Skocz do zawartości
mancin16

prośba o analizę logów PILNE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ma prośbę o analizę logów grupy 13, 18 ,23 dymi przy rozruchu i czuć niespalona rope

LOG-01-013-018-023.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest tu ktos??? halo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ma prośbę o analizę logów grupy 13, 18 ,23 dymi przy rozruchu i czuć niespalona rope

 

logi byly robione na cieplym czy zimnym silniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem pierwszy raz jak zalogować wtryski silnik był ciepły

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

kurcze moze teraz beda bardziej czytelne silnik temp robocza

LOG-01-013-018-023.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomożecie pasek puszcza dyma siwego jak po stoi 3 godziny Po jeździe puści siwa chmurę A puzniej spokój. Ktoś przeanalizuje moje logi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt mi nie pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie pomożecie pasek puszcza dyma siwego jak po stoi 3 godziny Po jeździe puści siwa chmurę A puzniej spokój. Ktoś przeanalizuje moje logi

 

z tych logow co wstwiles nic nie wynika jak na moje oko pompki ja najbardziej okej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czemu puszcza dyma po karzdej jeździe jak po stoi ze 3 godziny puści siwego dyma i puzniej już nic nie dymi. Tak jakby schodzili na tłok paliwo z pompek jest to możliwe ze nietrzyma któraś koncowka i kapie ?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Chyba nie napisałem uszczelniacze pompek wymienione były. Dym śmierdzi ropa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziś zauważyłem że rano nie ma dyma jest tylko jak po rozgrzaniu po stoi ze 3 godziny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skontroluj stan płynu chłodniczego jeśli ok sprawdź czy nie masz gdzieś nieszczelności na przewodach paliwowych (u mnie jak sie zapowietrzył walił chmurą siwego dymu)jeśli też ok to zatankuj "dobry" ON i dolej STP /Valvoline/Liqui Moly do czyszczenia wtrysków pojeździj bardziej dynamicznie i zobacz czy się coś poprawi. Sprawdź tez ilość oleju w dolocie i ewentualnie wyczyść dolot. Warto by było zobaczyć ilość nagaru w kolektorze ssącym (przy okazji go wyczyścić) i stan EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski też czyscilem liqui moly . Płyn obserwowałem nic nie ubywa. A z tym zapowietrzaniem to nie palił by ciężej rano nie ma chmury tylko jak Stegnie po podrozyolej w dolocie też sprawdzony wszystko w normie egr zaslepiony był i nic nie pomogło . Zobaczę jeszcze ten kolektor w wolnym czasie . A kolego przez co ci się zapowietrzal

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dziwny przypadek obserwuję bo i muszę powiedzieć ze czasem jakby mniej było tego dymu czasem więcej ostatnio rano nie ma więc to zapiwietrzanie chyba odpada bo pali z pół obrotu i chodzi równo na wszystkie garki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zatem sprawdź czujnik temperatury czy jest duża różnica między odczytem z ecu a z zegarów....może on coś psoci i podaje czasem błędny odczyt to i koksu daje więcej. W golfinie zapowietrzał się układ przez nieszczelność wężyków paliwowych i jak stał pod górkę ciężko palił. Wymiana + zaworek przeciwzrotny załatwiła sprawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pali na dotyk jutro sprawdzę czujnik temperatury. A chodzi o czujnik plynu tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ecu dostaje od niego info ..zegary też i jeśli pokaże Ci w vagu/vcds różnicę ok 5 C i więcej między odczytem temp z bloków mierzonych ecu a zegarów to warto by było go wymienić- u mnie jest ok 2C . Ja w b5 miałem tak ,że niby było ok ale co jakiś czas miałem błąd owego czujnika i go niezwłocznie wymieniłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Które uszczelniacze i jak to zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dziś czujnik i jest ok. Rano dyma niema A na ciepłym zauważyłem puszcza przy rozruchu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności