy i nie odpala na ciepłym silniku (85 C). STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_235032.html DYNAMICZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_235031.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #6 Napisano 5 Października 2015 (edytowane) Ta kompresja była na zimnym czy ciepłym silniku? słabo wyszła. Dynamiczne logi pokazały kolejne problem na PD 1 i 2. Edytowane 5 Października 2015 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bawper Zgłoś #7 Napisano 8 Października 2015 Kompresja była przeprowadzona na zimnym silniku. Ponieważ nie miałem czasu aby zagrzać silnik. Na dniach zrobię jeszcze pomiary kompresji na ciepłym silniku oraz próbę olejową i wrzucę wyniki. Spróbuję załatwić 2 pompki używki i podmienić te z 1 i 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bawper Zgłoś #8 Napisano 20 Października 2015 Zrobiłem test kompresji na ciepłym silniku i wyszło około 27 B na każdym garze. Ponadto została sprawdzona wiązka od Ecu i od pompek wszystko sprawne. Niestety auto nadal nie odzyskało mocy. W między czasie okazało się że są wsadzone w ten silnik pompowtryskiwacze o numerach 038 130 073 AG czyli od 105 km. Na dniach planuje wgrać mapę od 105 bls pod pompki może coś pomorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomaszPryt Zgłoś #9 Napisano 1 Listopada 2015 dołacze sie pod kolegi tamaci:) ,Koledzy mam prosbę, wymienilem rozrząd w pasku i mam inny kat synchronizacji aniżeli przed wymiana . Wczesniej bylo -0,6 do 0 a teraz po swiezo zlozonym rozrządzie -1,7 do-0,6 . w dodatku rozjechały sie korekcje pompek. zastanawiam sie czy regulowac blizej zera czy zostawic. dodam ze spalanie 0,4l na jalowym wczesniej niewielka roznica 0,5l. czy korekcja ku zero przyniesie jakieś efekty? czekam na odpowiedzi i załaczam cały komplecik : DYNAMICZNE: http://vaglog.pl/log_237907.html http://vaglog.pl/log_237909.html http://vaglog.pl/log_237911.html http://vaglog.pl/log_237913.html http://vaglog.pl/log_237912.html http://vaglog.pl/log_237910.html http://vaglog.pl/log_237908.html http://vaglog.pl/log_237906.html STATYCZNE: http://vaglog.pl/log_237915.html http://vaglog.pl/log_237914.html http://vaglog.pl/log_237921.html http://vaglog.pl/log_237920.html http://vaglog.pl/log_237919.html http://vaglog.pl/log_237918.html http://vaglog.pl/log_237917.html http://vaglog.pl/log_237916.html BASIC SETTINGS: http://vaglog.pl/log_237905.html http://vaglog.pl/log_237904.html http://vaglog.pl/log_237903.html pompki dyn: http://vaglog.pl/log_237924.html http://vaglog.pl/log_237926.html http://vaglog.pl/log_237922.html stat: http://vaglog.pl/log_237925.html http://vaglog.pl/log_237923.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #10 Napisano 3 Listopada 2015 dołacze sie pod kolegi tamaci:),Koledzy mam prosbę, wymienilem rozrząd w pasku i mam inny kat synchronizacji aniżeli przed wymiana . Wczesniej bylo -0,6 do 0 a teraz po swiezo zlozonym rozrządzie -1,7 do-0,6 . w dodatku rozjechały sie korekcje pompek. zastanawiam sie czy regulowac blizej zera czy zostawic. dodam ze spalanie 0,4l na jalowym wczesniej niewielka roznica 0,5l. czy korekcja ku zero przyniesie jakieś efekty? czekam na odpowiedzi i załaczam cały komplecik : DYNAMICZNE: http://vaglog.pl/log_237907.html http://vaglog.pl/log_237909.html http://vaglog.pl/log_237911.html http://vaglog.pl/log_237913.html http://vaglog.pl/log_237912.html http://vaglog.pl/log_237910.html http://vaglog.pl/log_237908.html http://vaglog.pl/log_237906.html STATYCZNE: http://vaglog.pl/log_237915.html http://vaglog.pl/log_237914.html http://vaglog.pl/log_237921.html http://vaglog.pl/log_237920.html http://vaglog.pl/log_237919.html http://vaglog.pl/log_237918.html http://vaglog.pl/log_237917.html http://vaglog.pl/log_237916.html BASIC SETTINGS: http://vaglog.pl/log_237905.html http://vaglog.pl/log_237904.html http://vaglog.pl/log_237903.html pompki dyn: http://vaglog.pl/log_237924.html http://vaglog.pl/log_237926.html http://vaglog.pl/log_237922.html stat: http://vaglog.pl/log_237925.html http://vaglog.pl/log_237923.html Podepnij się pod wszystkie tematy związane z AVB, a co A najlepiej pod wszystkie tematy w tym dziale, bo w dwóch postach jak się komuś wpier*olisz w temat to pewnie mało osób zauważy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach