DarekS Zgłoś #21 Napisano 26 Lipca 2015 Pochylenie koła możesz mieć 0' lub -2' i nie będzie zbierać opony jak masz dobrze zrobioną zbieżność. U ciebie problem nadmiernego wycierania leży w źle zrobionej zbieżności. Co do pęknięcia, to wg mnie coś ci przecina opony. Kompletnie spierniczona geometria nawet nie uszkodzi ci w taki sposób opony jak wskazałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #22 Napisano 26 Lipca 2015 http://forum.vw-passat.pl/threads/24379-Zbieżność?p=246570&viewfull=1#post246570 tu masz dane jakie byc powinne, porownaj je ze swoimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #23 Napisano 28 Sierpnia 2015 Problem znaleziony. Nie chodziło ani o ocieranie ani dobijanie do błotnika, ani o zbieżność. Problem to dobór ciśnienia do całego zestawu. Czyli masa V6, bardzo niskiego profilu i twardości gwintu. Jak się okazuje 3,0bar to za mało i na dziurach opona dobija jak na niskim ciśnieniu i rozwala osnowę. Na przyszły sezon będzie przesiadka na jakieś flatruny. A na teraz pomogło podniesienie ciśnienia na 3,3bar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach