bipop Zgłoś #1 Napisano 14 Września 2015 Prosze o analize logów Dynamiczne http://vaglog.pl/log_232345.html na samym końcu załapał notlaufa. Statyczne http://vaglog.pl/log_232347.html http://vaglog.pl/log_232348.html Basic settings http://vaglog.pl/log_232349.html http://vaglog.pl/log_232350.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #2 Napisano 14 Września 2015 Są jakieś problemy z autem? Z logów widać blokujące się kierownice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #3 Napisano 14 Września 2015 (edytowane) Czasami przy gwałtownym przyspieszaniu na wysokich obrotach( 3500-4000 rpm) łapie notlaufa. Jak przyspieszam delikatnie to nic się nie dzieje. Tak tez myślałem ze coś z geometrią i wolałem się upewnić. Patrzyłem tez na prace sztangi i wykonuje dość spory ruch wiec chyba nie jest bardzo zapieczone. Edytowane 14 Września 2015 przez bipop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrTi2310 Zgłoś #4 Napisano 21 Września 2015 U mnie też łapał notlaufa przy gwałtownym przyśpieszaniu i sztanga też wykonywała "dość spory ruch", czyszczenie turbo pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #5 Napisano 22 Września 2015 no przecież po logach od razu widać że zmienna stoi w miejscu.... turbo będzie trzeba wyczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #6 Napisano 23 Września 2015 Wyczyściłem turbo....na obwodnicy:) Notlaufa brak. Zrobię logi i zobaczymy czy coś się zmieniło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrTi2310 Zgłoś #7 Napisano 23 Września 2015 Czyszczenie na obwodnicy nie pomoże na dłuższą metę. Wykręć turbinę i wyczyść ją ręcznie, cały dzień roboty, ale za to satysfakcja i święty spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #8 Napisano 21 Marca 2016 Witam. Po świętach zabieram się za czyszczenie turbiny bo od dawna sie juz prosiła. Oceni ktoś czym ew jeszcze się zająć? Trochę jakby straciło na dynamice ostatnio. Zwłaszcza od 3 biegu w górę. Poniżej wstawiam logi. Z góry dziekuje. Dynamiczne http://vaglog.pl/log_255213.html http://vaglog.pl/log_255211.html http://vaglog.pl/log_255209.html Basic Settings http://vaglog.pl/log_255206.html http://vaglog.pl/log_255205.html http://vaglog.pl/log_255204.html Statyczne http://vaglog.pl/log_255203.html http://vaglog.pl/log_255202.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 22 Marca 2016 (edytowane) Masz dziurę pomiędzy przepływomierzem, a turbo lub sama przeplywka padła. Edytowane 22 Marca 2016 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #10 Napisano 22 Marca 2016 Dziękuje za info. Jutro zabieram się za sprawdzanie i ew podmianę przepływki na próbę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #11 Napisano 23 Marca 2016 Dziury nie znalazłem. Wyczyściłem przepływke i poprawa była wyczuwalna do 3000 Rpm na każdym biegu. Powyżej jakby lepiej ale bez rewelacji. Zainteresowałem się natomiast filtrem powietrza. Wcześniej wg nie brałem go pod uwagę bo ma przejechane zaledwie 8000 tys km a jest firmy Mann. Po wyjęciu okazało się że ze jest dość mocno zasyfiony(wręcz zabity). Wymieniłem na Knechta i od razu auto odżyło. Dla spokoju jeszcze podmienię przepływke na próbę by sprawdzić różnice. Pytanie czy zabity filtr mógł wskazywać na dziurę lub uszkodzoną przepływke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #12 Napisano 26 Marca 2016 Przepływomierz do wymiany. Po podmiance na inny bardzo ładnie przyspiesza.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #13 Napisano 26 Marca 2016 Do pełni szczęścia wykonaj jeszcze logi kontrolne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #14 Napisano 31 Marca 2016 (edytowane) Wymieniona przepływka(lizak Pierburg) i wężyki podciśnienia. Zaślepiony wężyk EGR. Auto odzyskało moc i turbo szybciej wstaje. Logi http://vaglog.pl/log_256484.html (było troche pod górke) http://vaglog.pl/log_256483.html (log na samym dole) Edytowane 31 Marca 2016 przez bipop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #15 Napisano 31 Marca 2016 Przepływka dalej mało mierzy i tnie dawki paliwa. Szukał bym nieszczelności pomiędzy przepływomierzem, a turbiną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #16 Napisano 31 Marca 2016 Kurcze szukałem ale nic nie znalazłem...Zdemontuje jeszcze raz tego węża i obczaję. Może na odmie coś jest nie tak ale nie zauważyłem żadnych nieszczelności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach