Skocz do zawartości

bawper

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bawper

  • Urodziny 09.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piter
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalisz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Zrobiłem test kompresji na ciepłym silniku i wyszło około 27 B na każdym garze. Ponadto została sprawdzona wiązka od Ecu i od pompek wszystko sprawne. Niestety auto nadal nie odzyskało mocy. W między czasie okazało się że są wsadzone w ten silnik pompowtryskiwacze o numerach 038 130 073 AG czyli od 105 km. Na dniach planuje wgrać mapę od 105 bls pod pompki może coś pomorze.
  2. Kompresja była przeprowadzona na zimnym silniku. Ponieważ nie miałem czasu aby zagrzać silnik. Na dniach zrobię jeszcze pomiary kompresji na ciepłym silniku oraz próbę olejową i wrzucę wyniki. Spróbuję załatwić 2 pompki używki i podmienić te z 1 i 2.
  3. W aucie zostało podmienione ECU i została sprawdzona kompresja : 1. Cylinder 25B 2. Cylinder 25,5 - 26B 3. Cylinder 25B 4. Cylinder 23,5B Następne w kolejności jest sprawdzenie wiązki od wtrysków oraz ECU. Wrzucam ponadto logi statyczne i dynamiczne wtrysków. Auto nadal nie ma mocy i nie odpala na ciepłym silniku (85 C). STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_235032.html DYNAMICZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_235031.html
  4. Dzięki za odpowiedź DarekS. Sztanga była na 11 zwoju ustawiona bo już ktoś przede mną przy niej grzebał więc ustawiłem na 8. Ustawie dzisiaj o jeden zwój mniej tak jak piszesz będzie 7 i zrobię logi od nowa. Ściągnę przy okazji pokrywę i sprawdzę konektory oraz całą wiązkę bo tego przy ustawianiu wtrysków nie zrobiłem. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz przy około 3 - 4 tys. obrotów w logach statycznych w grupie 18 wyskakują 4 na wszystkich wtryskach. Z tego co wyczytałem to 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty. Czy to może mieć związek z konektorami ? Zrobię ponownie logi statyczne z tej grupy ale przy większych obrotach.
  5. Proszę chociaż o analizę czy turbo daje prawidłowe doładowanie ponieważ nie jestem pewien czy zakupiona używana turbina nie jest uszkodzona. Z logów wynika że jest nie najgorsza ale proszę o pot. Dzisiaj wgrałem nowy soft vag vag k+can commander 1.4 do ECU i silnik pracuje lepiej i odpala lepiej ale nadal nie ma mocy. Zamówiłem drugi ECU ponieważ ten który jest w aucie był chyba modyfikowany ponieważ uszczelniony jest czarnym silikonem i nosi ślady rozbierania.
  6. Witam ! Mam problem z Pasatem B5 2002 1.9 AVB. przebieg auta 326000 km Problemem w aucie jest brak mocy oraz problem z odpalaniem na ciepłym silniku (90 stopni). W aucie zostały zrobione następujące rzeczy: 1.Wymieniony przepływomierz 2.Wymienione turbo 3.Wymieniony 3 wtryskiwacz i wszystkie ustawione. 4.Wymieniona pompa tandemowa bo nie trzymała ciśnienia obecnie bieg jałowy 3 bary natomiast przy 3500 około 7 bar. 5.Pompa wstępna daje 0.7 bara, wyczyszczona pompa i sitko. 6.Wymieniony czujnik temperatury oryginalny. Auto pali na zimnym silniku od strzała nie kopci podczas jazdy. Po wymianie czujnika temperatury auto nadal nie odpala na rozgrzanym silniku. Po odłączeniu czujnika auto odpala od strzała ale utrzymuje 1500 obr na biegu jałowym. Komputer nie generuje żadnych błędów. Przy ustawianiu wtrysków okazało się że auto ma przedmuch na zaworach na 3 garze. Problem z przedmuchem został na razie nie rozwiązany. Poniżej zamieszczam logi i proszę o ich analizę oraz wszelkie sugestie co sprawdzić lub ewetualnie wymienić. Jeżeli będzie konieczność mogę porobić logi innych grup. STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_233390.html DYNAMICZNE: Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_233389.html Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_233392.html Dziękuję !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności