Skocz do zawartości
bipop

Prosze o analize logów B5 3BG 1.9 AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są jakieś problemy z autem? Z logów widać blokujące się kierownice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasami przy gwałtownym przyspieszaniu na wysokich obrotach( 3500-4000 rpm) łapie notlaufa. Jak przyspieszam delikatnie to nic się nie dzieje. Tak tez myślałem ze coś z geometrią i wolałem się upewnić. Patrzyłem tez na prace sztangi i wykonuje dość spory ruch wiec chyba nie jest bardzo zapieczone.

Edytowane przez bipop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też łapał notlaufa przy gwałtownym przyśpieszaniu i sztanga też wykonywała "dość spory ruch", czyszczenie turbo pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no przecież po logach od razu widać że zmienna stoi w miejscu.... turbo będzie trzeba wyczyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem turbo....na obwodnicy:) Notlaufa brak. Zrobię logi i zobaczymy czy coś się zmieniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie na obwodnicy nie pomoże na dłuższą metę. Wykręć turbinę i wyczyść ją ręcznie, cały dzień roboty, ale za to satysfakcja i święty spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po świętach zabieram się za czyszczenie turbiny bo od dawna sie juz prosiła. Oceni ktoś czym ew jeszcze się zająć? Trochę jakby straciło na dynamice ostatnio. Zwłaszcza od 3 biegu w górę. Poniżej wstawiam logi. Z góry dziekuje.

Dynamiczne

http://vaglog.pl/log_255213.html

http://vaglog.pl/log_255211.html

http://vaglog.pl/log_255209.html

Basic Settings

http://vaglog.pl/log_255206.html

http://vaglog.pl/log_255205.html

http://vaglog.pl/log_255204.html

Statyczne

http://vaglog.pl/log_255203.html

http://vaglog.pl/log_255202.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz dziurę pomiędzy przepływomierzem, a turbo lub sama przeplywka padła.

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za info. Jutro zabieram się za sprawdzanie i ew podmianę przepływki na próbę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziury nie znalazłem. Wyczyściłem przepływke i poprawa była wyczuwalna do 3000 Rpm na każdym biegu. Powyżej jakby lepiej ale bez rewelacji.

Zainteresowałem się natomiast filtrem powietrza. Wcześniej wg nie brałem go pod uwagę bo ma przejechane zaledwie 8000 tys km a jest firmy Mann. Po wyjęciu okazało się że ze jest dość mocno zasyfiony(wręcz zabity). Wymieniłem na Knechta i od razu auto odżyło. Dla spokoju jeszcze podmienię przepływke na próbę by sprawdzić różnice. Pytanie czy zabity filtr mógł wskazywać na dziurę lub uszkodzoną przepływke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz do wymiany. Po podmiance na inny bardzo ładnie przyspiesza..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do pełni szczęścia wykonaj jeszcze logi kontrolne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona przepływka(lizak Pierburg) i wężyki podciśnienia. Zaślepiony wężyk EGR. Auto odzyskało moc i turbo szybciej wstaje.

Logi

http://vaglog.pl/log_256484.html

(było troche pod górke)

http://vaglog.pl/log_256483.html

(log na samym dole)

Edytowane przez bipop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka dalej mało mierzy i tnie dawki paliwa. Szukał bym nieszczelności pomiędzy przepływomierzem, a turbiną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze szukałem ale nic nie znalazłem...Zdemontuje jeszcze raz tego węża i obczaję. Może na odmie coś jest nie tak ale nie zauważyłem żadnych nieszczelności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności