mancin16 Zgłoś #1 Napisano 14 Września 2015 Witam ma prośbę o analizę logów grupy 13, 18 ,23 dymi przy rozruchu i czuć niespalona rope LOG-01-013-018-023.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #2 Napisano 15 Września 2015 Pomoże ktoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #3 Napisano 15 Września 2015 jest tu ktos??? halo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszw27 Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2015 Witam ma prośbę o analizę logów grupy 13, 18 ,23 dymi przy rozruchu i czuć niespalona rope logi byly robione na cieplym czy zimnym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #5 Napisano 15 Września 2015 wrzuć logi jak się należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #6 Napisano 16 Września 2015 Robiłem pierwszy raz jak zalogować wtryski silnik był ciepły - - - - - aktualizacja - - - - - kurcze moze teraz beda bardziej czytelne silnik temp robocza LOG-01-013-018-023.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #7 Napisano 18 Września 2015 Panowie pomożecie pasek puszcza dyma siwego jak po stoi 3 godziny Po jeździe puści siwa chmurę A puzniej spokój. Ktoś przeanalizuje moje logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #8 Napisano 18 Września 2015 Nikt mi nie pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 18 Września 2015 Wstaw logi tu http://vaglog.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszw27 Zgłoś #10 Napisano 18 Września 2015 Panowie pomożecie pasek puszcza dyma siwego jak po stoi 3 godziny Po jeździe puści siwa chmurę A puzniej spokój. Ktoś przeanalizuje moje logi z tych logow co wstwiles nic nie wynika jak na moje oko pompki ja najbardziej okej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #11 Napisano 19 Września 2015 To czemu puszcza dyma po karzdej jeździe jak po stoi ze 3 godziny puści siwego dyma i puzniej już nic nie dymi. Tak jakby schodzili na tłok paliwo z pompek jest to możliwe ze nietrzyma któraś koncowka i kapie ? - - - - - aktualizacja - - - - - Chyba nie napisałem uszczelniacze pompek wymienione były. Dym śmierdzi ropa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #12 Napisano 20 Września 2015 Panowie dziś zauważyłem że rano nie ma dyma jest tylko jak po rozgrzaniu po stoi ze 3 godziny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suchy_PL_ Zgłoś #13 Napisano 20 Września 2015 Skontroluj stan płynu chłodniczego jeśli ok sprawdź czy nie masz gdzieś nieszczelności na przewodach paliwowych (u mnie jak sie zapowietrzył walił chmurą siwego dymu)jeśli też ok to zatankuj "dobry" ON i dolej STP /Valvoline/Liqui Moly do czyszczenia wtrysków pojeździj bardziej dynamicznie i zobacz czy się coś poprawi. Sprawdź tez ilość oleju w dolocie i ewentualnie wyczyść dolot. Warto by było zobaczyć ilość nagaru w kolektorze ssącym (przy okazji go wyczyścić) i stan EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #14 Napisano 20 Września 2015 Wtryski też czyscilem liqui moly . Płyn obserwowałem nic nie ubywa. A z tym zapowietrzaniem to nie palił by ciężej rano nie ma chmury tylko jak Stegnie po podrozyolej w dolocie też sprawdzony wszystko w normie egr zaslepiony był i nic nie pomogło . Zobaczę jeszcze ten kolektor w wolnym czasie . A kolego przez co ci się zapowietrzal - - - - - aktualizacja - - - - - Dziwny przypadek obserwuję bo i muszę powiedzieć ze czasem jakby mniej było tego dymu czasem więcej ostatnio rano nie ma więc to zapiwietrzanie chyba odpada bo pali z pół obrotu i chodzi równo na wszystkie garki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suchy_PL_ Zgłoś #15 Napisano 21 Września 2015 Zatem sprawdź czujnik temperatury czy jest duża różnica między odczytem z ecu a z zegarów....może on coś psoci i podaje czasem błędny odczyt to i koksu daje więcej. W golfinie zapowietrzał się układ przez nieszczelność wężyków paliwowych i jak stał pod górkę ciężko palił. Wymiana + zaworek przeciwzrotny załatwiła sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #16 Napisano 21 Września 2015 U mnie pali na dotyk jutro sprawdzę czujnik temperatury. A chodzi o czujnik plynu tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suchy_PL_ Zgłoś #17 Napisano 22 Września 2015 Tak, ecu dostaje od niego info ..zegary też i jeśli pokaże Ci w vagu/vcds różnicę ok 5 C i więcej między odczytem temp z bloków mierzonych ecu a zegarów to warto by było go wymienić- u mnie jest ok 2C . Ja w b5 miałem tak ,że niby było ok ale co jakiś czas miałem błąd owego czujnika i go niezwłocznie wymieniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #18 Napisano 22 Września 2015 skontroluj też uszczelniacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #19 Napisano 23 Września 2015 Które uszczelniacze i jak to zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mancin16 Zgłoś #20 Napisano 23 Września 2015 Sprawdziłem dziś czujnik i jest ok. Rano dyma niema A na ciepłym zauważyłem puszcza przy rozruchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach