Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pochylenie koła możesz mieć 0' lub -2' i nie będzie zbierać opony jak masz dobrze zrobioną zbieżność. U ciebie problem nadmiernego wycierania leży w źle zrobionej zbieżności.

Co do pęknięcia, to wg mnie coś ci przecina opony. Kompletnie spierniczona geometria nawet nie uszkodzi ci w taki sposób opony jak wskazałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem znaleziony.

Nie chodziło ani o ocieranie ani dobijanie do błotnika, ani o zbieżność.

Problem to dobór ciśnienia do całego zestawu. Czyli masa V6, bardzo niskiego profilu i twardości gwintu.

Jak się okazuje 3,0bar to za mało i na dziurach opona dobija jak na niskim ciśnieniu i rozwala osnowę. Na przyszły sezon będzie przesiadka na jakieś flatruny. A na teraz pomogło podniesienie ciśnienia na 3,3bar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności